Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usługi noclegowej – Kraków (+ śniadanie) w dniach 17-19.05.2023 r. – 2 noclegi.

Termin:
Zamieszczenia : 11-04-2023 11:04:00
Składania : 17-04-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

AWL we Wrocławiu zaprasza wszystkich zainteresowanych do złożenia oferty na "usługę hotelową" wraz ze śniadaniem, w dniach 17-19.05.2023 r. w Krakowie


Kraków 

Termin wycieczki : 17-19.05.2023 r.                                                                                  

  

Łącznie 30 osób:       

2 opiekunów grupy (kobiety);   

8 studentek (kobiety); 

20 studentów (mężczyźni). 


Zamówienie obejmuje świadczenie usługi noclegowej:  

- Dla max. 30 osób (28 miejsc – standard, oddzielnie kobiety i mężczyźni [max. 4 osoby w jednym pokoju] oraz 2 miejsca –standard: 2 pokoje jednoosobowe lub 1 pokój dwuosobowy lub 2 pokoje dwuosobowe do wykorzystania po 1 osobie); 

- W cenę noclegu wliczone śniadanie;   

- Dostęp do Internetu (Wi-Fi); 

- Łazienki z dostępem do ciepłej wody. 


Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 

- W ofercie wskazał adres i stronę internetową miejsca noclegowego; 

- Zapewnił ogrzewanie w wypadku spadku temperatury na zewnątrz poniżej 8 stopni;    

- Zapewnił śniadanie – wliczone w cenę noclegu; 

- Posiadał obsługę posługującą się językiem angielskim; 

- Zapewnił miejsce parkingowe – wliczone w cenę noclegu lub wskazał najbliższy płatny parking strzeżony; 

- Posiadał uprawnienia do świadczenia usług w zakresie zamówienia; 

- Siedzibę noclegową miał umiejscowioną w obrębie m. Kraków. 

- Obiekt znajduje się nie dalej niż 2 km od Rynku Głównego w Krakowie (odległość określona wg. Google Maps – trasa piesza)

      - Warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury

 

Zastrzegamy sobie możliwość zmiany ilości uczestników.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań:

-technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji"  lub  kontakt telefoniczny z Panią Ewą Lebioda, tel.261 658 702 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.  

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

KLAUZULA INFORMACYJNA  

 Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest Akademia Wojsk Lądowych imienia generała TadeuszaKościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław. 

1.      Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danychnadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można sięskontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@awl.edu.pl lub za pośrednictwempoczty na adres Akademii; 

2.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie zgody(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w celu realizacjiprocedur związanych z realizacją zamówień i konkursów, których wartość nieprzekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro; 

3.     Pani/Panadane mogą byćprzekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania w oparciu o przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; 

4.      Pani/Pana danebędą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 2, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisypowszechnie obowiązującego prawa. 

5.      W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 

6.      Posiada Pani/Pan- prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych;- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 

7.     Nieprzysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;-  prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-  prawo do wniesieniasprzeciwu wobec przetwarzania w związku z art. 21 ogólnego rozporządzenia   o ochronie danych osobowych. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
oświadczenie_art. 7 ust. 1.docx docx 11.95 2023-04-11 11:04:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi noclegowej – Kraków (+ śniadanie) w dniach 17-19.05.2023 r. – 2 noclegi. W zakres usługi winny wchodzić elementy opisane jw 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Koszty składowe - Cena całościowa usługi ze wszystkimi kosztami za nocleg/osobę ,parking i potwierdzenie rezerwacji . (0)
4 Koszt na 1/os. - Proszę o podanie kosztu przypadającego na 1 osobę (0)
5 Oświadczenie - Proszę o podpisanie i załączenie skanu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

oświadczenie_art. 7 [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 268