Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-04-2023 10:20:00 |
Składania : | 17-04-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 17-04-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę lodówki.
1.
Wymiary:
- szerokość nie więcej niż 55 cm
- głębokość od 54 cm do 60 cm
- wysokość od 120 cm do 130 cm
2. Pojemność
chłodziarki powyżej 160 litrów
3..
Pojemność
zamrażarki powyżej 13 litrów
4.. Kolor: biały lub srebrny
5. Dostawa w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
6. Potwierdzenie
objęcia gwarancją przez min 24 miesiące.
7. Termin płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
8.. Rok produkcji
lodówki nie wcześniejszy niż 12 miesiące.
9.. Dostawca dołączy
szczegółową kartę charakterystyki oferowanego produktu
do oferty.
1. Dostarczony towar powinien Posiadać deklaracje zgodności, które upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem CE wg obowiązującego prawa i norm. Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy:
a) wykaz dostarczonego towaru,
b) instrukcje montażu, obsługi i konserwacji w języku polskim,
c) karty gwarancyjne,
d) poświadczenie zgodności,
e) protokół przekazania towaru,
f) karty charakterystyki produktu, jeśli dotyczą.
2. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od otrzymania zamówienia.
3. Miejsce dostawy : ul. Dojazdowa 22 82-300 Elbląg
4. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-04-18 12:07 | Zamówienia EPEC | Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Jędrzej Grabowski. |
Komunikaty