Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-04-2023 18:16:00 |
Składania : | 14-04-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 14-04-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Nazwa postępowania:
Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów, pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
2. Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
33690000-3 Różne produkty lecznicze
Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:
33632000-9 Produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego
14450000-0 Sól w solance
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów, pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. w podziale na następujące części:
Część 1 - dostawy borowiny leczniczej dla Uzdrowiska Lądek- Długopole S.A. – w ilości 60 000 kg zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1a do SWZ.
Część 2 - dostawy leczniczych plastrów borowinowych małych w ilości 32 000 szt. dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1b do SWZ.
Część 3 - dostawy leczniczych plastrów borowinowych dużych w ilości 7 000 szt. dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1c do SWZ.
Część 4 - dostawy leczniczej pasty borowinowej w ilości 20 000 kg dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1d do SWZ.
Część 5 - dostawy leczniczej soli w ilości 1 000 kg dla Uzdrowiska Lądek – Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1e do SWZ.
Część 6 - dostawy solanki w ilości 1 000 l dla Uzdrowiska Lądek – Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1f do SWZ.
Część 7 - dostawy masy fango parafinowej w ilości 360 kg i folii do okładów fango w ilości 10 rolek dla Uzdrowiska Lądek – Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1g do SWZ.
UWAGA:
ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ:
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odniesieniu do dowolnej liczby części, w tym na wszystkie części.
Każde zadanie/część stanowi odrębne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdego zadania/części.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów
elektronicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony w:
- Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
- projekcie umowy dla części 1 stanowiącym załącznik zip nr 7 do SWZ;
- projekcie umowy dla części 2,3,4,5,6 i 7 stanowiącym załącznik zip nr 7 do SWZ;
Zamawiający uzależnia stopień wykorzystania ilości umownych towarów od liczby pacjentów zakwalifikowanych do leczenia.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-04 19:54 | Elżbieta Kinal | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-04-24 18:51 | Elżbieta Kinal | Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 |
2023-04-14 16:12 | Elżbieta Kinal | Informacja z otwarcia ofert |
2023-04-14 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
KWOTA,
JAKĄ
ZAMAWIAJĄCY
ZAMIERZA
PRZEZNACZYĆ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA: - dla części nr 1 w wysokości do 50.922,00 zł; - dla części nr 2 w wysokości do 64.944,00 zł; - dla części nr 3 w wysokości do 17.564,00 zł; - dla części nr 4 w wysokości do 48.954,00 zł; - dla części nr 5 w wysokości do 17.208,00 zł; - dla części nr 6 w wysokości do 1.968,00 zł; - dla części nr 7 w wysokości do 11.426,00 zł. |
Komunikaty