Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Ogłoszenie nr 2023/BZP 00168551/01 z dnia 2023-04-06 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sześciu jeleniogórskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. „Edukacja międzykulturowa w jeleniogórskich szkołach” RZ.271.25.2023

Wydział Zamówień Publicznych
Miasto Jelenia Góra Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 06-04-2023 15:58:00
Składania : 18-04-2023 10:00:00
Otwarcia : 18-04-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TOM II SWZ_Projekt Umowy.pdf pdf 275.67 2023-04-06 15:58:00 Postępowanie
TOM III SWZ_Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 219.67 2023-04-06 15:58:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_06.04.2023.pdf pdf 217.67 2023-04-06 15:58:00 Postępowanie
TOM I SWZ_Instrukcja dla Wykonawców.doc doc 883 2023-04-06 15:58:00 Postępowanie
TOM I SWZ_Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 1294.49 2023-04-06 15:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Tomu III SWZ.pdf pdf 357.44 2023-04-06 15:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Tomu III SWZ.pdf pdf 211.18 2023-04-06 15:58:00 Postępowanie
Informacja_PLATFORMA.pdf pdf 250.91 2023-06-07 10:49:54 Publiczna wiadomość
Informacja_Platforma.pdf pdf 253.72 2023-06-27 14:36:34 Publiczna wiadomość
Informacja o złozonych ofertach_2023.04.18.pdf pdf 284.99 2023-04-18 14:10:45 Publiczna wiadomość
Informacja_PLATFORMA.pdf pdf 306.94 2023-05-11 14:54:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-27 14:36 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo informuję, iż na stronie prowadzonego postępowania została zamieszczona informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część II z dnia 27.06.2023 r.

Informacja_Platforma [...].pdf

2023-06-07 10:49 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo informuję, iż na stronie prowadzonego postępowania została zamieszczona "Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty" w zakresie części II "Dostawa mebli" z dnia 07.06.2023 r.

Informacja_PLATFORMA [...].pdf

2023-05-11 14:54 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo informuję, iż na stronie prowadzonego postępowania została zamieszczona "Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty" z dnia 11.05.2023 r.

Informacja_PLATFORMA [...].pdf

2023-04-18 14:10 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo informuję, iż na stronie prowadzonego postępowania zamieszczono "Informację o ofertach złożonych w postępowaniu" z dnia 18.04.2023 r.

Informacja o złozony [...].pdf

2023-04-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 460 124,50 PLN, z czego: część I- 11 004,08 PLN, część II - 36 806,49 PLN, część III - 306 822,30 PLN, część IV - 38 604,29 PLN, część V - 22 747,20 PLN, część VI - 7 989,76 PLN, część VII - 5 349,85 PLN, część VIII - 17 064,00 PLN, część IX - 280,53 PLN, część X - 6 577,17 PLN, część XI - 6 878,83 PLN.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1774