Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.zapytanie nr 03/2023/D/RB Sukcesywne dostawy produktów do realizacji zajęć kulinarnych dla uczestników projektu pn. „SENIOR W GMINIE BEŁŻYCE”

Renata Bieńko
Gmina Bełżyce
Termin:
Zamieszczenia : 06-04-2023 13:46:00
Składania : 14-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-04-2023 09:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja




Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia. 

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

·        merytorycznych, proszę o kontakt  z Panią Alicją Szewczyk za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 81 517 23 32

  • proceduralnych, proszę o kontakt z Panią Renatą Bieńko za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 538-120-328

·        związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


zadanie:

Sukcesywne dostawy produktów do realizacji zajęć kulinarnych dla uczestników projektu pn. „SENIOR W GMINIE BEŁŻYCE”

 

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

 

Sukcesywne dostawy produktów, które są określone w elektronicznym Formularzu będą odbywały się  w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2023 r. Ilości, częstotliwość dostaw i rodzaj zamawianych artykułów będą zależały od tematyki warsztatów kulinarnych. 

Zamawiający przewiduje w tygodniu maksymalnie 2 dostawy.

W szacunkowej wycenie należy podać cenę jednostkową netto w zł (bez VAT) za 1 sztukę/kg/litr/opakowanie asortymentu oraz przy każdej pozycji wybrać odpowiednią stawkę podatku VAT.

Platforma automatycznie przeliczy ilość sztuk/kg/litr/opakowanie x cena jednostkowa oraz wartość netto /VAT/ brutto w zł.

UWAGA!

1. Prosimy o wycenę wszystkich pozycji.

2.Określone w elektronicznym formularzu cenowym wielkości opakowań są wielkościami maksymalnymi, preferowanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostarczanie produktów w opakowaniach mniejszych, których wielokrotność będzie stanowić wielkość opakowania wskazanego w formularzu cenowym.

Klauzula RODO:

https://drive.google.com/file/d/1faZotCWJ-5XjUMnZh43gFoUmG2KjdQXW/view

Dostarczane artykuły żywnościowe winny być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno – epidemiologiczne, a także winny być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość.


Projekt umowy:

Umowa – projekt

 

zawarta w dniu ……………………. 2023 r. w Bełżycach pomiędzy:

 

Gminą Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, NIP 713-29-84-379, REGON 43102 0084,

zwaną dalej Zamawiającym, którą reprezentuje:

Burmistrz Bełżyc Pan Ireneusz Łucka  

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bełżyce Pana Piotra Adama Gradowskiego,

zwanym dalej Zamawiającym

a

………………………………………. prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą ……………………………………. z siedzibą w …………………………………………

NIP ……………………………. REGON ………………………..

zwanym dalej Wykonawcą.  

 

Po przeprowadzeniu postępowania w trybie szacowania wartości zamówienia przeprowadzonego na Platformie Zakupowej, została zawarta umowa
o następującej treści:

 

§ 1

Przedmiot umowy

1.   Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy do Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2023 r., artykułów żywnościowych, zwanych dalej „artykułami”, określonych  rodzajowo i ilościowo w elektronicznym formularzu cenowym na Platformie Zakupowej.

2.   Zamawiający może dokonywać zmian w zakresie rodzaju zamawianych artykułów.  Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości   danego rodzaju artykułów kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości innych rodzajów artykułów. Zmiany nie mogą spowodować zwiększenia maksymalnej wartości umowy brutto określonej w § 4 ust. 1.

3.   Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1. Wykonawca w takim przypadku nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu żadnych roszczeń, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację dostaw stanowiących przedmiot umowy, na poziomie nie niższym niż 80% ceny określonej w § 4 ust. 1.

 

§ 2

Zamawianie i dostarczanie przedmiotu umowy

1.     Artykuły będą zamawiane sukcesywnie przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego na podstawie zgłoszeń  przekazywanych pocztą elektroniczną na adres e-mail: …………………………….

2.     Zamówienia powinny określać rodzaj (nazwę) i ilość zamawianych artykułów,

3.     Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły po cenach jednostkowych podanych w elektronicznym Formularzu na Platformie Zakupowej stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy. Ilości, częstotliwość dostaw i rodzaj zamawianych artykułów będą zależały od tematyki warsztatów kulinarnych.  Zamawiający przewiduje w tygodniu maksymalnie 2 dostawy.

4.     Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły do siedziby Zamawiającego w Bełżycach przy ul. Fabrycznej 2b (Klub Seniora),  w dni robocze do godziny 9.00 w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

5.     Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał i dokonywał wyładunku artykułów do pomieszczeń Zamawiającego.

6.     Wykonawca zobowiązany jest na czas transportu zabezpieczyć artykuły w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

7.     Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o braku możliwości zrealizowania dostawy w określonym terminie.

8.     Środki transportu, którymi będą dostarczane artykuły, powinny spełniać wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa.

§ 3

Jakość przedmiotu umowy

1.   Wykonawca zobowiązuje się, że artykuły muszą być najwyższej jakości, wyprodukowane opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych  dot. artykułów żywnościowych .

2.   Wykonawca winien zagwarantować odpowiedni okres ważności
dostarczanych produktów, tj. co najmniej 2 tygodnie od dnia dostawy.

3.   Dostarczone artykuły muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne data spożycia winna być umieszczona na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym.

4.   Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania aktualnych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków sanitarno – epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, iż niezwłocznie okaże je Zamawiającemu.

5.   Jeżeli Zamawiający przy odbiorze artykułów stwierdzi, że jakość i/lub ilość jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (artykuł jest wadliwy) Wykonawca w czasie 1 dnia roboczego od zgłoszenia (pocztą elektroniczną lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) dostarczy artykuł/y właściwy/e.

6.   W przypadku braku dostarczenia artykułu/ów  właściwego/ych w czasie wskazanym w ust. 5, Zamawiający zakupi te artykuły u innego podmiotu , a kosztami zakupu obciąży Wykonawcę.

 

§ 4

Cena i płatność

1.   Cena za wykonanie przedmiotu umowy wynosi  ......................... zł brutto, (słownie zł brutto: ......................................................), netto .……................zł (słownie zł netto: ......................................................).

2.  Pojedyncze zamówienia dokonywane będą w cenach określonych w załączniku nr 1 do umowy. Ceny określone w załączniku nr 1 do umowy obowiązywać będą przez cały okres obowiązywania umowy i nie mogą ulegać zmianie, z zastrzeżeniem ust.  3.

3.  Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy - w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy cena zostanie zmodyfikowana proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT.

4.  Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty ceny na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o potwierdzenia odbioru.

5.   Wykonawca wystawi faktury z uwzględnieniem następujących danych: Nabywca: Gmina Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, NIP 7132984379 Odbiorca/Adresat: Urząd Miejski w Bełżycach, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce.

6.   Wykonawca ma możliwość przesłania faktur w postaci ustrukturyzowanej faktury elektronicznej w systemie PEF.

7.   W celu przesłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej należy jako rodzaj adresu PEF Zamawiającego wybrać NIP a jako numer adresu PEF: 7132984379. W ustrukturyzowanych fakturach należy zawrzeć informacje wymienione w ust. 5.

8.   Na wystawianych fakturach Wykonawca umieści wymaganą prawem klauzulę wskazującą na mechanizm podzielonej płatności (split payment), w przypadkach określonych w ustawie o VAT.

9.   Wykonawca, każdorazowo wraz z fakturą lub na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 7 dni od otrzymania wezwania, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie własne o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do niniejszej Umowy.

10.Wykonawca obowiązany jest zawiadomić Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) w stosunku do Wykonawcy.

11.W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ust. 9 Zamawiający wstrzymuje zapłatę wynagrodzenia do czasu przedłożenia oświadczenia, a termin do zapłaty faktury w tym czasie nie biegnie.

12.Zamawiający akceptuje wystawianie i przekazywanie przez Wykonawcę faktur, faktur korygujących, duplikatów faktur, duplikatów faktur korygujących, na postawie przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i innych dokumentów wynikających z umowy, w formie elektronicznej.

13.Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania faktur i innych dokumentów wynikających z umowy, w formie elektronicznej

1)   na następujące adresy Zamawiającego: …………..................................

2)   z adresów e-mail  Wykonawcy: ……………………………………………………………….

16.Każda przesłana faktura winna być zapisana w odrębnym pliku PDF z podaniem numeru faktury w nazwie pliku.

17.Wiadomości e-mailowe w temacie maila winny zawierać numer przesłanej faktury i numer umowy, tj. odpowiednio zapisy: eFaktura nr: xx do umowy nr: xx.”

§ 5

Kary umowne

1.   Wykonawca zapłaci Zamawiającemu następujące kary umowne:

1)    za zwłokę w dostarczeniu artykułów w terminie, o którym mowa w § 2 ust. 4 – w wysokości 20 % ceny brutto zamawianych artykułów, za każdy dzień zwłoki,

2)    za odstąpienie przez którąkolwiek ze stron od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 10 % ceny brutto, określonej w § 4 ust. 1,

3)    za niedostarczenie produktu/ów właściwego/ych w terminie o którym mowa w § 3 ust. 5 w wysokości 200 zł za każdy brak realizacji zamówienia,

2.   Zastrzeżenie kar umownych nie wyklucza możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.

3.   Zamawiający może potrącić kary umowne z ceny należnej Wykonawcy na podstawie noty księgowej, składając stosowne oświadczenie.

4.   Wysokość kary umownej wynosi 20% ceny określonej w § 4 ust. 1.Łączna maksymalna wysokość kar umownych których mogą dochodzić Strony nie może przekroczyć 20% ceny określonej w § 4 ust. 1.

5.   Wykonawca nie dokona cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy.

 

§ 6

Umowne odstąpienie od umowy

1.     Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od zaistnienia niżej wymienionych okoliczności:

1)   w przypadku co najmniej trzykrotnego opóźnienia w dostawie lub trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego, że jakość i/lub ilość zamówionych artykułu/ów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem ( artykuł jest wadliwy);

2)   suma kar umownych przekroczyła kwotę 20 % ceny brutto określonej w § 4 ust. 1;

3)   w przypadku gdy Wykonawca nienależycie wykonuje swoje zobowiązania umowne, w szczególności niezgodnie z § 2 umowy lub z obowiązującymi przepisami;

4)   w przypadku gdy Wykonawca nie realizuje, z przyczyn leżących po jego stronie, przedmiotu umowy i przerwa ta trwa dłużej niż 7 dni;

5)   w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

 

§ 7

Zmiany umowy

  1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
  2. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy o którym mowa w §2 ust 4, ograniczenia zakresu umowy, zmiany ceny za całość przedmiotu zamówienia po rozliczeniu zgodnie z cenami jednostkowymi w złożonym formularzu cenowym.
  3. Każda ze Stron umowy może zawnioskować o zmianę umowy. W celu dokonania zmiany umowy, jeżeli przepisy prawa nie stanowią inaczej, Strona o to wnioskująca zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie propozycji zmiany w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności będących podstawą zmiany.
  4. Wniosek o zmianę umowy, o którym mowa w ust. 3, powinien zawierać co najmniej:

1)  zakres proponowanej zmiany,

2)  opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany,

3)  podstawę dokonania zmiany, to jest podstawę prawną wynikającą z przepisów ustawy lub postanowień umowy,

4)  pisemne uzasadnienie potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy.

 

§ 8

Postanowienia końcowe

1.   W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.   Ewentualne spory wynikłe na tle niniejszej umowy podlegają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla Kupującego.

3.   Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

4.   Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

Zamawiający:                                                                  Wykonawca:


 

 

 

 


Załącznik Nr 2 do Umowy NR ………………………………

Zamawiający:

Gmina Bełżyce,

ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce

 

Wykonawca:

……………………………………………………………………………………………………………………………………..

(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)

reprezentowany przez:

 

……………………………………………

 

Oświadczenie wykonawcy

DOTYCZĄCE WYKONYWANIA UMOWY Z ART. 7 UST. 1 USTAWY o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:

Oświadczam, że nie jestem pomiotem wpisanym na listę, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).[1]

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

                                                                                        …………………………………….

                                                                                         Data; podpis

 

 

 

 

 

 

 



[1] Zgodnie z treścią:

Art. 2. 1. Lista osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1, zwana dalej „listą”,
jest prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. Lista jest publikowana w Biuletynie Informacji Pub-
licznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych. Lista zawiera oznaczenie osoby lub podmiotu,
wobec których stosuje się środki, o których mowa w art. 1, wraz z rozstrzygnięciem, który z tych środków ma do nich za-
stosowanie.
2. Zakres środków, o których mowa w art. 1, stosowanych wobec osób i podmiotów wpisanych na listę nie może po-
wielać zakresu środków określonych względem tych osób i podmiotów w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
lub rozporządzeniu 269/2014.






Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2023-04-18 21:59 Renata Bieńko W niniejszym postępowaniu w trybie szacowania wartości zamówienia z możliwością zawarcia umowy złożono 1 ofertę:
Oferta nr 1 –WIK-BUR AGNIESZKA KOWALCZYK-BURDAL
20-554 Lublin, ul. Ułanów 10
NIP 9462291806 z ceną 39 873,20 zł brutto.
Pomimo złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu w trybie szacowania, Zamawiający uznał, że należy zawrzeć z w/w Wykonawcą umowę. Przemawia za tym fakt, że zasady udziału w przedmiotowym postępowaniu zostały klarownie określone i były dostępne publicznie dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców, łącznie z istotnymi postanowieniami umowy, w której określono wszystkie elementy sukcesywnych dostaw. Ilość odsłon (tj. wejść na Platformę Zakupową w to konkretne postępowanie) wynosi 99. Oznacza to, że każdy z potencjalnych Wykonawców miał równe szanse w złożeniu oferty. Zatem zasada uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców została zachowana.
Prosimy o skontaktowanie się z P. Renatą Bieńko, tel. 538-120-328 w celu ustalenia terminu podpisania umowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 miruna mrożona - 20 kg - (0)
2 dorsz mrożony - 20 kg - (0)
3 łosoś wędzony na zimno op. 500g w opakowaniu 100 g 100 opak. - (0)
4 polędwica z łososia surowy - 10 kg - (0)
5 koperek świeży pęczek - 30 szt. - (0)
6 ogórek zielony świeży - 10 kg - (0)
7 Majonez 700 g 10 szt. - (0)
8 pietruszka korzeń - 10 kg - (0)
9 seler korzeń - 5 kg - (0)
10 krewetki królewskie mrożone luz 10 kg - (0)
11 banany - 10 kg - (0)
12 pomarańcze - 10 kg - (0)
13 jabłka - 20 kg - (0)
14 gruszki - 10 kg - (0)
15 kiwi - 5 kg - (0)
16 żurawina suszona opakowanie 400 g 4 opak. - (0)
17 granat - 20 szt. - (0)
18 mix sałat 200 g 100 szt. - (0)
19 cebula czerwona - 20 kg - (0)
20 oliwa z oliwek poj. min. 1l 3 szt. - (0)
21 cytryny - 10 kg - (0)
22 sałata rucola opakowanie 100 g - 100 szt. - (0)
23 pomidor suszony w oleju 270 g 50 szt. - (0)
24 ser feta 150 g 100 szt. - (0)
25 boczek wędzony - 4 kg - (0)
26 kabaczki - 3 kg - (0)
27 cukinie - 20 kg - (0)
28 papryka świeża - 30 kg - (0)
29 pomidorki koktajlowe kubek 250 g 30 szt. - (0)
30 suszona natka pietruszki 6 g 20 szt. - (0)
31 ser parmezan 200 g 25 szt. - (0)
32 szynka szwarcwaldzka 70 g 30 szt. - (0)
33 ser pleśniowy - 3 kg - (0)
34 słonecznik łuskany 200 g 5 szt. - (0)
35 ser żółty - 10 kg - (0)
36 mąka pszenna op. po 1 kg 70 kg - (0)
37 mąka ziemniaczan op po 1 kg 5 kg - (0)
38 cukier puder op. po 400 g 6 kg - (0)
39 ziemniaki - 30 kg - (0)
40 jaja w opakowaniu 10 szt. 70 opak. - (0)
41 miód słoik poj. 1,4 l 4 szt. - (0)
42 szpinak mrożony op. 450 g 100 szt. - (0)
43 czosnek (główka) - 30 szt. - (0)
44 ser biały - 10 kg - (0)
45 kasza jęczmienna op. 400 g 20 szt. - (0)
46 cebula - 30 kg - (0)
47 dżem wiśniowy 280 g 5 szt. - (0)
48 kasza gryczana 400 g 20 szt. - (0)
49 cynamon w proszku 15 g 10 szt. - (0)
50 galaretki mix 75 g 10 szt. - (0)
51 kakao 180 g 3 szt. - (0)
52 mleko - 50 l - (0)
53 proszek do pieczenia 30 g 15 szt. - (0)
54 cukier waniliowy 30 g 15 szt. - (0)
55 margaryna 250 g 20 szt. - (0)
56 masło 200 g 100 szt. - (0)
57 masło klarowane 500 g 10 szt. - (0)
58 budyń waniliowy 60 g 10 szt. - (0)
59 rodzynki 400 g 10 szt. - (0)
60 skórka pomarańczowa 100 g 5 szt. - (0)
61 suszone śliwki 180 g 10 szt. - (0)
62 suszone morele 100 g 10 szt. - (0)
63 makaron duże muszle 500 g 5 szt. - (0)
64 makaron nitki (do rosołu) 250 g 4 szt. - (0)
65 makaron do lasagni 500 g 4 szt. - (0)
66 makaron świderki 500 g. 7 szt. - (0)
67 mięso mielone wieprzowe - 25 kg - (0)
68 szynka b/k - 20 kg - (0)
69 polędwica wołowa - 20 kg - (0)
70 kapusta kiszona - 10 kg - (0)
71 ryż biały opakowanie 3 x 100 g 15 opak. - (0)
72 kapusta pekińska waga 1,5kg 15 kg - (0)
73 marchew korzeń - 20 kg - (0)
74 por - 60 szt. - (0)
75 olej rzepakowy (poj. min. 1 l.) 20 l - (0)
76 Passata pomidorowa w butelkach. 690 g 20 szt. - (0)
77 kasza manna 400 g 2 szt. - (0)
78 filet z kurczaka - 15 kg - (0)
79 pieczarki świeże - 20 kg - (0)
80 sól op 1 kg 5 kg - (0)
81 pieprz ziołowy 20 g 20 szt. - (0)
82 papryka słodka w proszku 20 g 20 szt. - (0)
83 papryka ostra w proszku 20 g 20 szt. - (0)
84 curry w proszku 20 g 10 szt. - (0)
85 pieprz czarny mielony 20 g 20 szt. - (0)
86 przyprawa suszone warzywka 500 g 5 szt. - (0)
87 schab b/k - 15 kg - (0)
88 chrzan tarty 300 g 5 szt. - (0)
89 śmietana 18% op 1 l. 50 l - (0)
90 śmietana 30% op.200 g 200 szt. - (0)
91 ser mozarella op. 125 g kulka 200 szt. - (0)
92 sos sojowy 150 g 6 szt. - (0)
93 karkówka - 25 kg - (0)
94 przyprawa do zup poj. 200 ml 3 szt. - (0)
95 ocet jabłkowy poj. 300 ml 3 szt. - (0)
96 cukier kryształ (op 1 kg) 40 kg - (0)
97 syrop klonowy poj. 250 ml 4 szt. - (0)
98 słoiczki kapary 100 g 10 szt. - (0)
99 musztarda mix poj. 175 ml 10 szt. - (0)
100 seler naciowy - 30 szt. - (0)
101 ocet balsamiczny poj. 300 ml 3 szt. - (0)
102 bułka tarta opak. 450 g 20 szt. - (0)
103 płatki kukurydziane op. 500 g 5 szt. - (0)
104 zioła prowansalskie 10 g 10 szt. - (0)
105 drożdże, świeże op. 100 g 20 opak. - (0)
106 oliwki poj. 340 ml 10 szt. - (0)
107 salami - 2 kg - (0)
108 szynka wędlina - 1 kg - (0)
109 pomidory świeże - 20 kg - (0)
110 pomidory w puszce poj. 400 g 10 szt. - (0)
111 jogurt typy greckiego 400 g 20 szt. - (0)
112 imbir świeży - 2 kg - (0)
113 makaron ryżowy wstążka 200 g 10 szt. - (0)
114 makaron ryżowy 200 g 10 szt. - (0)
115 sos ostrygowy 165 ml 4 szt. - (0)
116 kapusta pak choi - 10 szt. - (0)
117 groszek cukrowy strąki świeży - 3 kg - (0)
118 papryczki chili świeże - 1 kg - (0)
119 przyprawa chińska 25 g 10 szt. - (0)
120 ziele ang 15 g 10 szt. - (0)
121 Liść laurowy 40 g 10 szt. - (0)
122 ciasto francuskie 375 g 20 szt. - (0)
123 przyprawa do grilla 20 g 10 szt. - (0)
124 ser ricotta 250g 20 szt. - (0)
125 serek mascarpone 250 g 20 szt. - (0)
126 burak surowe czerwone - 20 kg - (0)
127 Wiórki kokosowe 180 g 5 szt. - (0)
128 mak 200 g 10 opak. - (0)
129 ajvar łagodny 300 g 10 szt. - (0)
130 zielony groszek w puszce 400 g 10 szt. - (0)
131 kukurydza w puszce min. 400 g 10 szt. - (0)
132 czerwon fasola w puszce 400 g 10 szt. - (0)
133 smalec kostka 200 g 5 szt. - (0)
134 masa makowa w puszce 850 g 5 szt. - (0)
135 kolendra mielona 20 g 3 szt. - (0)
136 kminek mielony 20 g 3 szt. - (0)
137 świeża bazylia doniczka 5 szt. - (0)
138 świeża kolendra doniczka 5 szt. - (0)
139 ocet spirytusowy - 1 l - (0)
140 serek topiony 100 g 30 szt. - (0)
141 ogórki kiszone op. 400 g 20 opak. - (0)
142 szponder wołowy - 10 kg - (0)
143 porcje rosołowe - 10 kg - (0)
144 filet z piersi z kaczki gramatura ok . 400 g ze skórą 8 kg - (0)
145 wątróbki z gęsi ok. 900 g. mrożone 5 kg - (0)
146 żurawina w słoiczku 190 g 5 szt. - (0)
147 kiełbasa wędzona dobrej jakości - 20 szt. - (0)
148 polędwiczki wieprzowe - 10 kg - (0)
149 kaczka tuszka - 10 szt. - (0)
150 grzyby suszone 100 g 100 szt. - (0)
151 grzyby mrożone - 5 kg - (0)
152 orzechy nerkowca op. 100 g 20 szt. - (0)
153 orzechy pini op. 75 g 20 szt. - (0)
154 białe wino wytrawnego poj. 750 ml 3 szt. - (0)
155 czerwone wino wytrawne poj. 750 ml 3 szt. - (0)
156 gorzka czekolada zawartość kakao min.70% 90 g 20 szt. - (0)
157 mleczna czekolada 100 g 20 szt. - (0)
158 woda mineralna niegazowana, poj. 1,5 l zgrzewka 100 szt. - (0)
159 woda mineralna gazowana poj. 1,5 l zgrzewka 100 szt. - (0)
160 pierś z indyka - 15 kg - (0)
161 sos pieczeniowy ciemny 30 g 6 szt. - (0)
162 śledzie solone (op. 1000 g) 20 szt. - (0)
163 herbata ekspresowa czarna dobrej jakości w opakowaniu 92 szt. 40 szt. - (0)
164 kawa rozpuszczalna dobrej jakości 200 g 20 szt. - (0)
165 herbata owocowa mix op. 100% naturalnych składników op 20 torebek 40 szt. - (0)
166 kawa - 30 szt. - (0)
167 świeża kapusta w główkach 10 kg - (0)
168 bagietka pszenna 140 g 40 szt. - (0)
169 chleb pszenny 500 g 20 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 232