Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-04-2023 13:46:00 |
Składania : | 14-04-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 14-04-2023 09:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
· merytorycznych, proszę o kontakt z Panią Alicją Szewczyk za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 81 517 23 32
· związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
zadanie:
Sukcesywne dostawy produktów do realizacji zajęć kulinarnych dla uczestników projektu pn. „SENIOR W GMINIE BEŁŻYCE”
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
Sukcesywne dostawy produktów, które są określone w elektronicznym Formularzu będą odbywały się w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2023 r. Ilości, częstotliwość dostaw i rodzaj zamawianych artykułów będą zależały od tematyki warsztatów kulinarnych.
Zamawiający przewiduje w tygodniu maksymalnie 2 dostawy.
W szacunkowej wycenie
należy podać cenę jednostkową netto w zł (bez VAT) za 1 sztukę/kg/litr/opakowanie asortymentu
oraz przy każdej pozycji wybrać odpowiednią stawkę podatku VAT.
Platforma automatycznie przeliczy ilość sztuk/kg/litr/opakowanie x cena jednostkowa oraz wartość netto /VAT/ brutto w zł.
UWAGA!
1. Prosimy o wycenę wszystkich
pozycji.
2.Określone w elektronicznym formularzu cenowym wielkości opakowań są wielkościami maksymalnymi, preferowanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostarczanie produktów w opakowaniach mniejszych, których wielokrotność będzie stanowić wielkość opakowania wskazanego w formularzu cenowym.
Klauzula RODO:
https://drive.google.com/file/d/1faZotCWJ-5XjUMnZh43gFoUmG2KjdQXW/view
Dostarczane artykuły żywnościowe winny być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno – epidemiologiczne, a także winny być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość.
Projekt umowy:
Umowa – projekt
zawarta w dniu ……………………. 2023 r. w Bełżycach pomiędzy:
Gminą Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, NIP 713-29-84-379, REGON 43102 0084,
zwaną dalej Zamawiającym, którą reprezentuje:
Burmistrz Bełżyc Pan Ireneusz Łucka
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bełżyce Pana Piotra Adama Gradowskiego,
zwanym dalej Zamawiającym
a
………………………………………. prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą ……………………………………. z siedzibą w …………………………………………
NIP ……………………………. REGON ………………………..
zwanym dalej Wykonawcą.
Po przeprowadzeniu
postępowania w trybie szacowania wartości zamówienia przeprowadzonego na
Platformie Zakupowej, została zawarta umowa
o następującej treści:
§ 1
Przedmiot umowy
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy do Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2023 r., artykułów żywnościowych, zwanych dalej „artykułami”, określonych rodzajowo i ilościowo w elektronicznym formularzu cenowym na Platformie Zakupowej.
2. Zamawiający może dokonywać zmian w zakresie rodzaju zamawianych artykułów. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości danego rodzaju artykułów kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości innych rodzajów artykułów. Zmiany nie mogą spowodować zwiększenia maksymalnej wartości umowy brutto określonej w § 4 ust. 1.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1. Wykonawca w takim przypadku nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu żadnych roszczeń, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację dostaw stanowiących przedmiot umowy, na poziomie nie niższym niż 80% ceny określonej w § 4 ust. 1.
§ 2
Zamawianie i dostarczanie przedmiotu umowy
1. Artykuły będą zamawiane sukcesywnie przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego na podstawie zgłoszeń przekazywanych pocztą elektroniczną na adres e-mail: …………………………….
2. Zamówienia powinny określać rodzaj (nazwę) i ilość zamawianych artykułów,
3.
Wykonawca
zobowiązuje się dostarczać artykuły po cenach jednostkowych podanych w elektronicznym
Formularzu na Platformie Zakupowej stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy. Ilości, częstotliwość dostaw i rodzaj zamawianych artykułów będą zależały od tematyki warsztatów kulinarnych. Zamawiający przewiduje w tygodniu maksymalnie 2 dostawy.
4. Wykonawca zobowiązuje się
dostarczać artykuły do siedziby Zamawiającego w Bełżycach przy ul. Fabrycznej 2b (Klub
Seniora), w dni robocze do godziny 9.00 w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od
poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał i dokonywał wyładunku artykułów do pomieszczeń Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest na czas transportu zabezpieczyć artykuły w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
7. Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o braku możliwości zrealizowania dostawy w określonym terminie.
8. Środki transportu, którymi będą dostarczane artykuły, powinny spełniać wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa.
§ 3
Jakość przedmiotu umowy
1. Wykonawca zobowiązuje się, że artykuły muszą być najwyższej jakości, wyprodukowane opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dot. artykułów żywnościowych .
2. Wykonawca winien zagwarantować odpowiedni okres
ważności
dostarczanych produktów, tj. co najmniej 2 tygodnie
od dnia dostawy.
3. Dostarczone artykuły muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne data spożycia winna być umieszczona na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania aktualnych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków sanitarno – epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, iż niezwłocznie okaże je Zamawiającemu.
5. Jeżeli Zamawiający przy odbiorze artykułów stwierdzi, że jakość i/lub ilość jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (artykuł jest wadliwy) Wykonawca w czasie 1 dnia roboczego od zgłoszenia (pocztą elektroniczną lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) dostarczy artykuł/y właściwy/e.
6. W przypadku braku dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych w czasie wskazanym w ust. 5, Zamawiający zakupi te artykuły u innego podmiotu , a kosztami zakupu obciąży Wykonawcę.
§ 4
Cena i płatność
1.
Cena za
wykonanie przedmiotu umowy wynosi ......................... zł brutto, (słownie zł
brutto: ......................................................), netto .……................zł
(słownie zł netto: ......................................................).
2. Pojedyncze zamówienia dokonywane będą w cenach określonych w załączniku nr 1 do umowy. Ceny określone w załączniku nr 1 do umowy obowiązywać będą przez cały okres obowiązywania umowy i nie mogą ulegać zmianie, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy - w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy cena zostanie zmodyfikowana proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT.
4. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty ceny na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o potwierdzenia odbioru.
5. Wykonawca wystawi faktury z uwzględnieniem następujących danych: Nabywca: Gmina Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, NIP 7132984379 Odbiorca/Adresat: Urząd Miejski w Bełżycach, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce.
6. Wykonawca ma możliwość przesłania faktur w postaci ustrukturyzowanej faktury elektronicznej w systemie PEF.
7. W celu przesłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej należy jako rodzaj adresu PEF Zamawiającego wybrać NIP a jako numer adresu PEF: 7132984379. W ustrukturyzowanych fakturach należy zawrzeć informacje wymienione w ust. 5.
8. Na wystawianych fakturach Wykonawca umieści wymaganą prawem klauzulę wskazującą na mechanizm podzielonej płatności (split payment), w przypadkach określonych w ustawie o VAT.
9. Wykonawca, każdorazowo wraz z fakturą lub na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 7 dni od otrzymania wezwania, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie własne o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do niniejszej Umowy.
10.Wykonawca obowiązany jest zawiadomić Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) w stosunku do Wykonawcy.
11.W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ust. 9 Zamawiający wstrzymuje zapłatę wynagrodzenia do czasu przedłożenia oświadczenia, a termin do zapłaty faktury w tym czasie nie biegnie.
12.Zamawiający akceptuje wystawianie i przekazywanie przez Wykonawcę faktur, faktur korygujących, duplikatów faktur, duplikatów faktur korygujących, na postawie przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i innych dokumentów wynikających z umowy, w formie elektronicznej.
13.Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania faktur i innych dokumentów wynikających z umowy, w formie elektronicznej
1) na następujące adresy Zamawiającego: …………..................................
2) z adresów e-mail Wykonawcy: ……………………………………………………………….
16.Każda przesłana faktura winna być zapisana w odrębnym pliku PDF z podaniem numeru faktury w nazwie pliku.
17.Wiadomości e-mailowe w temacie maila winny zawierać numer przesłanej faktury i numer umowy, tj. odpowiednio zapisy: eFaktura nr: xx do umowy nr: xx.”
§ 5
Kary umowne
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu następujące kary umowne:
1) za zwłokę w dostarczeniu artykułów w terminie, o którym mowa w § 2 ust. 4 – w wysokości 20 % ceny brutto zamawianych artykułów, za każdy dzień zwłoki,
2) za odstąpienie przez którąkolwiek ze stron od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 10 % ceny brutto, określonej w § 4 ust. 1,
3) za niedostarczenie produktu/ów właściwego/ych w terminie o którym mowa w § 3 ust. 5 w wysokości 200 zł za każdy brak realizacji zamówienia,
2. Zastrzeżenie kar umownych nie wyklucza możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
3. Zamawiający może potrącić kary umowne z ceny należnej Wykonawcy na podstawie noty księgowej, składając stosowne oświadczenie.
5. Wykonawca nie dokona cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy.
§ 6
Umowne odstąpienie od umowy
1) w przypadku co najmniej trzykrotnego opóźnienia w dostawie lub trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego, że jakość i/lub ilość zamówionych artykułu/ów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem ( artykuł jest wadliwy);
2) suma kar umownych przekroczyła kwotę 20 % ceny brutto określonej w § 4 ust. 1;
3) w przypadku gdy Wykonawca nienależycie wykonuje swoje zobowiązania umowne, w szczególności niezgodnie z § 2 umowy lub z obowiązującymi przepisami;
4) w przypadku gdy Wykonawca nie realizuje, z przyczyn leżących po jego stronie, przedmiotu umowy i przerwa ta trwa dłużej niż 7 dni;
5) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
§ 7
Zmiany umowy
1) zakres proponowanej zmiany,
2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany,
3) podstawę dokonania zmiany, to jest podstawę prawną wynikającą z przepisów ustawy lub postanowień umowy,
4) pisemne uzasadnienie potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy.
§ 8
Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Ewentualne spory wynikłe na tle niniejszej umowy podlegają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla Kupującego.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
4. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający:
Wykonawca:
Załącznik Nr 2 do Umowy NR ………………………………
Zamawiający:
Gmina Bełżyce,
ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………………………………………..
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
……………………………………………
Oświadczenie wykonawcy
DOTYCZĄCE WYKONYWANIA UMOWY Z ART. 7 UST. 1 USTAWY o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie jestem pomiotem wpisanym na listę, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).[1]
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………………….
Data; podpis
[1] Zgodnie z treścią:
Art. 2. 1. Lista osób i podmiotów, wobec których są
stosowane środki, o których mowa w art. 1, zwana dalej „listą”,
jest prowadzona przez ministra właściwego do spraw
wewnętrznych. Lista jest publikowana w Biuletynie Informacji Pub-
licznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do
spraw wewnętrznych. Lista zawiera oznaczenie osoby lub podmiotu,
wobec których stosuje się środki, o których mowa w
art. 1, wraz z rozstrzygnięciem, który z tych środków ma do nich za-
stosowanie.
2. Zakres środków, o których mowa w art. 1,
stosowanych wobec osób i podmiotów wpisanych na listę nie może po-
wielać zakresu środków określonych względem tych osób
i podmiotów w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
lub rozporządzeniu 269/2014.
2023-04-18 21:59 | Renata Bieńko |
W
niniejszym
postępowaniu
w
trybie
szacowania
wartości
zamówienia
z
możliwością
zawarcia
umowy
złożono
1
ofertę: Oferta nr 1 –WIK-BUR AGNIESZKA KOWALCZYK-BURDAL 20-554 Lublin, ul. Ułanów 10 NIP 9462291806 z ceną 39 873,20 zł brutto. Pomimo złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu w trybie szacowania, Zamawiający uznał, że należy zawrzeć z w/w Wykonawcą umowę. Przemawia za tym fakt, że zasady udziału w przedmiotowym postępowaniu zostały klarownie określone i były dostępne publicznie dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców, łącznie z istotnymi postanowieniami umowy, w której określono wszystkie elementy sukcesywnych dostaw. Ilość odsłon (tj. wejść na Platformę Zakupową w to konkretne postępowanie) wynosi 99. Oznacza to, że każdy z potencjalnych Wykonawców miał równe szanse w złożeniu oferty. Zatem zasada uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców została zachowana. Prosimy o skontaktowanie się z P. Renatą Bieńko, tel. 538-120-328 w celu ustalenia terminu podpisania umowy. |
Komunikaty