Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-04-2023 Serwis urządzeń filtrujących wodę w budynkach Jasna 2/4 oraz Jana Pankiewicza 4 w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 07-04-2023 10:58:00
Składania : 14-04-2023 11:00:00
Otwarcia : 14-04-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest stała obsługa: 1) 9 (dziewięciu) urządzeń filtrujących wodę RO-4 Bluefilters NewLine; 2) 7 (siedmiu) urządzeń Excito-Ossmo; - w zakres której wchodzi wykonanie trzech okresowych przeglądów konserwacyjnych wszystkich urządzeń RO-4 Bluefilters NewLine i Excito-Ossmo.

2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez wykonawcę przez okres 9 miesięcy od daty zawarcia umowy, w następujących terminach: 1) I przegląd – do 30 kwietnia 2023 r.; 2) II przegląd – do 15 lipca2023 r.; 3) III przegląd – do 15 października 2023 r.


Warunki udziału w postepowaniu

Zamawiający wymaga by wykonawca który składa ofertę i będzie realizował umowę:

1) był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) i zobowiązuje wykonawcę do utrzymania tego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy;

2) wykazał, iż dysponuję co najmniej (1) jedną osobą która posiada odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje w serwowaniu urządzeń filtrujących będących przedmiotem zamówienia, która uczestniczyła w realizacji co najmniej dwóch umów o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia.


ZAŁĄCZNIKI: 

załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),

załącznik nr 2 - wzór umowy, załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego,

załącznik nr 4 - doświadczenie personelu wykonawcy.


W przypadku pytań: 

Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 12.04.2023 r. o godz. 24.00.


Dodatkowe informacji można uzyskać

- pod nr tel 22 553 78 29 - Tomasz Puchalski zagadnienia związane z przedmiotem zamówienia 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2023.pdf pdf 494.14 2023-04-07 10:58:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 122.1 2023-04-07 10:58:00 Postępowanie
Projekt umowy na serwis filtrów 2023.pdf pdf 194.25 2023-04-07 10:58:00 Postępowanie
załącznik nr 4 - doświadczenie personelu wykonawcy.docx docx 15.33 2023-04-07 10:58:00 Kryterium
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-04-2023.pdf pdf 199.08 2023-04-17 10:41:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-17 10:41 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-04-2023

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 I przegląd – do 30 kwietnia 2023 r.; zgodnie z OPZ i warunkami umowy (Jasna 2/4 i Pankiewicza 4 w Warszawie) 1 usługa - (0)
2 II przegląd – do 15 lipca 2023 r.; zgodnie z OPZ i warunkami umowy (Jasna 2/4 i Pankiewicza 4 w Warszawie) 1 usługa - (0)
3 III przegląd – do 15 października 2023 r. zgodnie z OPZ i warunkami umowy (Jasna 2/4 i Pankiewicza 4 w Warszawie) 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność po każdym serwisie, przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - I przegląd – do 30 kwietnia 2023, II przegląd – do 15 lipca 2023, III przegląd – do 15 października 2023. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy, z wyjątkiem przypadków napraw związanych z dewastacja lub usuwaniem uszkodzeń urządzeń filtrujących dokonanych przez pracowników zamawiającego Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się ze wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
8 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
9 Oświadczenie 5 - Niniejszym oświadczam, że jestem ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) i zobowiązuje się do utrzymania tego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy - proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" oraz załączyć skan (PDF) polisy OC. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Oświadczenie 6 - Niniejszym oświadczam, że dysponuję co najmniej (1) jedną osobą która będzie realizować umowę i posiada odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje w serwowaniu urządzeń filtrujących będących przedmiotem zamówienia, która uczestniczyła w realizacji co najmniej dwóch umów o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia. - proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" oraz załączyć wypełniony i podpisany załącznik nr 4 w formie skanu (PDF). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik nr 4 - doś [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 415