Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: USŁUGA PRZEPROWADZKI /RELOKACJI MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA KZ-2380/50/2023/ZW-JW

Jolanta Wojdera
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 05-04-2023 16:02:00
Składania : 12-04-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Wymagania i specyfikacja

1.   Szczegółowy zakres asortymentu został określony w Formularzu Ofertowym.

2.   Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy.

3.   Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia leżą po stronie Wykonawcy.

4.   Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.

5.   Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

6.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.

Osoba do kontaktu:
Jolanta Wojdera
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
KZ-2380-50-23 - ZW-JW RODO.pdf pdf 129.51 2023-04-05 16:02:00 Postępowanie
Kz-2380-50-23 -ZW-JW OGŁOSZENIE.docx docx 27.42 2023-04-05 16:02:00 Postępowanie
KZ-2380-50-23-ZW-JW OPZ.docx docx 20.33 2023-04-05 16:02:00 Postępowanie
KZ-2380-50-2023-ZW-JW Formularz ofertowy.docx docx 23.03 2023-04-05 16:02:00 Postępowanie
KZ-2380-50-2023-ZW-JW Oświadczenie Wykonawcy - wykluczenie.docx docx 49.64 2023-04-05 16:02:00 Postępowanie
projekt umowy.docx docx 29.47 2023-04-05 16:02:00 Postępowanie
zestawienie ofert.pdf pdf 123.91 2023-04-13 10:27:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-17 12:59 Jolanta Wojdera Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje unieważnione z uwagi na brak środków finansowych na realizację zamówienia.
2023-04-13 10:27 Jolanta Wojdera ZESTAWIENIE OFERT

zestawienie ofert.pd [...].pdf

2023-04-11 11:32 Jolanta Wojdera Pytanie 1 Czy jest możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej ?

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na przeprowadzenie wizji lokalnej. Ponadto informujemy, że ujęty w postępowaniu sprzęt sportowy oraz regały magazynowe znajdują się w oryginalnych opakowaniach producenta w postaci nie złożonej. Pozostały asortyment jest w całości - złożony.

Pytanie nr 2 Proszę o doprecyzowanie wymaganej polisy, czy to ma być polisa przewoźnika w ruchu krajowym czy polisa OC odpowiedzialności cywilnej wykonawcy ? W odpowiedzi jest informacja że w ruchu krajowym zaś opisany zakres odpowiada polisie OC wykonawcy.

Odpowiedź: Polisa OC powinna gwarantować pokrycie ewentualnych finansowych skutków szkód wobec Zamawiającego w sprzęcie i meblach na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu towarów w drogowym transporcie krajowym. OC przewoźników drogowych w ruchu krajowym Ochrona przed finansowymi skutkami szkód, które powstały w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu towarów w drogowym transporcie krajowym.


Z poważaniem Jolanta Wojdera
2023-04-11 11:29 Jolanta Wojdera Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-04-11 08:44 Jolanta Wojdera PYTANIA
Pytanie nr 1
Jaki powinien być termin wykonania usługi ponieważ w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy czytamy o 15 lub 30 dniach??
Odpowiedź:
Termin wykonania usługi - do 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy.

Pytanie nr 2
Proszę o informację w jakim miesiącu preferujecie Państwo wykonanie umowy??
Odpowiedź:
Na te chwilę Zamawiający nie posiada możliwości udzielenia informacji w powyższym zakresie.
Termin zawarcia umowy uzależniony będzie od ilości uczestników biorących udział w postępowaniu, kompletności złożonych dokumentów itp.

Pytanie nr 3
Proszę o sprecyzowanie wymagań dotyczących ubezpieczenia ponieważ w opisie czytamy o OC przewoźnika na sumę gwarancyjną 1 500 000 PLN a w pkt. 13 formularza ofertowego stanowi o ubezpieczeniu OC od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 200 000 PLN ??
Odpowiedź:
Z uwagi na wartość mebli i sprzętu przewidzianych do przeprowadzki, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Polisę OC przewoźnika w ruchu krajowym – suma gwarancyjna minimum 1 500 000,00 zł
Zakres ubezpieczenia – podstawowe, w tym minimum:
- utrata, ubytek lub uszkodzenie przewożonego towaru;
- szkody związane z załadunkiem / rozładunkiem towaru;
- szkody w towarze, wynikające a czynności zabezpieczenia towaru;

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 USŁUGA PRZEPROWADZKI /RELOKACJI MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularzu ofertowym b. szczegółowym opisie przedmiotu zamowienia c. projekcie umowy , d. informacji o przetwarzaniu danych osobowych. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym 3.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 4. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - zgodny z treścią Ogłoszenia i projektu umowy (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 599