Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-04-2023 11:29:00 |
Składania : | 11-04-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 11-04-2023 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Data 05.04.2023 r. Nr referencyjny nadany sprawie przez
Zamawiającego: ZP.26.7.2023
NAZWA
ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający: |
Centrum
Usług Społecznych w Starachowicach ul.
Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny
pracy: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00 Nr
tel.
41 275-41-41 wew. 222 adres www: bipcus.starachowice.eu |
1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w
trybie rozeznania rynku, w rozumieniu zapisów podrozdziału 6.5.1 „Rozeznania
rynku”, przedstawionych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu
Spójności na lata 2014-2020
z dnia 21.12.2020 roku. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy
Prawo zamówień publicznych.
2.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa mebli biurowych w ramach projektu
POWR.02.08.00-00-0062/20 pn. „CUS – model integracji i rozwoju usług
społecznych w Starachowicach” współfinansowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi
priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i
edukacji, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Przedmiot zamówienia CPV: 39130000-2 Meble Biurowe
-
regał niski półotwarty, w kolorze biały lub ecru
-
wymiary około 810 x 800 x 380 mm,
-
wykonany z płyty meblowej o grubości minimum 18 mm,
jedna wnęka otwarta na górze, 1 wnęka poniżej zamknięta dwudrzwiowa z półką w środku,
- drzwiczki zamykane na kluczyk, (dwa kluczyki
w zestawie)
-
nogi szafki zamaskowane, płytą meblową o grubości minimum 18 mm,
-ściana tylna wykonana z płyty MDF w kolorze białym lub kolorze mebla,
-
półki mieszczące segregatory (wys. około 35 cm),
-
Zamawiający wymaga zdjęcie poglądowe mebla załączone do oferty.
3.
KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający kierować się będzie ceną.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Posiadanie
uprawnień do wykonywania określonej
działalności.
Posiadanie
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym
oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczenia i realizacji zamówienia.
5. TERMIN I MIEJSCE
DOSTAWY
5.1. Termin dostawy zamówienia – 3 dni od daty złożenia zamówienia.
5.2.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: budynek Miejskiej Hali Targowej Galeria
Skałka, Starachowice ul. Armii Krajowej 28.
6. PŁATNOŚĆ
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem
metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty
doręczenia Zamawiającemu
prawidłowo wystawionej faktury. Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca
wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty,
tj. nabywca:
Nabywca:
Gmina Starachowice, ul Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664 19 09 150;
Odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a, 27-200
Starachowice.
7. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z roku 2022, poz. 835).
Zamawiający
zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
ZATWIERDZAM:
p.o. DYREKTOR
Centrum Usług Społecznych
w Starachowicach
/-/
mgr Wioletta Grosicka
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty