Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-04-2023 14:23:00 |
Składania : | 07-04-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w
Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200
Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku
do piątku w godzinach 7:00- 15:00 Nr tel. 41 275-41- 41 |
Postępowanie prowadzone jest na
podstawie wewnętrznego regulaminu. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.
Przedmiot
zamówienia
„Dostawa drobnego AGD dla Centrum Usług
Społecznych w Starachowicach”
4.
Opis
przedmiotu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa drobnego AGD w ramach trwałości projektu POWER.02.08.88-00-0062/20
pn. „CUS – model integracji i rozwoju usług społecznych w Starachowicach”
realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi
priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i
edukacji, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku
lokalnym”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa
czajnika elektrycznego Russel Hobbs
typu Precision Control 21150-70- 1
sztuka, do siedziby Zamawiającego – ul. Majówka 21a w Starachowicach.
Czajnik powinien posiadać parametry:
·
pojemność
- 1,7 litra;
·
moc
- 2200 w;
·
regulacja
temperatury;
·
automatyczny
wyłącznik po zagotowaniu wody;
·
podtrzymywanie
ciepła;
·
wyświetlacz
elektroniczny;
·
zabezpieczenie
przed włączeniem czajnika bez wody;
·
kolor:
biały
5. Termin realizacji
Termin realizacji zamówienia – do
3 dni od daty złożenia zamówienia.
Przy wyborze najkorzystniejszej
oferty Zamawiający kierować się będzie ceną – 100 %.
7.1 Posiadanie
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym
oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.
7.2 Posiadanie
uprawnień do wykonywania określonej działalności.
7.3 Złożenie
oświadczenia zgodne, co
do treści z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 i 2 do postępowania.
Zapłata nastąpi przelewem na
rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP,
split payment) w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją
VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały
dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach.
Oferta
powinna obejmować całość kosztów, jakimi Wykonawca zamierza obciążyć
Zamawiającego.
Gwarancja–
minimum 24 miesiące.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty