Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Adm.VI.230.58.2023 Świadczenie usługi serwisowej i utrzymania w gotowości urządzeń drukujących wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi

Deadlines:
Published : 04-04-2023 11:34:00
Placing offers : 13-04-2023 12:00:00
Offers opening : 13-04-2023 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASADY POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM  w ŁODZI".


Przedmiot zamówienia: świadczenie usługi serwisowej i utrzymania w gotowości urządzeń drukujących wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi. 

Umowa będzie obowiązywać przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania się kwoty przewidzianej na realizację umowy.

Ilość wydruków podana przez Zamawiającego (900 000 strony czarno - białe, 5000 strony kolorowe) wynika z szacunkowego zapotrzebowania w okresie 1 roku.

Zamawiający Informuje, iż w Załączniku Nr 2 po wprowadzeniu cen jednostkowych zostanie wyliczona cena całkowita. 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik Nr 2 -kosztorys ofertowy.xlsx xlsx 12.54 2023-04-04 11:34:00 Subject of the order
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2023.doc doc 79.5 2023-04-04 11:34:00 Criterion
Załącznik Nr 1 - zestawienie urządzeń zamawiającego.xlsx xlsx 18.65 2023-04-04 11:34:00 Criterion
Załącznik Nr 4 - wykaz usług, oświadczenie Wykonawcy.docx docx 16.48 2023-04-04 11:34:00 Criterion
Załącznik Nr 5 - Zasady postępowania ofertowego.docx docx 26.59 2023-04-04 11:34:00 Criterion
Załącznik Nr 6 - oświadczenie Wykonawcy.docx docx 23 2023-04-04 11:34:00 Criterion
Załącznik Nr 3 - ogólne warunki umowy 2023.docx docx 63.63 2023-04-04 11:34:00 Criterion
informacja o wyborze oferty drukarki 2023.docx docx 23.38 2023-04-14 10:52:15 Public message

Announcements

2023-04-21 08:43 Tomasz Grabowski Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi informuje, iż 20 kwietnia 2023 r. została zawarta umowa z firmą Office Tech Piotr Gajewski z siedzibą w Łodzi przy ul. Bartoka 55/132C, której przedmiotem jest świadczenie usługi serwisowej i utrzymania w gotowości urządzeń drukujących wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi. Umowa została zawarta na kwotę 41 205,00 zł brutto.
Tomasz Grabowski
2023-04-14 10:52 Tomasz Grabowski Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zamieszcza informację o wyborze oferty najkorzystniejszej.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.
Tomasz Grabowski

informacja o wyborze [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Świadczenie usługi serwisowej należy wprowadzić cenę całkowitą z załącznika Nr 2 oraz dołączyć wypełniony Załącznik Nr 2

Załącznik Nr 2 -kosz [...].xlsx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 70% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Czas rozpoczęcia interwencji 30% Proszę wpisać czas rozpoczęcia reakcji wpisany w Załączniku Nr 2 punkt 2 (0)
3 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

szczegółowy opis prz [...].doc

(0)
6 Zestawienie urządzeń Zamawiającego - Załącznik Nr 1. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

Załącznik Nr 1 - zes [...].xlsx

(0)
7 Ogólne warunki umowy - Załącznik Nr 3. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik Nr 3 - ogó [...].docx

(0)
8 Wykaz usług oraz oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 4. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się" oraz załączyć do oferty wypełniony dokument wraz z dowodami potwierdzającymi, iż usługi zostały wykonane należycie. Attachment required

Załącznik Nr 4 - wyk [...].docx

(0)
9 Zasady postępowania ofertowego - Załącznik Nr 5. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik Nr 5 - Zas [...].docx

(0)
10 Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 6. Proszę załączyć skan wypełnionego i podpisanego dokumentu. Oryginał oświadczenia należy złożyć u Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Attachment required

Załącznik Nr 6 - ośw [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 506