Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-03-2023 15:10:00 |
Składania : | 06-04-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 06-04-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
1. Wymagania i specyfikacja:
1.1. Wraz z ofertą należy przedłożyć:
1.1.1 Oświadczenie RODO.
1.2 Z wybranym wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana
umowa uwzględniająca wymagania zamawiającego oraz ofertę Wykonawcy.
1.3 Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
1.4 Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie
wnosi do nich zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania
oferty.
1.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego
postępowania bez podania przyczyny.
1.6 Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w
języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami
technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.8 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
1.9 Niezbędne jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i
numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego
wykonania zamówienia.
1.10 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamówionych towarów
w poszczególnych asortymentach w ramach kwoty wartości zamówienia określonej w
umowie.
1.11 Odbiór odpadów realizowany będzie nie
częściej niż 1 raz w tygodniu na podstawie pisemnych lub telefonicznych zleceń
jednostkowych w terminie 12 h od momentu
otrzymania takiego zapotrzebowania (nie licząc dni wolnych od pracy) lub w
innym uzgodnionym wcześniej terminie.
1.12 Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną
część lub na wszystkie części zamówienia.
1.13 Ilości pojemników podczas trwania umowy
mogą ulec zmianie.
1.14 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić
Zamawiającemu instrukcję segregowania odpadów.
2023-04-06 10:33 | Katarzyna Pieniacha | Niniejszym zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty na odbiór odpadów komunalnych i segregowanych wytworzonych w Areszcie. Najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę złożyła firma: Jarper Sp. z o. o., Kolonia Warszawska, al. Krakowska 108 A, 05-552 Wólka Kłosowska. Wartość zamówienia wynosi dla AŚ Grójec 30.888,00 zł brutto oraz w Oz Stawiszyn 24.840,00 zł brutto z w/w Wykonawcą zostanie podpisana umowa. |
Komunikaty