Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-IN.271.06.2023 Dostawa mebli oraz niezbędnego wyposażenia do budynku przy ul. Wyszyńskiego w Świeciu w ramach projektu zagospodarowanie istniejącej przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia w celu likwidacji istniejących problemów społecznych zdiagnozowanych w Lokalnym Programie Rewitalizacji – Część I, Część II, Część III i Część IV

Joanna Sieradzka
Gmina Świecie
Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2023 13:26:00
Składania : 14-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-04-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu Wyszyńskiego dostawa.pdf pdf 273.23 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
SWZ Wyposażenie OPS Wyszyńskiego.pdf pdf 582.13 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 do SWZ - Formularz Ofertowy.docx docx 42.93 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2A do SWZ o spełnieniu warunków i.docx docx 22.99 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2B do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 21.3 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4A do SWZ- wykaz dostaw.docx docx 17.09 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4B do SWZ- wykaz dostaw.docx docx 17.12 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 do SWZ o zasobach.docx docx 19.46 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7 do SWZ-Oświadczenie z art. 117ust. 4 Pzp.docx docx 18.67 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8 do SWZ o aktualności.docx docx 18.89 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 17 do SWZ- oświadczenie przedmiotowe środki dowodowe.docx docx 18.26 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3A do SWZ Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 503.59 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3B do SWZ Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 512.41 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3C do SWZ Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 523.58 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3D do SWZ Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 493.9 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9 A Wyposażenie parter - opis meble.pdf pdf 1017.22 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9 F Wyposażenie parter - inne.pdf pdf 233.75 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9C Wyposażenie parter - opis komputery.pdf pdf 227.87 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 18 do SWZ Wyszyńskiego parter Formularz asortymentowy.doc doc 103 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9 D Wyposażenie piętro - sprzęt elektroniczny.pdf pdf 310 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9 E Wyposażenie piętro - opis rehabilitacja sprzęt.pdf pdf 419.65 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9B Wyposażenie piętro - meble.pdf pdf 451.28 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9G Wyposażenie piętro - inne wyposazenie.pdf pdf 261.87 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 10 do SWZ Wyszyńskiego parter - wyposażenie-meble Formularz cenowy.xls xls 52 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 12 do SWZ Wyszyńskiego parter - wyposażenie - sprzęt elektroniczny Formularz cenowy.xls xls 33.5 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 15 do SWZ Wyszyńskiego parter – inne wyposażenie Formularz cenowy.xls xls 42.5 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 11 do SWZ Wyszyńskiego piętro - wyposażenie-meble Formularz cenowy.xlsx xlsx 16.56 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 13 do SWZ Wyszyńskiego piętro - wyposażenie- sprzęt elektroniczny Formularz cenowy.xlsx xlsx 14.47 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 14 do SWZ Wyszyńskiego piętro – wyposażenie medyczne Formularz cenowy.xlsx xlsx 15.67 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 16 do SWZ Wyszyńskiego piętro– inne wyposażenie Formularz cenowy.xlsx xlsx 14.91 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 19 do SWZ Wyszyńskiego piętro Formularz asortymentowy.doc doc 67.5 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 do SWZ- oświadczenie o przynależnosci do tej samej grupy kapitałowej.docx docx 19.83 2023-03-30 13:26:00 Postępowanie
Ogłoszenie o wyniku postępowania Wyszyńskiego.pdf pdf 111.51 2023-06-19 12:28:00 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dostawa Wyszyńskiego.pdf pdf 45.96 2023-04-07 12:10:25 Publiczna wiadomość
Do Wykonawców - zmiana treści SWZ i terminu składania ofert.pdf pdf 274.15 2023-04-07 12:10:25 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie na stronę dostawa mebli oraz wyposażenia.pdf pdf 214.23 2023-04-13 13:26:08 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert dostawa mebli.pdf pdf 262.09 2023-04-14 13:30:22 Publiczna wiadomość
Sprostowanie Informacji z otwarcia ofert dostawa mebli.pdf pdf 208.66 2023-04-17 14:51:06 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania Wyszyńskiego art 260.pdf pdf 395.1 2023-05-25 15:50:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-19 12:28 Joanna Sieradzka Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-05-25 15:50 Joanna Sieradzka Zawiadomienie o nieważnieniu postępowania przetargowego

Unieważnienie postęp [...].pdf

2023-04-17 14:51 Joanna Sieradzka Sprostowanie informacji z otwarcia ofert

Sprostowanie Informa [...].pdf

2023-04-14 13:30 Joanna Sieradzka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-04-13 13:26 Joanna Sieradzka Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Informacja o kwocie [...].pdf

2023-04-07 12:10 Joanna Sieradzka Do Wykonawców
dotyczy Część III: Dostawa sprzętu do pomieszczeń rehabilitacyjnych oraz pomieszczenia lekarskiego dla potrzeb budynku przy ul. Wyszyńskiego w Świeciu - zmiana treści SWZ,
W związku z powyższą zmianą Zamawiający dokonuje zmiany terminu składania ofert, zmiany terminu otwarcia ofert, zmiany terminu związania ofertą

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Do Wykonawców - zmia [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1100