Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.5520.5.2023.1.SG Dostawa urządzeń w ramach realizacji zadania „Modernizacja monitoringu miejskiego” na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko.

Szymon Grabowski
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2023 11:22:00
Składania : 12-04-2023 10:00:00
Otwarcia : 12-04-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko, www.bip.gizycko.pl, zaprasza do składania ofert
w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 na wykonanie zadania:
„Dostawa urządzeń w ramach realizacji zadania „Modernizacja monitoringu miejskiego” na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko”

I.    Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa urządzeń w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Modernizacja monitoringu miejskiego”na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko”

II.    Zakres przedmiotowy zamówienia:
Dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń o minimalnych parametrach określonych w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia.

III.    Warunki udziału w postępowaniu:
a)    Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy,
b)    Specyfikacja Warunków Zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do postępowania,
c)    Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 2 do postępowania.
IV.    Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
V.    Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VI.    Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VII.    Zamawiający zastrzega prawo:
a)    swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b)    odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c)    zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d)    zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e)    żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f)    wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
VIII.    Termin składania ofert upływa dnia 12.04.2023 r. o godz. 10.00.
IX.    Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
X.    Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.04.2023 r. o godz. 10.05 w siedzibie Zamawiającego.
XI.    Termin związania ofertą – 14 dni.
XII.    Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są pracownicy Biura Informatyki
Szymon Grabowski, Paweł Stefanowicz
XIII.    Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik_Nr_1.pdf pdf 227.46 2023-03-29 11:22:00 Postępowanie
Załącznik_Nr_2.docx docx 28.58 2023-03-29 11:22:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 REJESTRATOR Rejestrator IP / 64 kanałowy 1 szt. - (0)
2 KAMERA TYP I Kamera IP w obudowie tulejowej 20 szt. - (0)
3 KAMERA TYP II Kamera IP w obudowie tulejowej 20 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 468