Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 95/2023/TP/DZP Dostawa systemu LED, komory laminarnej, sonikatora, systemu do hodowli biofilmu oraz radiometru do Wydziału Nauk o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2023 09:05:00
Składania : 13-04-2023 10:00:00
Otwarcia : 13-04-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 88 2023-03-29 09:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Ośwadczenie dotyczące podstaw wykluczenia.doc doc 87 2023-03-29 09:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 217.22 2023-03-29 09:05:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 178.36 2023-03-29 09:05:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 247.61 2023-03-29 09:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.doc doc 135 2023-03-29 09:05:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania nr 1.pdf pdf 158.33 2023-03-31 13:19:18 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o zmianie terminu składania i otwracia ofert.pdf pdf 189.61 2023-03-31 13:26:25 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.72 2023-03-31 13:26:25 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania nr 2.pdf pdf 168.01 2023-04-06 08:23:28 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o zmianie terminu składania i otwracia ofert.pdf pdf 189.34 2023-04-06 08:26:58 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2.pdf pdf 36.77 2023-04-06 08:26:58 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 195.45 2023-04-14 07:04:52 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 1, 4, 5.pdf pdf 189.78 2023-04-17 09:35:24 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 208.13 2023-04-20 12:34:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-20 12:34 Agnieszka Filipiuk Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-04-17 09:35 Agnieszka Filipiuk Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 1, 4 oraz 5.

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-04-14 07:04 Agnieszka Filipiuk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-04-13 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
- część nr 1: 30750,00 zł,
- część nr 2: 36 654,00 zł,
- część nr 3: 55 412,00 zł,
- część nr 4: 35 006,00 zł,
- część nr 5: 4 699,00 zł.
2023-04-06 08:26 Agnieszka Filipiuk ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ, SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Zawiadomienie o zmia [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-04-06 08:23 Agnieszka Filipiuk Odpowiedzi na pytania nr 2

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-03-31 13:26 Agnieszka Filipiuk ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ, SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Zawiadomienie o zmia [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-03-31 13:19 Agnieszka Filipiuk Odpowiedzi na pytania nr 1

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 723