Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-03-2023 11:49:00 |
Składania : | 05-04-2023 11:15:00 |
Otwarcia : | 05-04-2023 11:20:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Tychach zaprasza Państwa do złożenia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
Zakup tonerów i tuszy do: drukarek, ploterów i
urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek:
Zadanie 1. Zakup tonerów i tuszy do drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych
Zadanie 2. Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek)
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – cena netto z wagą 100%
2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia – ryczałtowe na podstawie złożonej oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji złożonych ofert oraz zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, bądź do unieważnienia postępowania w całości lub części bez podania przyczyny.
4. W przypadku uchylenia się od podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający odrzuci taką ofertę i dokona ponownego badania oferty następnej zgodnie ze sporządzonym zestawieniem ofert.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z wszystkimi załącznikami dotyczącymi postępowania.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
- Zadanie 1. Zakup tonerów i tuszy do drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych
- Zadanie 2. Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek)
7. Zamawiający dokona wyboru maksymalnie 3 (nie mniej niż 2) Wykonawców umowy ramowej dla każdego z zadań.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-05-05 12:01 | Krzysztof Tomaszczyk |
Nazwa
postępowania:
ID
747171:
2/HI/KT/2023
Zakup
tonerów
i
tuszy
do:
drukarek,
ploterów
i
urządzeń
wielofunkcyjnych
oraz
kserokopiarek
: Zadanie 1. Zakup tonerów i tuszy do drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych Zadanie 2. Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) Szczegóły w załaczniku. |
2023-05-05 11:58 | Krzysztof Tomaszczyk | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2023-04-03 07:14 | Krzysztof Tomaszczyk |
W
związku
z
otrzymanym
zapytaniem
(dot.
Zakup
tonerów
i
tuszy
do:
drukarek,
ploterów
i
urządzeń
wielofunkcyjnych
oraz
kserokopiarek."
ID
747171)
,
Zamawiający
informuje
że: - informacja dotycząca rodzaju wymaganego tonera lub tuszu (zamiennik czy oryginał) zawarta jest w kolumnie rodzaj w załączniku nr 1 do umowy. - w pozycji nr 5 podano oryginalne oznaczenie producenta. Produkt dostępny w sprzedaży na terenie Polski. |
Komunikaty