Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2/HI/KT/2023 Zakup tonerów i tuszy do: drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek.

Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2023 11:49:00
Składania : 05-04-2023 11:15:00
Otwarcia : 05-04-2023 11:20:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Tychach zaprasza Państwa do złożenia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Zakup tonerów i tuszy do: drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek:

Zadanie 1. Zakup tonerów i tuszy do drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych

Zadanie 2. Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek)

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – cena netto z wagą 100% 2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia – ryczałtowe na podstawie złożonej oferty. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji złożonych ofert oraz zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, bądź do unieważnienia postępowania w całości lub części bez podania przyczyny. 4. W przypadku uchylenia się od podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający odrzuci taką ofertę i dokona ponownego badania oferty następnej zgodnie ze sporządzonym zestawieniem ofert. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z wszystkimi załącznikami dotyczącymi postępowania.

6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

- Zadanie 1. Zakup tonerów i tuszy do drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych

Zadanie 2. Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek)

7. Zamawiający dokona wyboru maksymalnie 3 (nie mniej niż 2) Wykonawców umowy ramowej dla każdego z zadań.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
tonery_2023-UMOWA_RAMOWA_poza_PZP_2023-zal_1_REV.docx docx 45.44 2023-03-29 11:49:00 Przedmiot zamówienia
klauzula_informacyjna.pdf pdf 282.24 2023-03-29 11:49:00 Kryterium
wzor_umowy_ramowej.pdf pdf 823.59 2023-03-29 12:12:04 Kryterium
Komunikat o wyborze oferty.pdf pdf 173.82 2023-05-05 12:01:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-05 12:01 Krzysztof Tomaszczyk Nazwa postępowania: ID 747171: 2/HI/KT/2023 Zakup tonerów i tuszy do: drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek :
Zadanie 1. Zakup tonerów i tuszy do drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych
Zadanie 2. Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek)


Szczegóły w załaczniku.

Komunikat o wyborze [...].pdf

2023-05-05 11:58 Krzysztof Tomaszczyk Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-04-03 07:14 Krzysztof Tomaszczyk W związku z otrzymanym zapytaniem (dot. Zakup tonerów i tuszy do: drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek." ID 747171) , Zamawiający informuje że:
- informacja dotycząca rodzaju wymaganego tonera lub tuszu (zamiennik czy oryginał) zawarta jest w kolumnie rodzaj w załączniku nr 1 do umowy.
- w pozycji nr 5 podano oryginalne oznaczenie producenta. Produkt dostępny w sprzedaży na terenie Polski.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup tonerów i tuszy do: drukarek, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek Zgodny z załącznikiem. Prosimy o wypełnieni załącznika nr 1 Umowy Ramowej.

tonery_2023-UMOWA_RA [...].docx

1 dostawa Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Walentego Kubicy 6
43-100, Tychy
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z zapisami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 12 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna - Obowiązek informacyjny - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

klauzula_informacyjn [...].pdf

(0)
7 Wzór umowy ramowej z załącznikami - Wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

wzor_umowy_ramowej.p [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 415