Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-03-2023 19:27:00 |
Składania : | 05-04-2023 15:00:00 |
Otwarcia : | 05-04-2023 15:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-05-04 12:00 | Eliza Gajowczyk | Informacja o wynikach postępowania. |
2023-04-05 20:34 | Eliza Gajowczyk | Informacja z otwarcia ofert. |
2023-04-05 15:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 200 000,00 zł brutto. |
2023-04-03 15:25 | Eliza Gajowczyk |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
przekazuje
poniżej
odpowiedź
na
pytanie,
które
wpłynęło
w
nawiązaniu
do
ogłoszonego
postępowania. Pytanie: Co wykonawca powinien wpisać w załączniku 2a w kolumnie "zakres zamówienia względem stawki VAT" ? Co oznacza ten zapis? Odpowiedź: Kolumnę "zakres zamówienia względem stawki VAT" należy uzupełnić w przypadku, gdy do wyceny danej pozycji (tj. usługi związanej z konkretnym wydarzeniem) należy przyjąć dwie stawki podatku VAT. W takim przypadku należy wykorzystać dwa wiersze przy danej pozycji, a w kolumnie "zakres zamówienia względem stawki VAT" wpisać czego dotyczy wskazana stawka VAT. |
2023-04-03 10:16 | Eliza Gajowczyk |
Szanowni
Państwo, Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedź na pytanie, które wpłynęło w nawiązaniu do ogłoszonego postępowania. Pytanie: Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie do której godziny należy zgłosić się z próbkami. Składanie ofert jest do godzi 15:00 w rozdziale IX pkt 4 jest informacja że wykonawcy którzy zgłoszą się po godz. 14:00 nie będą oceniani w kryterium "Jakość i estetyka potraw". Odpowiedź: Z próbkami należy zgłosić się do godziny 15.00. Jednocześnie Zamawiający dokonuje korekty omyłki pisarskiej w Rozdziale IX SWZ. Punkt 4 otrzymuje brzmienie: "W celu przyznania ofercie punktów w kryterium „Jakość i estetyka potraw” wykonawca musi dostarczyć i przedstawić do degustacji próbki, o których mowa w ust. 3. Próbki należy przygotować w Sali Odczytowej w dniu otwarcia ofert. Osoby przygotowujące i przedstawiające próbki, które stawią się w siedzibie Zamawiającego zgłoszą swoją obecność w Dziale Administracji (parter) nie później niż do upływu terminu składania ofert (godz. 15:00). Sala Odczytowa będzie dostępna od godziny 14:00. Zestawy degustacyjne będące przedmiotowym środkiem dowodowym w ofertach Wykonawców, którzy zgłoszą się po godzinie 15:00 nie będą podlegały ocenie w kryterium „Jakość i estetyka potraw”. Zamawiający uzna wówczas, iż przedmiotowy środek dowodowy nie został złożony. Punkt 8 otrzymuje brzmienie: "Przedstawiciele zamawiającego dokonujący oceny próbek, przystąpią do oceny o godzinie 15:30. Ocena dokonywana jest bez udziału wykonawców. Zestawy niekompletne, niezawierające wszystkich elementów będą uznane za niezłożone". |
Komunikaty