Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NIKiDW/P/4/2023 Świadczenie usług cateringowych w 2023 roku podczas wydarzeń organizowanych przez Narodowy Instytut Kultury i Dziedzictwa Wsi

Termin:
Zamieszczenia : 28-03-2023 19:27:00
Składania : 05-04-2023 15:00:00
Otwarcia : 05-04-2023 15:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 138.35 2023-03-28 19:27:00 Postępowanie
SWZ 4 2023.pdf pdf 712.58 2023-03-28 19:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy.xlsx xlsx 21.81 2023-03-28 19:27:00 Postępowanie
załączniki edytowalne.docx docx 94.12 2023-03-28 19:27:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 161.81 2023-04-05 20:34:30 Publiczna wiadomość
Informacja o wynikach.pdf pdf 188.97 2023-05-04 12:00:17 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamowienia.pdf pdf 170.59 2023-04-05 15:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-04 12:00 Eliza Gajowczyk Informacja o wynikach postępowania.

Informacja o wynikac [...].pdf

2023-04-05 20:34 Eliza Gajowczyk Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-04-05 15:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 200 000,00 zł brutto.

Informacja o kwocie [...].pdf

2023-04-03 15:25 Eliza Gajowczyk Szanowni Państwo, Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedź na pytanie, które wpłynęło w nawiązaniu do ogłoszonego postępowania.

Pytanie:
Co wykonawca powinien wpisać w załączniku 2a w kolumnie "zakres zamówienia względem stawki VAT" ? Co oznacza ten zapis?

Odpowiedź:
Kolumnę "zakres zamówienia względem stawki VAT" należy uzupełnić w przypadku, gdy do wyceny danej pozycji (tj. usługi związanej z konkretnym wydarzeniem) należy przyjąć dwie stawki podatku VAT. W takim przypadku należy wykorzystać dwa wiersze przy danej pozycji, a w kolumnie "zakres zamówienia względem stawki VAT" wpisać czego dotyczy wskazana stawka VAT.
2023-04-03 10:16 Eliza Gajowczyk Szanowni Państwo,

Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedź na pytanie, które wpłynęło w nawiązaniu do ogłoszonego postępowania.

Pytanie:
Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie do której godziny należy zgłosić się z próbkami. Składanie ofert jest do godzi 15:00 w rozdziale IX pkt 4 jest informacja że wykonawcy którzy zgłoszą się po godz. 14:00 nie będą oceniani w kryterium "Jakość i estetyka potraw".

Odpowiedź:
Z próbkami należy zgłosić się do godziny 15.00.

Jednocześnie Zamawiający dokonuje korekty omyłki pisarskiej w Rozdziale IX SWZ.
Punkt 4 otrzymuje brzmienie:
"W celu przyznania ofercie punktów w kryterium „Jakość i estetyka potraw” wykonawca musi dostarczyć i przedstawić do degustacji próbki, o których mowa w ust. 3. Próbki należy przygotować w Sali Odczytowej w dniu otwarcia ofert. Osoby przygotowujące
i przedstawiające próbki, które stawią się w siedzibie Zamawiającego zgłoszą swoją obecność w Dziale Administracji (parter) nie później niż do upływu terminu składania ofert (godz. 15:00). Sala Odczytowa będzie dostępna od godziny 14:00. Zestawy degustacyjne będące przedmiotowym środkiem dowodowym w ofertach Wykonawców, którzy zgłoszą
się po godzinie 15:00 nie będą podlegały ocenie w kryterium „Jakość i estetyka potraw”. Zamawiający uzna wówczas, iż przedmiotowy środek dowodowy nie został złożony.
Punkt 8 otrzymuje brzmienie:
"Przedstawiciele zamawiającego dokonujący oceny próbek, przystąpią do oceny o godzinie 15:30. Ocena dokonywana jest bez udziału wykonawców. Zestawy niekompletne, niezawierające wszystkich elementów będą uznane za niezłożone".

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 551