Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-03-2023 08:06:00 |
Składania : | 29-03-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 29-03-2023 12:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Wymogi w zakresie druku biletów:
a) biletów jednorazowych w minimum 4 nominałach – w bloczkach klejone po 100 szt. Każdy nominał w innym kolorze tła, wymiar 70 x 35 mm, w ramach zamówienia dopuszcza się druk tzw. biletów uzupełniających (dodruki do biletów w razie zmiany cen) -
Zabezpieczenia:
• papier offsetowy z nitkami UV (nitki widoczne jedynie w promieniach lampy UV) – 80 g,
• gilosz,
• numeracja biletów farbą fluorescencyjną (świecącą w promieniach lampy UV),
• hologram zastrzeżony przez IHMA dla wykonawcy o wymiarach 35 x od 3mm do 5 mm,
• mikrodruk farbą fluorescencyjną (świecącą w promieniach lampy UV),
b) bilety okresowe w minimum 9 nominałach – w arkuszach maksymalnie 50 szt. w arkuszu. Każdy nominał w innym kolorze tła. Wymiar 40 x 40 mm. Bilety okresowe wg rodzaju np: 1- tygodniowe, 2-tygodniowe, 1-miesięczne, 3-miesięczne, itp.
Zabezpieczenia:
• papier offsetowy z nitkami UV (nitki widoczne jedynie w promieniach lampy UV) – 100 g,
• gilosz,
• numeracja biletów farbą fluorescencyjną (świecącą w promieniach lampy UV),
• hologram zastrzeżony przez IHMA dla wykonawcy o wymiarach od 35mm do 40mm x od 3mm do 5 mm,
• mikrodruk farbą fluorescencyjną (świecącą w promieniach lampy UV),
• oznaczenie miesiąca i roku farbą fluorescencyjną (świecącą w promieniach lampy UV),
• dla biletów miesięcznych zmienne tło dla kolejnych miesięcy.
c) bilety okresowe bez nominału w minimum 4 rodzajach (np.: 1-miesięczne, 2-tygodniowe, 1-tygodnowe, 3-miesięczne, itp.) – w arkuszach maksymalnie 50 szt. w arkuszu. Wymiar 40 x 40 mm. Każdy rodzaj w innym kolorze tła.
Zabezpieczenia:
• jak w przypadku biletów okresowych z wyłączeniem oznaczenia miesiąca i roku.
d) karnety pięcioprzejazdowe w minimum 2 nominałach – w bloczkach klejone po 100 szt. Wymiar 35 x 210 mm; perforacja: pierwsza 70 mm, następne co 35 mm, na każdym odcinku numer. Każdy nominał w innym kolorze tła.
Zabezpieczenia:
• papier offsetowy z nitkami UV (nitki widoczne jedynie w promieniach lampy UV) – 80 g,
• reszta jak na bilecie jednorazowym.
e) bilety dobowe w minimum 2 nominałach – w bloczkach klejone po 100 szt. Wymiar 80 x 35 mm. Każdy nominał w innym kolorze tła.
Zabezpieczenia:
• papier offsetowy z nitkami UV (nitki widoczne jedynie w promieniach lampy UV) – 80 g,
• reszta jak na bilecie jednorazowym.
f) bilety pracownicze - 2 rodzaje (pracownicze z oznaczeniem P i rodzinne z oznaczeniem R). Wymiar 80 x 50 mm.
Zabezpieczenia:
• papier offsetowy z nitkami UV (nitki widoczne jedynie w promieniach lampy UV) – 200 g,
• numeracja biletów farbą fluorescencyjną (świecącą w promieniach lampy UV),
• hologram zastrzeżony przez IHMA dla wykonawcy w rozmiarze minimum 15 x 15 mm,
• mikrodruk farbą fluorescencyjną (świecącą w promieniach lampy UV)
• oznaczenie roku obowiązywania (np. 2024).
2. Sposób wykonywania usługi:
• Szczegółowy wygląd biletów zostanie uzgodniony po wyborze Wykonawcy, na podstawie obowiązującej Księgi Wzorów biletów Zamawiającego.
• Wszelkie koszty związane z przygotowaniem produkcji biletów według wzorów zgodnych z Księgą Wzorów biletów ponosi Wykonawca.
• W przypadku wątpliwości co do wyglądu biletów, Wykonawca przed produkcją przedstawi, do zaakceptowania Zamawiającemu przygotowane (na podstawie Księgi Wzorów) wzory biletów.
• W przypadku konieczności zmiany wzorów (szaty graficznej) biletów np. poprzez aktualizację Księgi Wzorów, koszt przygotowania nowych wzorów będzie ponowił Wykonawca.
• Przed produkcją biletów w nowej szacie graficznej, musi być ona zaakceptowana przez Zamawiającego.
• Dostawa biletów będzie odbywać się na koszt Wykonawcy (drukarni), w ilościach i terminach każdorazowo uzgodnionych z Zamawiającym.
• Zamówienie określać będzie szczegółowo ilość biletów w poszczególnych nominałach.
• Zamawiający ma prawo zmienić, wielkość nakładów poszczególnych nominałów oraz same nominały (np. w przypadku zmiany cen biletów).
• Zamawiający ma prawo wprowadzi w trakcie trwania umowy nowe rodzaje biletów, a ich wzór będzie uzgadniany w porozumieniu z Wykonawcą.
• Zamawiający planuje, że zamówienia będą składane raz na kwartał, dopuszcza się składanie zamówień częstszych lub rzadszych w sytuacjach wyjątkowych.
• Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przy czym Zamawiający ma prawo określić na zamówieniu inny termin dostawy, nie może on być jednak krótszy niż 14 dni, z zastrzeżeniem sytuacji wyjątkowych niezależnych od Zamawiającego np. w przypadku nagłej zmiany polityki taryfowej przez Miasto Gorzów Wielkopolski.
• Transport biletów do siedziby Zamawiającego winien odbywać się na koszt Wykonawcy, poprzez wyspecjalizowaną firmę spedycyjną (paczki oklejone firmową banderolą, umieszczone w zaplombowanym pojemniku / skrzyni / koszu, które dostarcza na swój koszt Wykonawca) lub transportem własnym Wykonawcy. Zamawiający preferuje aby bilety pakowane były po 100szt. bloczków w jednej paczce
• Produkcja, przechowywanie i dostawa biletów powinna odbywać się na zasadach określonych obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych zasad i wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.
• Przy realizacji zamówień (produkcji i przechowywaniu biletów) Wykonawca winien zagwarantować pełne bezpieczeństwo w tym: monitoring 24 h, system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu do pomieszczeń produkcyjnych. Potwierdzone stosownym certyfikatem bezpieczeństwa, umową z firmą ochroniarską lub pisemnym potwierdzeniem ochrony pomieszczeń przez firmę ochroniarską, z którą Wykonawca współpracuje.
• Wykonawca musi potwierdzić posiadanie certyfikatu w postaci hologramu zastrzeżonego przez IHMA.
3. Płatności:
• wynagrodzenie na rzecz Wykonawcy płatne będzie w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury,
• zapłata następuje w formie przelewu na konto Wykonawcy (drukarni),
• Wykonawca zapewni stałość cen netto za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy,
• Zmiana wynagrodzenia brutto i cen jednostkowych brutto jest dopuszczalna w przypadku urzędowej zmiany podatku od towarów i usług.
4. Warunki ogólne:
• Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy.
• W przypadku reklamacji co do zamówionej ilości lub jakości wykonania druku biletów z wyłącznej winy Wykonawcy, będzie on zobowiązany do wymiany, a w przypadku braku w ilości, do uzupełnienia biletów, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.
• Szacowany okres trwania umowy – 2 lata (04.2023 – 03.2025)
Komunikaty