Zamieszczenia : | 22-03-2023 12:37:00 |
Składania: | 27-03-2023 12:00:00 |
Tryb: | Wstępne ogłoszenie informacyjne |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych kontroli stanu
technicznego sprawności instalacji elektrycznej i odgromowej obiektów
budowlanych zarządzanych i będących własnością Siechnickiej
Inwestycyjnej Spółki Komunalnej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, zgodnie
z nomenklaturą.
1. Zakres
zamówienia obejmuje wykonanie okresowych kontroli technicznych i oceny sprawności
do użytkowania instalacji elektrycznej i odgromowej na obiektach zarządzanych
lub będących własnością SISK, zgodnie z art. 62 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.).
2. Wykonawca
jest zobowiązany dokonać kontroli dokumentacji obiektów i na jej podstawie
ocenić wymóg wykonania odpowiedniego zakresu kontroli z uwzględnieniem:
a) Przeglądy
pięcioletnie instalacji elektrycznej w budynkach, polegające na badaniu
instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu,
zabezpieczeń i środków ochrony od porażenia, oporności izolacji przewodów oraz
uziemień instalacji i aparatów – całego obiektu, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r.
poz. 290 ze zm.),
b) wykonanie
rocznej kontroli stanu technicznego sprawności instalacji elektrycznej zgodnie
z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.
U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności
instalacji elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) kontrola i
uzupełnienie brakujących opisów w rozdzielniach,
d) świadczył
usługi doradztwa i analizy dokumentów dotyczących obiektów budowlanych objętych
powyższym postępowaniem w aspekcie przepisów Prawa budowlanego.
3. Zamówienie
będzie realizowane zgodnie z aktualną sytuacją i koniecznym względem przepisów
wymaganiem wykonania przeglądów, na obiektach zarządzanych lub będących
własnością Spółki, w skład których wchodzą następujące obiekty:
· 1 hala
sportowe o powierzchni dachu powyżej 1.000 m2,
· 1 budynek
Administracji Publicznej o powierzchni powyżej 2.000 m2,
· 3 obiekty o
charakterze indywidualnym,
4. Dokładny
wykaz adresów obiektów, na których będzie realizowany przedmiot Zamówienia stanowi
Załącznik nr 1.
5. Zamówienie
określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
nie zrealizowania całości zamówienia.
6. Usługi
będą wykonywane na obiektach użytkowanych. Należy przestrzegać porządku i zasad
współżycia społecznego oraz zasad BHP.
7. Wykonawca
ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas
wykonywania prac.
8. Termin
wykonania zamówienia:
· Realizacja do 15 kwietnia 2023 r.
2023-03-27 13:01 | Krzysztof Maj | Zamawiający zamieszcza Protokół z otwarcia ofert SISK Z.7.2023 |
Liczba odsłon strony: 221
Komunikaty