Postępowanie: SISK Z.7.2023 Okresowe kontrole stanu technicznego sprawności instalacji elektrycznej i odgromowej obiektów zarządzanych i będących własnością Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 22-03-2023 12:37:00
Składania: 27-03-2023 12:00:00
Tryb: Wstępne ogłoszenie informacyjne
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego sprawności instalacji elektrycznej i odgromowej obiektów budowlanych zarządzanych i będących własnością Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, zgodnie z nomenklaturą.

1.  Zakres zamówienia obejmuje wykonanie okresowych kontroli technicznych i oceny sprawności do użytkowania instalacji elektrycznej i odgromowej na obiektach zarządzanych lub będących własnością SISK, zgodnie z art. 62 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.).

2.     Wykonawca jest zobowiązany dokonać kontroli dokumentacji obiektów i na jej podstawie ocenić wymóg wykonania odpowiedniego zakresu kontroli z uwzględnieniem:

a)     Przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej w budynkach, polegające na badaniu instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażenia, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów – całego obiektu, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.),

b)    wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego sprawności instalacji elektrycznej zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności instalacji elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami,

c)     kontrola i uzupełnienie brakujących opisów w rozdzielniach,

d)    świadczył usługi doradztwa i analizy dokumentów dotyczących obiektów budowlanych objętych powyższym postępowaniem w aspekcie przepisów Prawa budowlanego.

3.     Zamówienie będzie realizowane zgodnie z aktualną sytuacją i koniecznym względem przepisów wymaganiem wykonania przeglądów, na obiektach zarządzanych lub będących własnością Spółki, w skład których wchodzą następujące obiekty:

·       1 hala sportowe o powierzchni dachu powyżej 1.000 m2,

·       1 budynek Administracji Publicznej o powierzchni powyżej 2.000 m2,

·       3 obiekty o charakterze indywidualnym,

4.     Dokładny wykaz adresów obiektów, na których będzie realizowany przedmiot Zamówienia stanowi Załącznik nr 1.

5.     Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania całości zamówienia.

6.     Usługi będą wykonywane na obiektach użytkowanych. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego oraz zasad BHP.

7.     Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania prac.

8.     Termin wykonania zamówienia:

·         Realizacja do 15 kwietnia 2023 r.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe SISK Z.7.2023 - przeglady elektryczne.pdf pdf 637.25 2023-03-22 12:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SISK Z.7.2023 - Formularz oferty.doc doc 66 2023-03-22 12:37:00 Postępowanie
Protokół otwarcia ofert SISK.Z.7.2023.pdf pdf 180.79 2023-03-27 13:01:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-27 13:01 Krzysztof Maj Zamawiający zamieszcza Protokół z otwarcia ofert SISK Z.7.2023

Protokół otwarcia of [...].pdf

Liczba odsłon strony: 221