Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 22-03-2023 11:58:00 |
Placing offers : | 28-03-2023 10:45:00 |
Offers opening : | 28-03-2023 11:00:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Zaproszenie do złożenia oferty - Przedmiot zamówienia: Dostawy leków (nr postępowania: SPZZOZ-ZP-16/2023)
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach im. Lecha i Marii Kaczyńskich – Pary Prezydenckiej kieruje do zainteresowanych współpracą Wykonawców - zaproszenie do złożenia oferty cenowej.
Przedmiot zamówienia określono w załączniku nr 1A i 1B - Formularze asortymentowo-cenowe przedmiotu zamówienia. Ilość części: 2 (część 1: Nadroparin, Fraxiparine; część 2: Albuminy)
Wymagany termin wykonania / realizacji zamówienia: 12 miesięcy
W wyznaczonym terminie składania ofert należy złożyć:
1) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A/1B – odpowiednio do zadania/ zadań, którego/ których dotyczy oferta),
2) zał. nr 2 – oświadczenie sankcyjne
Informacje szczegółowe:
1. Ofertę wraz z załącznikami wykonawca przesyła w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl – pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/744285
2. Format danych oraz standardy zapewniające dostęp do zasobów informacji udostępnianych – zgodnie z załącznikiem nr 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. 2017, poz.2247), tj.:
- .pdf, .odt, .doc, .docx, .ods, .xls,
- do danych zawierających informację graficzną: .pdf, .jpg (.jpeg),
ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie rozszerzenia: .zip (pełna nazwa standardu: ZIP file format) lub .7Z (pełna nazwa standardu: 7-Zip file format).
4. Dla skuteczności oferty wymagane jest złożenie jej przez osobę umocowaną do działania w imieniu wykonawcy, ale nie jest tu wymagana żadna szczególna forma. Zamawiający nie zastrzega rygoru dla niedochowania takiej formy (tj. nie wymaga formy pisemnej ani formy elektronicznej w rozumieniu Kc) ale złożenie oświadczenia powinno umożliwiać zamawiającemu identyfikację składającego ofertę i wolę wywołania przez tą ofertę skutku prawnego w postaci związania się wykonawcy ofertą na wskazany okres.
Kryterium wyboru oferty: cena – 100%
W imieniu zamawiającego postępowanie prowadzi: Emilia Lenartowicz-Gębka
e-mail: przetargi@spzzozpionki.pl, tel/fax. 48 612 18 66 wew.110.
Na podstawie art.4 ust.3 ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2018 poz.2191 ze zm.), w niniejszym postępowaniu zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji, gdy:
1). Nie złożono żadnej oferty.
2). Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
3). Prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego.
Wykaz załączników:
· zał. nr 1A/1B - Formularze asortymentowo-cenowe przedmiotu zamówienia,
· zał. nr 2 – oświadczenie sankcyjne Wykonawcy
· zał. nr 3 – Wzór umowy
· zał. nr 4 – ochrona danych osobowych (klauzula RODO)
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
• tel. 22 101 02 02
• e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-03-29 10:49 | Emilia Lenartowicz-Gębka | zawiadomienie o wyniku postępowania - w załączeniu |
2023-03-28 12:17 | Emilia Lenartowicz-Gębka | Informacja o złożonych ofertach - w załączeniu |
2023-03-28 10:45 | Buyer message |
Kwota
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
część 1: 45 000,00 zł część 2: 35 000,00 zł Razem: 80 000,00 zł |
Announcements