Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM.271.2.14.2023 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy bieżni 4 – torowej, skoczni do skoku w dal, rzutni do pchnięcia kulą oraz miasteczka rowerowego na terenie Zespołu Szkół nr 24 przy ul. Puszczykowej 11 w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 21-03-2023 16:21:00
Składania : 05-04-2023 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.14.2023 z dnia 21.03.2023 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


2. Opis przedmiotu zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (wraz z uzyskaniem wszelkich warunków technicznych, uzgodnień i wytycznych projektowych) budowy bieżni 4 – torowej, skoczni do skoku w dal, rzutni do pchnięcia kulą oraz miasteczka rowerowego na terenie Zespołu Szkół nr 24 przy ul. Puszczykowej 11 w ramach zadania pn: „Bieżnia tartanowa 4 -torowa wraz z rozbiegiem do skoku w dal i piaskownicą na os. Osowa Góra (Program BBO)”.


Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1-9.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń,

3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej dokumentacji projektowej o wartości min. 3 000 zł brutto - referencje)


4. Załączniki do zapytania:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),

2) Wypis z rejestru gruntów działka ew. nr 35/3 obr. 0333 (zał. nr 2),

3) Wyrys z mapy ewidencyjnej (zał. nr 3),

4) Mapa zasadnicza do celów informacyjnych (zał. nr 4),   

5) Dokumentacja zdjęciowa (zał. nr 5),

6) Wzór tablicy informującej o finansowaniu inwestycji z BBO (zał. nr 6),

7) Wzór umowy (zał. nr 7),

8) Wzór oferty (zał. nr 8),

9) Wykaz wykonywanych usług (zał. nr 9).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6.  Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności: Zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy (zał. 7).


7. Termin wykonania zamówienia: - zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (zał. 7).


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

1) Inspektor WIM (koordynator) Maciej Zmorek              – tel. 52 58 59 245,

2) Kierownik Referatu Rafał Pyjos                                  – tel. 52 58 59 144.


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 05.04.2023r. o godz. 11.00.

Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym zakresem zadania (ul. Puszczykowa 11 w Bydgoszczy) w dniu 29.03.2023 r. o godzinie 10:00.


10.  Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w (zał. 9) (referencje/ poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

4) wypełniony wzór oferty (zał. 8).


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt 1-4) załączników spowoduje odrzucenie oferty.


11.  W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12.  „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


13. Wykluczenie Wykonawcy:

Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy zawartej z Miastem Bydgoszcz w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.


14.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.



Bydgoszcz, 21.03.2023 r.                                    

                                                                  DYREKTOR / ZASTĘPCA DYREKTORA

                                                               WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                              URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                           Bogdan Tyborski             

        

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
(zał. nr 2) wypis z rejestru gruntów.pdf pdf 566.3 2023-03-21 16:21:00 Postępowanie
(zał. nr 3) wyrys z mapy ewidencyjnej.pdf pdf 1959.57 2023-03-21 16:21:00 Postępowanie
(zał. nr 4) mdci.pdf pdf 5440.29 2023-03-21 16:21:00 Postępowanie
(zał. nr 5) dokumentacja zdjęciowa.pdf pdf 12954.57 2023-03-21 16:21:00 Postępowanie
(zał. nr 6) Tablica 125 X 80 inwestycja BBO.jpg jpg 46.61 2023-03-21 16:21:00 Postępowanie
(zał. nr 7) Wzór umowy.pdf pdf 373.08 2023-03-21 16:21:00 Postępowanie
(zał. nr 8) Wzór oferty - do wypełnienia.pdf pdf 366.74 2023-03-21 16:21:00 Postępowanie
(zał. nr 9) Wykaz wykonanych usług.pdf pdf 393.37 2023-03-21 16:21:00 Postępowanie
(zał. nr 1) Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 721.59 2023-03-21 16:21:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 31.08 2023-04-11 16:29:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-11 16:29 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy bieżni 4 – torowej, skoczni do skoku w dal, rzutni do pchnięcia kulą oraz miasteczka rowerowego na terenie Zespołu Szkół nr 24 przy ul. Puszczykowej 11 w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 580