Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 40/ZP/2023 "Zakup usługi szerokopasmowego dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego"

Termin:
Zamieszczenia : 24-03-2023 10:02:00
Składania : 30-03-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: ”Zakup usługi szerokopasmowego dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” - 40/ZP/2023 (Rej. 8/L/2023) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2022 poz. 1710 z póź. zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 72400000-4

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

     1)      Termin uruchomienia i okres świadczenia usługi: Przedmiot umowy będzie realizowany przez okres 24 miesięcy licząc od daty uruchomienia łącza i rozpoczęcia świadczenia usługi ( z zastrzeżeniem, iż termin uruchomienia nie może przekraczać 30 dni roboczych licząc od dnia następnego od daty podpisania umowy),  po pozytywnym zakończeniu testów z jego działania potwierdzonego podpisanym bez zastrzeżeń protokołem uruchomienia i odbioru łącza internetowego przez przedstawicieli każdej ze stron.

2)      Kryteria wyboru ofert dla każdego z zadań: cena łącznie brutto - 100 %.

3)      Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność w rozliczeniu comiesięcznym na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

      4)      Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

      5)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     6)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

    7)       Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

      wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
            •      regulamin świadczenia usług Wykonawcy.

•      pełnomocnictwo/ w przypadku jeśli dotyczy.

Uwaga: Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w ramach wykonywania przedmiotu umowy czynności związane z uruchomieniem i bieżącym serwisem były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495), zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających stosowną wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje wynikające z zakresu prac określonego w OPZ – załącznika nr 2.

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Tomasz Lachowski tel.: 47 701 34 25;

e-mail: tomasz.lachowski@ra.policja.gov.pl

·         w sprawach formalnych  - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52

e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

 1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

 2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

 3)  Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 4)  Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

 5)      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

 6)      Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

 7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 8)      Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,   ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 2.pdf pdf 132.28 2023-03-24 10:02:00 Przedmiot zamówienia
Wzór umowy + wzór protokołu odbioru zał. nr 3.pdf pdf 415.13 2023-03-24 10:02:00 Kryterium
Formularz ofertowy - Załącznik nr 1.pdf pdf 285.15 2023-03-24 10:02:00 Kryterium
odpowiedź na pytania Wykonawcy ds. 40-ZP-2023.pdf pdf 795.42 2023-03-28 11:23:46 Publiczna wiadomość
Formularz ofertowy - Załącznik nr 1.docx docx 29.74 2023-03-28 13:51:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-30 15:47 Sławomir Majkusiak W przedmiotowym zapytaniu ofertowym o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z póź. zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęła 1 oferta tj.:

INEA Sp. z o.o.
Wysogotowo, ul. Wierzbowa 84
62-081 Przeźmierowo

Po dokonaniu jej badania i oceny jako jedynej oferty złożonej w prowadzonym zapytania ofertowym Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, że w związku z tym, iż spełnia ona wszystkie wymagania Zamawiającego dokonuje jej wyboru jako najkorzystniejszej.

Łączna wartość oferty: 4.723,20 zł brutto /słownie: cztery tysiące siedemset dwadzieścia trzy i 20/100 złotych.
2023-03-28 13:51 Sławomir Majkusiak W związku z otrzymanym zapytaniem od jednego z Oferentów o możliwość udostępnienia edytowalnej wersji Formularza ofertowego Zamawiający w załączeniu udostępnia niniejszy plik do wypełnienia w wersji edytowalnej jako ogólnie dostępny.

Formularz ofertowy - [...].docx

2023-03-28 11:23 Sławomir Majkusiak Szanowni Państwo
W związku z otrzymaniem pytań do prowadzonego zapytania ofertowego Zamawiający w załączeniu udostępnia ich treść wraz z udzielonymi na nie odpowiedziami.

odpowiedź na pytania [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Szerokopasmowy Internet o minimalnej przepustowości CIR 300 Mb/s dla lokalizacji Laskowiec (kod. 07-401) ul. Słoneczna 47. [Proszę o podanie łącznej wartości za okres 24 miesięcy wynikającej z treści załączanego formularza ofertowego - zał. nr 1 ] zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - zał. nr 2

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, wzór umowy - Płatność w rozliczeniu comiesięcznym na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy + wzór pr [...].pdf

(0)
3 Termin uruchomienia i realizacji usługi - Przedmiot umowy będzie realizowany przez okres 24 miesięcy licząc od daty uruchomienia i rozpoczęcia świadczenia usługi z zastrzeżeniem, iż termin uruchomienia nie może przekraczać 30 dni roboczych licząc od dnia następnego od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz ofertowy/ Oferta cenowa - Proszę o wypełnienie, podpisanie i załączenie formularza ofertowego zał. nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].pdf

(0)
5 Regulamin świdczenia usług Wykonawcy - Proszę o załączenie regulaminu świadczenia usług Wykonawcy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu umowy określonego w OPZ - zał. nr 2. - Oświadczam że zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z warunkami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) i wzorze umowy. Proszę o potwierdzenie poprzez wpisanie "Akceptuje" (0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 387