Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-03-2023 09:51:00 |
Składania : | 28-03-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 28-03-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Przeprowadzenie kontroli sprawności działania systemów oddymiania, instalacji oddymiających oraz urządzeń oddymiających w budynkach użytkowych i mieszkalnych w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli sprawności działania systemów oddymiania, instalacji oddymiających oraz urządzeń oddymiających w budynkach użytkowych i mieszkalnych w Jastrzębiu-Zdroju w oparciu o:
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - § 3 ust. 2,
- PN-EN 12101-3:2004 Systemy kontroli rozprzestrzeniania dymu i ciepła; Część 3: Wymagania techniczne dotyczące wentylatorów oddymiających, EN 12010-7 Systemy kontroli rozprzestrzeniania dymu i ciepła; Część 7: Wymagania techniczne dotyczące przewodów oddymiających, EN 12101-9 Systemy kontroli rozprzestrzeniania dymu i ciepła; Część 9: Wymagania techniczne dotyczące sterowania systemami odprowadzania dymu i ciepła,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 (Dz.U. Nr 75 z 2002, poz. 690) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
- przepisy branżowe.
2.2. W ramach kontroli systemów, instalacji i urządzeń oddymia należy:
- sprawdzić poprawność działania instalacji wraz z centralą oraz podzespołami,
- sprawdzić czy nastąpiły istotne zmiany budowlane mogące mieć negatywny wpływ na poprawne działanie systemu oddymiania,
- sprawdzić czujki i uruchomić system,
- sprawdzić działanie urządzeń oddymiających.
2.3. Z przeprowadzonej kontroli należy sporządzić protokoły, dla każdego obiektu odrębnie. W protokole należy wpisać podstawę prawną wykonania przeglądu instalacji i urządzeń przeciwpożarowych, a także należy wymienić urządzenia, które były kontrolowane oraz określić ich stan techniczny i poprawność działania.
W przypadku stwierdzenia konieczności dokonania napraw lub wymiany elementów instalacji oddymiania, Wykonawca wskaże podzespoły, które należy wymienić bądź naprawić lub wskaże czynności, które należy wykonać w celu przywrócenia sprawności działania urządzeń przeciwpożarowych.
Protokoły
z kontroli podpisane przez osobę uprawnioną należy dostarczyć do
siedziby Zamawiającego w wersji papierowej w celu weryfikacji.
Zamawiający dokona analizy protokołów w terminie do 7 dni. Po
uwzględnieniu ewentualnych uwag, Wykonawca dostarczy do siedziby
Zamawiającego ostateczną wersję protokołów - 1 egzemplarz w
formie papierowej oraz
w wersji elektronicznej, w formacie pdf.
2.4.
Szczegółowy
opis
przedmiotu zamówienia zawiera
Zaproszenie
do złożenia oferty wraz
z Opisem systemów, instalacji
i urządzeń (Załącznik nr 3 do
Zaproszenia),
natomiast
szczegółowe
warunki realizacji
przedmiotu
zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2
do
Zaproszenia).
2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu oraz w Załącznikach, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
2023-03-31 11:16 | Agnieszka Wojtal-Popko | Ogłoszenie wyników w załączeniu. |
2023-03-29 11:07 | Agnieszka Wojtal-Popko | Zestawienie złożonych ofert w załączeniu |
Komunikaty