Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.10.2023.AWP Przeprowadzenie kontroli sprawności działania systemów oddymiania, instalacji oddymiających oraz urządzeń oddymiających w budynkach użytkowych i mieszkalnych w Jastrzębiu-Zdroju

Agnieszka Wojtal-Popko
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 21-03-2023 09:51:00
Składania : 28-03-2023 09:00:00
Otwarcia : 28-03-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Przeprowadzenie kontroli sprawności działania systemów oddymiania, instalacji oddymiających oraz urządzeń oddymiających w budynkach użytkowych i mieszkalnych w Jastrzębiu-Zdroju.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli sprawności działania systemów oddymiania, instalacji oddymiających oraz urządzeń oddymiających w budynkach użytkowych i mieszkalnych w Jastrzębiu-Zdroju w oparciu o:

- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - § 3 ust. 2,

- PN-EN 12101-3:2004 Systemy kontroli rozprzestrzeniania dymu i ciepła; Część 3: Wymagania techniczne dotyczące wentylatorów oddymiających, EN 12010-7 Systemy kontroli rozprzestrzeniania dymu i ciepła; Część 7: Wymagania techniczne dotyczące przewodów oddymiających, EN 12101-9 Systemy kontroli rozprzestrzeniania dymu i ciepła; Część 9: Wymagania techniczne dotyczące sterowania systemami odprowadzania dymu i ciepła,

- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 (Dz.U. Nr 75 z 2002, poz. 690) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,

    - przepisy branżowe.

2.2. W ramach kontroli systemów, instalacji i urządzeń oddymia należy:

- sprawdzić poprawność działania instalacji wraz z centralą oraz podzespołami,

- sprawdz czy nastąpiły istotne zmiany budowlane mogące mieć negatywny wpływ na poprawne działanie systemu oddymiania,

- sprawdzić czujki i uruchomić system,

- sprawdzić działanie urządzeń oddymiających.

2.3. Z przeprowadzonej kontroli należy sporządzić protokoły, dla każdego obiektu odrębnie. W protokole należy wpisać podstawę prawną wykonania przeglądu instalacji i urządzeń przeciwpożarowych, a także należy wymienić urządzenia, które były kontrolowane oraz określić ich stan techniczny i poprawność działania.

W przypadku stwierdzenia konieczności dokonania napraw lub wymiany elementów instalacji oddymiania, Wykonawca wskaże podzespoły, które należy wymienić bądź naprawić lub wskaże czynności, które należy wykonać w celu przywrócenia sprawności działania urządzeń przeciwpożarowych.

Protokoły z kontroli podpisane przez osobę uprawnioną należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w wersji papierowej w celu weryfikacji. Zamawiający dokona analizy protokołów w terminie do 7 dni. Po uwzględnieniu ewentualnych uwag, Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego ostateczną wersję protokołów - 1 egzemplarz w formie papierowej oraz
w wersji elektronicznej, w formacie pdf.

2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zaproszenie do złożenia oferty wraz z Opisem systemów, instalacji
i urządzeń (Załącznik nr 3 do Zaproszenia)
, natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).

2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu oraz w Załącznikach, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 206.17 2023-03-21 09:51:00 Postępowanie
zestawienie.pdf pdf 44.56 2023-03-29 11:07:37 Publiczna wiadomość
5. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 48.38 2023-03-31 11:16:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-31 11:16 Agnieszka Wojtal-Popko Ogłoszenie wyników w załączeniu.

5. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2023-03-29 11:07 Agnieszka Wojtal-Popko Zestawienie złożonych ofert w załączeniu

zestawienie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny - oferty zostaną ocenione na podstawie kwoty maksymalnej wskazanej w Formularzu Ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Należy dołączyć wypełniony Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Druk Wyceny - Należy dołączyć wypełniony Załącznik nr 1A do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Uprawnienia budowlane - Należy dołączyć kopię aktualnych uprawnień/świadectw/certyfikatów/bądź autoryzacji lub uprawnień do pełnienia czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej osoby/osób, o których mowa w pkt 4 ppkt 4.1.lit. a) Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Referencje - Należy dołączyć kopię referencji, o których mowa w pkt 4 ppkt 4.1.lit. b) Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 250