Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-2/EPGK/2023 „SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA ELBLĄSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu”

Termin:
Zamieszczenia : 20-03-2023 09:17:00
Składania : 28-03-2023 11:00:00
Otwarcia : 28-03-2023 11:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w  ramach procedury określonej w niniejszym ogłoszeniu, bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 z późn. zm.).

Postępowanie dotyczy zamówienia o wartości poniżej  130 000 zł netto bez podatku od towarów i usług (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:

a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie przedmiotowego zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 

Zamawiający może w każdym czasie podjąć decyzję o unieważnieniu postępowania, bez podania przyczyn, w tym również po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy. O tym fakcie Zamawiający powiadomi Wykonawców.

Wykonawcy nie przysługuje zwrot jakichkolwiek kosztów związanych z udziałem w    postępowaniu ani zapłata jakiegokolwiek odszkodowania - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-099-151

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAPYTANIE OFERTOWE materiały biurowe.pdf pdf 415.63 2023-03-20 09:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.docx docx 23.92 2023-03-20 09:17:00 Postępowanie
załącznik nr 2.pdf pdf 484.5 2023-03-20 09:17:01 Postępowanie
załącznik nr 3 wzór umowy .doc doc 73 2023-03-21 14:30:20 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 425.78 2023-03-28 12:10:01 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty ZP_2.pdf pdf 375.48 2023-03-28 12:44:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-28 12:44 Agnieszka Winnik INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

informacja o wyborze [...].pdf

2023-03-28 12:10 Agnieszka Winnik INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA ELBLĄSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu” 1Przedmiotem zamówienia są : sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych, jak również bezpłatny odbiór zużytych w toku eksploatacji i dostarczonych przez Wykonawcę tuszy, tonerów i pozostałych materiałów. Zamawiający wymaga złożenia załącznika nr 1 i załącznika nr 2. 1 dostawa Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
Szańcowa 1
82-300, Elbląg
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Udzielony upust nie mniejszy niż 5 %, na zakup materiałów biurowych nie ujętych w załączniku nr 2 - Przy zakupie towarów nie wyszczególnionych w specyfikacji ( asortymentowej ( załącznik nr 2 ) Wykonawca oferuje upust ceny obowiązującej w dniu zakupu materiałów biurowych. Proszę wpisać oferowany upust w % (0)
3 Termin realizacji - data rozpoczęcia umowy 1.04.2023 r. - data zakończenia umowy 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wykaz asortymentu - załącznik nr 2 - Zamawiający wymaga załączenia pliku stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Projekt umowy - załącznik nr 3 - Akceptujemy projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 383