- Strona główna
- Postępowanie ID 742817
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP-2/EPGK/2023 „SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA ELBLĄSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu”
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Winnik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-03-20 09:17:00
-
Składania2023-03-28 11:00:00
-
Otwarcie ofert2023-03-28 11:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu
prowadzonym przez Zamawiającego w ramach procedury
określonej w niniejszym ogłoszeniu, bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 z późn.
zm.).
Postępowanie dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto bez podatku od towarów i
usług (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Zapraszamy do złożenia ofert
poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zamawiający
unieważni postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty
niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła istotna zmiana
okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
przedmiotowego zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można
było wcześniej przewidzieć.
Zamawiający może w każdym czasie
podjąć decyzję o unieważnieniu postępowania, bez podania przyczyn, w tym
również po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy. O tym
fakcie Zamawiający powiadomi Wykonawców.
Wykonawcy nie przysługuje zwrot
jakichkolwiek kosztów związanych z udziałem w postępowaniu
ani zapłata jakiegokolwiek odszkodowania - niewystarczających środków na
realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod
nr tel. 604-099-151
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-03-28
12:44:20
|
Agnieszka Winnik |
INFORMACJA
O
WYBORZE
OFERTY
Załączniki |
2023-03-28
12:10:01
|
Agnieszka Winnik |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?