Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-03-2023 10:21:00 |
Składania : | 03-04-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 03-04-2023 12:00:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
uprzejmie proszę o przedstawienie oferty, za załączony wzorze, na okresowe pogwarancyjne sprawdzenia eksploatacyjne zasilaczy falownikowych zainstalowanych na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w tym:
- czyszczenie urządzenia wraz z wymianą filtrów
przeciwpyłowych,
- wymiana elementów wskazujących znaczne zużycie (decyzja
serwisanta),
- sprawdzenie układu wentylacji urządzeń, kontrola
wszystkich wentylatorów chłodzących,
- kontrola stanu elementów elektroniki (sprawdzenie płyt
elektroniki; przetwornic, falowniki, bypassy),
- kontrola zasilaczy wewnętrznych,
- sprawdzenie czujników temperatury radiatorów,
- sprawdzenie bezpieczników i odłączników,
- sprawdzenie zacisków połączeniowych w urządzeniu,
- kontrola ciągłości i stanu połączeń przewodów ochronnych i
głównych torów prądowych,
- sprawdzenie parametrów urządzenia oraz o ile konieczne
kalibracja,
- wykonanie prób funkcjonalnych,
- opracowanie i sporządzenie protokołu z przeglądu i badania
urządzenia (rezystancja izolacji, ciągłość przewodów ochronnych).
W załączeniu:
- oferta wykonawcy,
- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami,
- propozycja Umowy na lata 2023 – 2025,
- załączniki do umowy, w tym wykaz eksploatowanych falowników.
Pod poniższym linkiem znajdą Państwo zdjęcia baterii z w/w
wykazu:
Ofertę należy złożyć poprzez
uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy
z wykorzystaniem druków, których wzory załączone są w dokumentacji konkursu
ofert. Oferta musi zostać złożona na wzorze oferty (Oferta Wykonawcy). Wszelkie
inne nie będą brane pod uwagę.
Termin składania ofert: do dnia 3
kwietnia 2023r.
Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 00
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Z pozdrowieniami
Daniel
Korek
Komunikaty