Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZP.271.8.2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2022/2023

Zamówienia Publiczne
Gmina Lubaczów
Termin:
Zamieszczenia : 17-03-2023 18:00:00
Składania : 27-03-2023 09:00:00
Otwarcia : 27-03-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2023-03-17 ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 194.01 2023-03-17 18:00:00 Postępowanie
2023-03-17 Załącznik nr 1A do SWZ dla części 1,2,3,4,5,6, - Formularz cenowy.xlsx xlsx 50.72 2023-03-17 18:00:00 Postępowanie
2023-03-17 SWZ.pdf pdf 368.85 2023-03-17 18:00:00 Postępowanie
2023-03-17 Załącznik nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 171.33 2023-03-17 18:00:00 Postępowanie
2023-03-17 Załączniki nr 1,2 do SWZ dla części 1,2,3,4,5,6.docx docx 49.79 2023-03-17 18:00:00 Postępowanie
2023-03-27 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 362.28 2023-03-27 11:08:08 Publiczna wiadomość
2023-03-31 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zadanie 2,3,4,5,6.pdf pdf 122.9 2023-03-31 12:57:54 Publiczna wiadomość
2023-03-31 Informacja o unieważnieniu postępowania część 1.pdf pdf 110.49 2023-03-31 13:07:52 Publiczna wiadomość
2023-04-04 Ogłoszenie o wyniku postepowania Część 3,4,5,6.pdf pdf 130.79 2023-04-04 12:40:47 Publiczna wiadomość
2023-04-07 Ogłoszenie o wyniku postępowania Część 2.pdf pdf 75.36 2023-04-07 07:56:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-07 07:56 Zamówienia Publiczne 2023-04-07 Ogłoszenie o wyniku postępowania Część 2

2023-04-07 Ogłoszeni [...].pdf

2023-04-04 12:40 Zamówienia Publiczne 2023-04-04 Ogłoszenie o wyniku postępowania Część 3,4,5,6

2023-04-04 Ogłoszeni [...].pdf

2023-03-31 13:07 Zamówienia Publiczne 2023-03-31 Informacja o unieważnieniu postępowania część 1

2023-03-31 Informacj [...].pdf

2023-03-31 12:57 Zamówienia Publiczne 2023-03-31 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zadanie 2,3,4,5,6

2023-03-31 Informacj [...].pdf

2023-03-27 11:08 Zamówienia Publiczne 2023-03-27 Informacja z otwarcia ofert

2023-03-27 Informacj [...].pdf

2023-03-27 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć następujące kwoty: Zadanie Nr 1 – Mięso, wędliny, mięso drobiowe - 34 661,59 zł Zadanie Nr 2 – Ryby, mrożonki, wyroby garmażeryjne - 39 180,33 zł Zadanie Nr 3 – Warzywa, owoce, ziemniaki - 55 088,72 zł Zadanie Nr 4 – Wyroby mleczarskie, nabiał, jaja - 43 270,55 zł Zadanie Nr 5 – Pieczywo - 17 944,59 zł Zadanie Nr 6 – Pozostałe artykuły żywnościowe - 40 088,02 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 742