Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-03-2023 14:17:00 |
Składania : | 24-03-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 24-03-2023 12:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamawiający Miasto Łomża z siedzibą Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie prac szacowania nieruchomości dla potrzeb Miasta Łomża, Miasta na prawach powiatu i Skarbu Państwa.
Przedmiotem zamówienia jest świadczeniu usług dotyczących wyceny nieruchomości dla potrzeb związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w 2023 roku w następujących częściach:
1) Aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Miasta Łomża, Miasta na prawach powiatu i Skarbu Państwa – 100 szt.
2) Przekształcenie (wykup) prawa użytkowania wieczystego nieruchomości na własność – 3 szt.
3) Aktualizacja opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu nieruchomości – 15 szt.
4) Sprzedaż lokali komunalnych 15 szt.
5) Zakup, sprzedaż, zamiana nieruchomości zabudowanych ze składnikami – 3 szt.
6) Zakup, sprzedaż, zamiana nieruchomości niezabudowanych (w tym ze składnikami) oraz odszkodowania „z podziałów nieruchomości” – 20 szt.
7) Ustalenie wartości służebności ustanawianych na nieruchomościach – 10 szt.
8) Ustalenie wzrostu wartości z tytułu podziału nieruchomości do ustalenia opłat adiacenckich zgodnie z wykazem załączonym do zaproszenia (10 szt. podziałów)
9) Ustalenie wzrostu wartości nieruchomości związku z uchwaleniem planu do ustalenia renty planistycznej 1 szt.
10) Ustalenie wzrostu wartości nieruchomości z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej do ustalenia opłat adiacenckich – 60 szt.
Szczegóły dotyczące postępowania i warunki udziału znajdują się w zał. Zaproszenie do złożenia oferty.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel +48 86 215 68 23,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-04-04 12:18 | Krzysztof Jarzyło | Informacja z otwarcia ofert. |
2023-03-21 13:30 | Krzysztof Jarzyło | W dniu 21.03.2023r. Zamawiający zamieszcza zaktualizowany ( obowiązujący) wzór umowy, w związku z powyższym Zamawiający usunął nieaktualny wzór umowy. |
Komunikaty