Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rrg.2710.11.2023 „Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 106084B w lokalizacji roboczej od km 0+000 do km 0+095,65 i od km 0+118,41 do km 0+182,10 wraz z budową kładki dla pieszych nad rzeką Jabłonką w m. Nagórki-Jabłoń, gmina Zambrów"

Kamil Kossakowski
Gmina Zambrów
Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2023 12:49:00
Składania : 24-03-2023 10:00:00
Otwarcia : 24-03-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 86 271 46 16 wew. 28  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 620.89 2023-03-16 12:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Wzór umowy.pdf pdf 490.91 2023-03-16 12:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 22.64 2023-03-16 12:49:00 Kryterium
Załącznik nr 3 Wykaz osób.docx docx 34.02 2023-03-16 12:49:00 Kryterium
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 287.56 2023-04-11 13:33:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-11 13:33 Kamil Kossakowski Zamawiający zamieszcza Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 106084B w lok. rob. od km 0+000 do km 0+095,65 i od km 0+118,41 do km 0+182,10 wraz z bud. kładki dla pieszych nad rz. Jabłonką w m. Nagórki-Jabłoń, gm. Zambrów" Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 106084B w lokalizacji roboczej od km 0+000 do km 0+095,65 i od km 0+118,41 do km 0+182,10 wraz z budową kładki dla pieszych nad rzeką Jabłonką w m. Nagórki-Jabłoń, gmina Zambrów”. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wartość robót określają złożone oferty na wykonanie inwestycji, której nadzór dotyczy. Dokumentacja projektowa przedstawiająca zakres robót budowlanych oraz informacja z otwarcia ofert na wykonanie inwestycji, której nadzór dotyczy znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/731948. Obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie zakresu czynności inspektora nadzoru inwestorskiego (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), a w szczególności: 1) zapoznanie się z dokumentacją projektową; 2) zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami; 3) udział w komisji przekazania placu budowy; 4) minimum raz w tygodniu pobyt na budowie potwierdzony w dzienniku budowy, w okresie wykonywanych robót w terenie przez Wykonawcę; 5) reprezentowanie interesów Inwestora na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o wykonanie robot budowlanych; 6) wspieranie Inwestora we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji; 7) współpraca z nadzorem autorskim; 8) przybycie na teren robót lub w inne miejsce uzgodnione z Zamawiającym na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a w razie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia niezwłocznie; 9) kontrolę standardów i jakości robót realizowanych w oparciu o projekt; 10) kontrolę realizacji wytycznych Zamawiającego; 11) kontrolę realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z wykonawcą robót, objętych nadzorem; koordynację wszystkich robót przewidywanych do realizacji w ramach realizowanego zadania; 12) kontrola pod względem jakości i zgodności z dokumentacją, decyzją ZDRID, technologią wykonawstwa robót oraz przestrzegania przepisów BHP na budowie; kontrola wbudowanych materiałów pod względem zgodności z dokumentacją, jakości i dopuszczenia do obrotu w budownictwie; 13) sprawdzanie obmiarów wykonanych robót; 14) obowiązek uczestnictwa w inwentaryzacji robót w przypadku zmiany Wykonawcy umowy o roboty budowlane; 15) organizowanie narad koordynacyjnych z wykonawcą robót, przynajmniej raz w miesiącu, w celu sprawnego rozwiązywania problemów powstałych na budowie oraz sporządzanie w formie pisemnej protokołów z tych narad i przesłanie ich wszystkim obecnym na spotkaniu; 16) zatwierdzanie wniosków materiałowych lub zgłoszenie wykonawcy uwag do otrzymanych wniosków w terminie maksymalnie do 7 dni od dnia otrzymania wniosku; 17) organizacja i udział w odbiorach robót (m. in. robót zanikowych i ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i końcowym, przeglądach w okresie rękojmi i odbiorze ostatecznym po okresie rękojmi) i wykonywanych próbach; 18) sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania, 19) przygotowanie protokołów odbioru częściowego i końcowego w porozumieniu z Inwestorem; 20) rzeczowe i finansowe rozliczanie robót budowlanych, w tym zatwierdzenie kosztorysów powykonawczych; 21) natychmiastowe powiadamianie wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach; 22) poświadczanie usunięcia wad przez odpowiednie wpisy do dziennika budowy; 23) pisemne przekazywanie wykonawcy robót zmian w wykonaniu robót w stosunku do dokumentów umownych; 24) powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych nie uwzględnionych w umowie i nie objętych dokumentacją, jeżeli są one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Zlecenie wykonania robót wymaga wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego; 25) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robot dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych robót; 26) powiadomienie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach; 27) sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowaniu, oraz uczestniczenie i nadzór nad próbami i badaniami sieci, instalacji, urządzeń i systemów, łącznie z rozruchem i przekazaniem do eksploatacji; 28) opiniowanie – w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej; 29) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów rzeczowo - finansowych pod względem technologiczno-organizacyjnym, oraz zgodności z budżetowym planem finansowania inwestycji Zamawiającego; 30) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem kompletności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego, a także przed każdym zgłoszeniem obiekt lub jego części do użytkowania. 31) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i sygnalizowanie – z odpowiednim wyprzedzeniem – o wszelkich zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie, 32) dokonywanie i sprawdzanie rozliczeń kosztorysowych w przypadku wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, w tym przedstawienie skutków finansowych proponowanych zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji i uzyskania zgody na ich wprowadzenie; 33) składanie na żądanie Zamawiającemu sprawozdań z prowadzonego nadzoru nad zadaniem; 34) na żądanie Zamawiającego sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń zadania oraz opiniowanie umów z podwykonawcami robót budowlanych pod kątem zgodności z przepisami i wymaganiami Zamawiającego; 35) potwierdzenie gotowości wykonawcy zadania do odbioru końcowego oraz udział w końcowym odbiorze zadania; 36) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym okresie wad, z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych; 37) realizację wszystkich innych czynności z ramienia Zamawiającego jako inwestora, związanych z nadzorowaniem i kontrolą robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi przepisami w zakresie nadzoru oraz wykonawstwa robót budowlanych. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 Formu [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej/ego faktury/rachunku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązany jest pełnić funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego przez cały okres obowiązywania umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych tj. w okresie wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego oraz usunięcia usterek, włącznie z udziałem w odbiorze końcowym oraz przez cały okres gwarancji na wykonane roboty przez Wykonawcę i udziałem w odbiorze gwarancyjnym. Terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy jest dzień podpisania Umowy. Termin zakończenia robót budowlanych oraz oddanie zadania do użytkowania określono na: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót – nie później niż do 24.11.2023 r. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów, o których mowa powyżej, gdy okaże się to konieczne ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem umowy. Zmiana terminów, o których mowa powyżej nie może wpłynąć na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy oraz nie wymaga aneksu do Umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dysponowanie osobami z odpwiednimi uprawnieniami - Do oferty należy dołączyć: 1) wykaz osób skierowanych do realizacji zadania wraz z oświadczeniem składającego ofertę, że dysponuje wskazanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zadania (Załącznik nr 3), 2) dokumenty potwierdzające, że osoby skierowane do realizacji zadania posiadają odpowiednie uprawnienia oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 Wykaz [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 458