Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR-I.7013.40.2023 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Projekt i wykonanie zagospodarowania terenu przy świetlicy wiejskiej w Wiskitnie działka nr 78 - fundusz sołecki"

Paweł Rojek
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2023 10:55:00
Składania : 24-03-2023 10:00:00
Otwarcia : 24-03-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


 Koronowo, 15.03.2023 r.

WYTYCZNE

PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W WISKITNIE, DZIAŁKA NR 78 – FUNDUSZ SOŁECKI

Lokalizacja inwestycji:

działa nr ewid. 78, obręb ewid. Wiskitno, gmina Koronowo.

 

     Opis inwestycji: Zaprojektowanie 6 ławek parkowych, wiaty na kosze na śmieci.

Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:

   1.      pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych,

   2.      opracowanie mapy do celów projektowych dla powyższego zadania wraz z rozgraniczeniem.

  3.      uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwolenia wodnoprawnego, o ile przyjęte rozwiązania techniczne wymuszą taką konieczność,

   4.      uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba,

   5.      uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,

   6.      uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie, przed przystąpieniem do prac projektowych, zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,

   7.      dokonania przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych, bądź, w przypadku konieczności złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę,

  8.      opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tj. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,

   9.      opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu,

 10.  aktualizacji kosztorysu (na własny koszt) po zakończeniu umowy, przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac budowlanych.

 

 

 

 

 

Forma opracowania:

Dokumentację projektową należy wykonać w formie:

  1.      tradycyjnej:

·         projekty budowlane/wykonawcze – 3 egzemplarze dla zamawiającego oraz w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,

·         szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egzemplarze,

·         przedmiar robót – 2 egzemplarze,

·         kosztorys inwestorski i ofertowy – 1 egzemplarz,

  2.      elektronicznej – 2 egzemplarze kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (wersja elektroniczna musi ściśle odpowiadać wersji tradycyjnej tj. zawierać jej całą zawartość).

 

Zakres projektu:

  a)      Zaprojektowanie ławek parkowych stalowo–drewnianych o długości 180 cm bez podłokietnika z oparciem. Ławki trwale osadzone w gruncie (na przykład montowane na kołek rozporowy do zakopanego bloczka betonowego B-15)

  b)      Zaprojektowanie wiaty na pojemniki na śmieci:

- wymiary około dł. 2,0m x szer. 3,5m x wys. 2,0m,

- ściany wiaty wykonane z trapezowej blachy ocynkowanej, nad blachą panele ocynkowane,

- dach z blachy trapezowej ocynkowanej ze spadkiem,

- bramka o szerokości około 1,5 m zamykana na klucz,

- konstrukcja wykonana z profili ocynkowanych,

- zakotwienie wiaty w istniejącej betonowej nawierzchni.

 

Uwagi do zadania:

  1.      kwota zabezpieczona w budżecie: fundusz sołecki

  2.      termin wykonania całości zadania wraz ze złożeniem wniosku o pozwolenie lub zgłoszenie w organie administracyjnym: 3 miesiące od podpisania umowy,

  3.      doświadczenie: ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 2 projektów zagospodarowania terenów,

  4.      wymagania do wykonawcy: przynajmniej jedna osoba w zespole posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w branży w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.


Zaprasza się oferentów na wizję lokalną- termin do ustalenia.

Kontakt pod nr telefonu 52 3826451 – Paweł Rojek

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 51  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

 

                                                                               

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wytyczne.pdf pdf 433.68 2023-03-16 10:55:00 Postępowanie
mapa Wiskino.pdf pdf 259.42 2023-03-16 10:55:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97 2023-03-16 10:55:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna.doc doc 44.5 2023-03-16 10:55:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna.pdf pdf 675.55 2023-03-16 10:55:00 Kryterium
wzór umowy Wiskitno.pdf pdf 1026.82 2023-03-16 10:55:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna.pdf pdf 451.93 2023-03-16 10:55:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna.docx docx 16.7 2023-03-16 10:55:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna.pdf pdf 364.97 2023-03-16 10:55:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna.docx docx 16.85 2023-03-16 10:55:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Projekt zagospodarowania terenu przy świetlicy wiejskiej w Wiskiktnie, działka nr 78 - fundusz sołecki" - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1- ofer [...].doc

Załącznik nr 1- ofer [...].pdf

(0)
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

wzór umowy Wiskitno. [...].pdf

(0)
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

(0)
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

(0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 278