Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-03-2023 10:55:00 |
Składania : | 24-03-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-03-2023 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Koronowo, 15.03.2023 r.
WYTYCZNE
PROJEKT
ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W WISKITNIE, DZIAŁKA NR 78 –
FUNDUSZ SOŁECKI
Lokalizacja inwestycji:
działa nr ewid. 78, obręb ewid. Wiskitno,
gmina Koronowo.
Opis inwestycji: Zaprojektowanie 6
ławek parkowych, wiaty na kosze na śmieci.
Jednostka
projektowa zobowiązana będzie do:
1.
pozyskania we własnym zakresie i na własny
koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym
opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych,
2.
opracowanie mapy do celów projektowych dla
powyższego zadania wraz z rozgraniczeniem.
3.
uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji
celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwolenia
wodnoprawnego, o ile przyjęte rozwiązania techniczne wymuszą taką konieczność,
4.
uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile
będzie taka potrzeba,
5.
uzgodnienia projektu z gestorami sieci
infrastruktury technicznej,
6.
uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów
Urzędu Miejskiego w Koronowie, przed przystąpieniem do prac projektowych,
zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,
7.
dokonania przed właściwym organem zgłoszenia
robót budowlanych, bądź, w przypadku konieczności złożenia wniosku o wydanie
decyzji pozwolenia na budowę,
8.
opracowania kompletnej dokumentacji
kosztorysowej tj. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z
przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych
niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
9.
opracowania Szczegółowych Specyfikacji
Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i
kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu,
10.
aktualizacji kosztorysu (na własny koszt)
po zakończeniu umowy, przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac budowlanych.
Forma
opracowania:
Dokumentację
projektową należy wykonać w formie:
1.
tradycyjnej:
·
projekty budowlane/wykonawcze – 3
egzemplarze dla zamawiającego oraz w liczbie niezbędnej do uzyskania
koniecznych decyzji i zgłoszeń,
·
szczegółowe specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egzemplarze,
·
przedmiar robót – 2 egzemplarze,
·
kosztorys inwestorski i ofertowy – 1
egzemplarz,
2.
elektronicznej – 2 egzemplarze kompletnej
dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (wersja elektroniczna musi
ściśle odpowiadać wersji tradycyjnej tj. zawierać jej całą zawartość).
Zakres projektu:
a)
Zaprojektowanie ławek parkowych
stalowo–drewnianych o długości 180 cm bez podłokietnika z oparciem. Ławki
trwale osadzone w gruncie (na przykład montowane na kołek rozporowy do
zakopanego bloczka betonowego B-15)
b)
Zaprojektowanie wiaty na pojemniki na
śmieci:
-
wymiary około dł. 2,0m x szer. 3,5m x wys. 2,0m,
- ściany wiaty wykonane z trapezowej
blachy ocynkowanej, nad blachą panele ocynkowane,
-
dach z blachy trapezowej ocynkowanej ze spadkiem,
-
bramka o szerokości około 1,5 m zamykana na klucz,
-
konstrukcja wykonana z profili ocynkowanych,
-
zakotwienie wiaty w istniejącej betonowej nawierzchni.
Uwagi
do zadania:
1.
kwota zabezpieczona w budżecie: fundusz sołecki
2.
termin wykonania całości zadania wraz ze
złożeniem wniosku o pozwolenie lub zgłoszenie w organie administracyjnym: 3
miesiące od podpisania umowy,
3.
doświadczenie: ubiegający się o zamówienie
przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 2 projektów zagospodarowania
terenów,
4.
wymagania do wykonawcy: przynajmniej jedna
osoba w zespole posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w branży w
zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zaprasza się oferentów na wizję lokalną- termin do ustalenia.
Kontakt pod nr telefonu 52 3826451 – Paweł Rojek
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 51
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty