Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-03-2023 10:10:00 |
Składania : | 03-04-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 03-04-2023 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko, www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 na wykonanie zadania:
„Aktualizacja licencji użytkowanego oprogramowania antywirusowego na okres 12 miesięcy na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko”
I. Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa aktualizacji licencji użytkowanego oprogramowania antywirusowego na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko”
II. Zakres przedmiotowy zamówienia:
• Aktualizacja użytkowanych 110 (słownie sto dziesięć) licencji oprogramowania ESET Protect Entry on prem (ochrona dla stacji roboczych i serwerów plików) na okres 12 miesięcy od dnia 27.04.2023 r.,
• Aktualizacja użytkowanych 100 (słownie sto) licencji oprogramowania antywirusowego ESET Protect Essential on prem do ochrony antywirusowej stacji roboczych i serwerów, na okres 12 miesięcy od dnia 27.04.2023 r.
• Świadczenie usługi wsparcia technicznego oprogramowania w okresie 12 miesięcy od dnia 27.04.2023 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy na platformie zakupowej,
IV. Termin wykonania zamówienia: do dnia 26.04.2023 r.
V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VII. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VIII. Termin składania ofert upływa dnia 3.04.2023 r. o godz. 10.00.
IX. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
Formularz Ofertowy w wersji edytowalnej Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
X. Termin związania ofertą – 30 dni.
XI. Zamawiający zastrzega prawo do:
• swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów zapytania ofertowego lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
• żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania ofertowego,
• zamknięcia zapytania ofertowego bez dokonywania wyboru oferty,
• wyłącznej interpretacji zapisów zaproszenia do składania ofert.
XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są pracownicy Biura Informatyki:
Szymon Grabowski, Paweł Stefanowicz
XIII. Kryteria oceny i wyboru oferty: łączna cena 100 %.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty