Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: UOB.2600.17.2023 Dostawa sprzętu, tj. kamery termowizyjnej, detektora prądu przemiennego, defibrylatora AED na potrzeby jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Toszku.

Justyna Brzostowska
Gmina Toszek
Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2023 15:47:00
Składania : 17-03-2023 10:00:00
Otwarcia : 17-03-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zapraszam do złożenia oferty na dostawę sprzętu tj. kamery termowizyjnej, detektora prądu przemiennego, defibrylatora AED na potrzeby jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Toszku.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia oferty poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.(32) 237 80 14

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zapytanie ofertowe.pdf pdf 401.58 2023-03-14 16:03:47 Postępowanie
2. Protokół postępowania podprogowego.pdf pdf 486.12 2023-03-24 10:37:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-24 10:37 Justyna Brzostowska Poniżej protokół postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w procedurze o wartości podprogowej powyżej 10.000,00 zł do kwoty poniżej 50.000,00 zł.

2. Protokół postępow [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa kamery termowizyjnej Kamera termowizyjna o następujących parametrach: wyświetlacz - rozmiar minimum 3" LCD kolorowy, rozdzielczość min. 320x240 pikseli, rozdzielczość w podczerwieni min. 160x120 pikseli, wodoszczelność: min. IP 67, wbudowany aparat cyfrowy o rozdzielczości min. 640x480 pikseli, zakres temperatur pomiaru (obiektu mierzonego): min. od -20⁰C do +500⁰C. W zestawie: baterie (2 szt), ładowarka, pasek na smycz, zasilacz, drukowana dokumentacja, kabel USB. Należy dołączyć specyfikację techniczną zawierającą informacje potwierdzające spełnianie ww. minimalnych parametrów. 1 szt. - (0)
2 Dostawa detektora prądu przemiennego Detektor prądu przemiennego o następujących parametrach: zakres częstotliwości: napięcia przemienne od 20 Hz do 100 Hz (minimalnie), zakres roboczy temeratur: od - 30⁰C do +50⁰C, odporność na wodę: obudowa bryzgoszczelna. Wyposażony w system kontroli baterii informujący o wyczerpaniu. Należy dołączyć specyfikację techniczną zawierającą informacje potwierdzające spełnianie ww. minimalnych parametrów. 1 szt. - (0)
3 Dostawa Defibrylatora AED Defibrylator AED o następujących parametrach: wyposażony w przewodnik głosowy w języku polskim oraz baterię pomocniczą służącą do autotestów, wodoszczelność: min. IP 54. Bateria o przydatności min. 7 lat i gwarancji min. 4 lata, pozwalająca na min. 300 defibrylacji. Należy dołączyć specyfikację techniczną zawierającą informacje potwierdzające spełnianie ww. minimalnych parametrów. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, z zastrzeżeniem, że podstawą do wystawienia faktury jest podpisany bezusterkowy protokół odbioru. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 3 (trzech) tygodni od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 296