Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie materiałów reklamowych dla Urzędu Miasta Rydułtowy

Katarzyna Dzierżęga
Urząd Miasta Rydułtowy
Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2023 08:47:00
Składania : 21-03-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Rydułtowy


Wspólny słownik zamówień (CPV):

22462000-6 Materiały reklamowe


ZADANIE

Przedmiotem zamówienia dla Zadania jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Rydułtowy

ZAMAWIAJĄCY:

Miasto Rydułtowy

ul. Ofiar Terroru 36,

44-280 Rydułtowy

tel. (32) 453 74 11,

um@rydultowy.pl



I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych , podzielonych na 4 warianty. Można złożyć ofertę na dowolny wariant lub na wszystkie.


1. Gadżety reklamowe – specyfikacja stanowi załącznik nr 1

2. Słodycze reklamowe – specyfikacja stanowi załącznik nr 2

3. Przypinki z logo – specyfikacja stanowi załącznik nr 3

4. Teczki reklamowe – specyfikacja stanowi załącznik nr 4


WYTYCZNE:

  1. Wszystkie materiały będą oznakowane (materiały dostarczy Zamawiający):

    - Logo Miasta Rydułtowy lub Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

    W zależności od wielkości danego materiału Wykonawca dobierze wersję logo.

  2. Wykonawca wykona projekt graficzny każdego materiału i prześle do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia poprawek.

  3. Znakowanie materiałów promocyjnych musi być wykonane techniką odpowiednią dla rodzaju materiału, która zapewnia trwałość i odporność na ścieranie oraz warunki atmosferyczne. Powierzchnia nadruku musi być dostosowana do rodzaju i wymiarów danego produktu oraz technicznych możliwości wykonania znakowania, tak aby zapewnić, jak najlepszą czytelność.

  4. Wszystkie materiały muszą spełniać łącznie następujące kryteria: funkcjonalność tj.
    muszą spełniać swoje przeznaczenie, materiały będące przedmiotem zamówienia mają
    zapewniać łatwe i bezproblemowe korzystanie z nich, trwałość, estetyka i precyzja
    wykonania oraz bezpieczeństwo.

  5. Inne wymagania dotyczące materiałów:

    a) nie wystąpią zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia
    artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju materiału),
    b
    ) graficzne elementy materiałów nie będą starte, rozmazane ani popękane,
    c) logotypy zamieszczone na materiałach będą widoczne i odpowiednio
    wyeksponowane

  6. Wykonawca gwarantuje, że każdy produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

  7. Sposób transportu oraz opakowanie materiałów muszą zapewniać zabezpieczenie
    przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/lub
    transportu winę ponosi Wykonawca.

  8. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.

  9. Warunkiem uwzględnienia oferty jest przesłanie przykładowego zdjęcia oferowanego produktu

Oferta powinna zawierać:

  • cenę jednostkową brutto za poszczególny materiał/nagrodę,

  • cenę brutto za całość zamówienia,

Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania ofert przepisami.

Cena ofertowa nie podlega zmianie i waloryzacji do końca realizacji przedmiotu zamówienia.

MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

  • Oferta musi zostać złożona w wersji elektronicznej za pomocą platformy zakupowej. Oferta musi zawierać wypełniony załącznik arkusza kalkulacyjnego do niniejszego zapytania  - załącznik nr 1,2,3 lub 4. Warunkiem uwzględnienia oferty jest przesłanie przykładowego zdjęcia oferowanego produktu

  • Oferty należy składać do dnia 21.03.2023 r. do godz. 10:00


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
specyfikacja słodycze reklamowe — załącznik nr 2.ods ods 13.34 2023-03-14 08:47:00 Postępowanie
specyfikacja pinsy — załącznik nr 3.ods ods 12.63 2023-03-14 08:47:00 Postępowanie
specyfikacja teczki reklamowe — załącznik nr 4.ods ods 13.7 2023-03-14 08:47:00 Postępowanie
specyfikacja gadżety reklamowe — załącznik nr 1.ods ods 24.19 2023-03-16 12:40:33 Postępowanie
Unieważnienie - cz. 1 i 3.PDF PDF 446.49 2023-04-13 16:47:41 Publiczna wiadomość
Unieważnienie.PDF PDF 300.52 2023-05-15 10:08:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-15 10:08 Katarzyna Dzierżęga Szanowni Państwo w związku z odstąpieniem od podpisania umowy oferenta wyłonionego w postępowaniu jesteśmy zmuszeni unieważnić postępowanie na teczki i słodycze reklamowe. Szczegóły dotyczące unieważnienia znajdują się w załączonym piśmie. Zapraszam do wzięcia udziału w nowym postępowaniu na wykonanie teczek reklamowych,znajduje się ono już na platformie zakupowej pod nr ID 766473. Termin na złożenie ofert : 19.05.2023 godzina 10:00 Z poważaniem Katarzyna Dzierżęga

Unieważnienie.PDF

2023-05-02 12:53 Katarzyna Dzierżęga Dziękujemy za przesłane oferty w postępowaniu pn."Wykonanie materiałów reklamowych dla Urzędu Miasta Rydułtowy (ID 740125)".

W toku postępowania zostały wybrane najkorzystniejsze oferty, które opiewają na kwotę: 2866,98 zł brutto - słodycze reklamowe, oraz 1586,70 zł brutto - teczki. Dla pozostałych części postępowanie zostało unieważnione i ponowione, o czym informował komunikat z dnia 13.04.2023 r.
Zapraszamy do śledzenia zamówień składanych przez Miasto Rydułtowy i do składania oferty w kolejnym postępowaniu. Biuro Organizacyjno-Gospodarcze Urząd Miasta Rydułtowy
2023-04-13 16:47 Katarzyna Dzierżęga Szanowni Państwo
W toku postępowania zmianie uległy dane zawarte w specyfikacjach dla części 1 (gadżety) i 3 (pinsy), w związku z czym jesteśmy zmuszeni unieważnić postępowanie w tym zakresie. Szczegóły dotyczące unieważnienia znajdują się w załączonym piśmie.

Zapraszam do wzięcia udziału w nowym postępowaniu na wykonanie gadżetów i pinsów , już ze zmienionymi załącznikami znajduje się ono już na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/753870
termin na złożenie ofert : 21.04.2023 godzina 10:00
Z poważaniem
Kaarzyna Dzierżęga

Unieważnienie - cz. [...].PDF

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Rydułtowy - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 495