Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 11/2023 Dostawa preparatów dezynfekcyjnych (powtórzenie unieważnionych części zamówienia sprawa 2/2023)

Termin:
Zamieszczenia : 13-03-2023 12:43:00
Składania : 23-03-2023 09:00:00
Otwarcia : 23-03-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 330.56 2023-03-13 12:43:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 663.99 2023-03-13 12:43:00 Postępowanie
Zal1 Formularz ofertowy.doc doc 71 2023-03-13 12:43:00 Postępowanie
Zal2.xls xls 94.5 2023-03-13 12:43:00 Postępowanie
Zal3_Oświadczenie dotyczace braku podstaw do wykluczenia.doc doc 40 2023-03-13 12:43:00 Postępowanie
Zal4 Oswiadczenie.doc doc 36 2023-03-13 12:43:00 Postępowanie
Zal5 Projekt umowy.pdf pdf 345.38 2023-03-13 12:43:00 Postępowanie
Odpowiedzi.pdf pdf 473.62 2023-03-20 14:01:39 Publiczna wiadomość
222_5 Informacja z otwarcia.pdf pdf 251.69 2023-03-23 11:06:42 Publiczna wiadomość
Wynik_strona.pdf pdf 369.42 2023-03-30 12:35:19 Publiczna wiadomość
Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 195.48 2023-03-23 09:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-30 12:35 Joanna Sienkiewicz INFORMACJA o rozstrzygnięciu postępowania z dn. 30.03.2023 r.

Wynik_strona.pdf

2023-03-23 11:06 Joanna Sienkiewicz Informacja na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Pzp - z dn. 23.03.2023 r.

222_5 Informacja z o [...].pdf

2023-03-23 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
Lp. Opis Kwota przeznaczona brutto zł
1 Zadanie Nr 1 Mycie i dezynfekcja rąk (system - zamknięty workowy) 35 640,00
2 Zadanie Nr 2 Dezynfekcja dużych powierzchni A 5 151,60
3 Zadanie Nr 3 Dezynfekcja przedmiotów oraz powierzchni trudnodostępnych - A 4 536,00
4 Zadanie Nr 4 Mycie włosów pacjenta A 615,60
5 Zadanie Nr 5 Mycie ciała pacjenta A 469,80
6 Zadanie Nr 6 Mycie ciała pacjenta B 4 735,50
7 Zadanie Nr 7 Antyseptyka i lawaseptyka ran - A 20 065,10
8 Zadanie Nr 8 Antyseptyka i lawaseptyka ran - B 3 367,65
9 Zadanie Nr 9 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, osprzętu anestezjologicznego, endoskopów, endoskopów gietkich, bronchoskopów (Centralna Sterylizatornia) 16 948,71
10 Zadanie Nr 10 Dezynfekcja powierzchni poprzez przecieranie 8 002,80
11 Zadanie Nr 11 Mycie ciała pacjenta / skóry pacjenta obłoznie chorego 2 460,00
12 Zadanie Nr 12 Dezynfekcja błon śluzowych 13 840,20
13 Zadanie Nr 13 Dezynfekcja przedmiotów i powierzchni trudnodostępnych -B 15 443,03
14 Zadanie Nr 14 Dezynfekcja skóry przed zabiegami, iniekcjami A 9 828,00
15 Zadanie Nr 15 Dezynfekcja skóry przed zabiegami, iniekcjami B 1 350,00
16 Zadanie Nr 16 Preparaty do mycia i dezynfekcji kuchenek oddziałowych 1 657,42
144 111,41

Kwota jaką Zamawiają [...].pdf

2023-03-20 14:01 Joanna Sienkiewicz Odpowiedzi z dn. 20.03.2023 r.

Odpowiedzi.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1050