Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZPiF.2710.6.2023 Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina - etap 2

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 17-03-2023 13:13:00
Składania : 18-04-2023 10:00:00
Otwarcia : 18-04-2023 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
   1) Część 1 - zakup i dostawa serwera do wizualizacji wraz z oprogramowaniem,
   2) Część 2 - zakup i dostawa 2 sztuk macierzy dyskowych wraz z 24 sztukami dysków,
   3) Część 3 - zakup i dostawa 30 sztuk access pointów,
   4) Część 4 - zakup i dostawa 2 sztuk dysków ssd do posiadanego serwera Dell,
   5) Część 5 - zakup i dostawa 8 sztuk dysków ssd o posiadanych serwerów Fujitsu,
   6) Część 6 - zakup i dostawa pamięci RAM do posiadanego serwera Fujitsu.

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 


1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń        między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne.

3. Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.

4. Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy:
    a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty
    b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego 

5. Zamawiający w zakresie:
a) pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta,  które dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl,
b) pytań merytorycznych wyznaczył następujące osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie procedury przetargowej: Magdalena Suwalska; w zakresie przedmiotu zamówienia: Adam Ignasiak, Janusz Pieprzyk

6. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina - etap 2"  nr  BZPiF.2710.6.2023 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
10) posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. ogłoszenie o zamówieniu Nr 2023-OJS055-162724-pl.pdf pdf 236.06 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
2. SWZ Nr BZPiF.2710.6.2023.pdf pdf 1282.21 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
3. formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 180 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
4. JEDZ - zał nr 2.doc doc 289 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
5. oświadczenie wstępne Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (art. 5k) - zał. nr 3.doc doc 166 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
6. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (art. 5k art. 7 ust. 1) - zał. nr 4.doc doc 164.5 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
7. oświadczenie o aktualności informacji - zał. nr 5.doc doc 128.5 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
8. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 6.doc doc 133 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
9. projekt umowy BZPiF.2710.6.2023 - zał. nr 7.pdf pdf 701.88 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
10.1. opis przedmiotu zamówienia dla część 1 - zał. nr 8.pdf pdf 515.67 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
10.2. opis przedmiotu zamówienia dla część 2 - zał. nr 8.pdf pdf 503.31 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
10.3. opis przedmiotu zamówienia dla część 3 - zał. nr 8.pdf pdf 273.38 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
10.4. opis przedmiotu zamówienia dla część 4 - zał. nr 8.pdf pdf 357.72 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
10.5. opis przedmiotu zamówienia dla część 5 - zał. nr 8.pdf pdf 494.79 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
10.6. opis przedmiotu zamówienia dla część 6 - zał. nr 8.pdf pdf 347.49 2023-03-17 13:13:00 Postępowanie
11. wyjaśnienie nr 1 do SWZ.pdf pdf 375.06 2023-04-06 13:52:02 Publiczna wiadomość
12. AKTUALNY projekt umowy Nr BZPiF.2710.6.2023 - zał. do wyj. nr 1.pdf pdf 751.74 2023-04-06 13:52:02 Publiczna wiadomość
13. informacja z otwarcia ofert (art. 222 ust. 5).pdf pdf 425.53 2023-04-18 14:01:14 Publiczna wiadomość
13.1 informacja z otwarcia ofert (art. 222 ust. 5) - uzupełniona.pdf pdf 428.8 2023-04-21 11:00:57 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze - strona.pdf pdf 360.81 2023-04-28 11:09:23 Publiczna wiadomość
zawiadom. o wyborze dla części 1, 3-6 - internet.pdf pdf 486.38 2023-05-23 06:42:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-23 06:42 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert dla części 1, 3-6.

zawiadom. o wyborze [...].pdf

2023-04-28 11:09 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 2.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-04-21 11:00 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający informuję, że w udostępnionej w dniu 18 kwietnia 2023 informacji z otwarcia ofert dla części 2 została popełniona omyłka przy przygotowaniu ww. informacji w zakresie kryterium przedłużenia okresu gwarancji. W informacji podano tylko przedłużenie okresu gwarancji na macierz dyskową bez uwzględnienia przedłużenia okresu gwarancji na dysk.
W związku z powyższym Zamawiający udostępnia na stronie prowadzonego postępowania uzupełnioną informację z otwarcia ofert z dnia 18 kwietnia 2023 roku.

13.1 informacja z ot [...].pdf

2023-04-18 14:01 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 1710 ze zm.), Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania niżej załączoną informację z dnia 18 kwietnia 2023 roku.

13. informacja z otw [...].pdf

2023-04-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 2022, poz. 1710 ze zm.), Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia w wysokości:
1) dla części 1 - 148.982,40 zł brutto
2) dla części 2 - 88.800,00 zł brutto
3) dla części 3 - 37.500,00 zł brutto
4) dla części 4 - 16.000,00 zł brutto
5) dla części 5 - 40.000,00 zł brutto
6) dla części 6 - 10.000,00 zł brutto
2023-04-06 13:52 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 1 do SWZ wraz z aktualnym projektem umowy.

11. wyjaśnienie nr 1 [...].pdf

12. AKTUALNY projekt [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1172