- Strona główna
- Postępowanie ID 738104
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 738104 :
BZPiF.2710.6.2023 Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina - etap 2
Wystawiający
-
UżytkownikZespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacji i Nadzoru
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-03-17 13:13:00
-
Składania2023-04-18 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-04-18 10:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1) Część 1 - zakup i dostawa serwera do wizualizacji wraz z oprogramowaniem,
2) Część 2 - zakup i dostawa 2 sztuk macierzy dyskowych wraz z 24 sztukami dysków,
3) Część 3 - zakup i dostawa 30 sztuk access pointów,
4) Część 4 - zakup i dostawa 2 sztuk dysków ssd do posiadanego serwera Dell,
5) Część 5 - zakup i dostawa 8 sztuk dysków ssd o posiadanych serwerów Fujitsu,
6) Część 6 - zakup i dostawa pamięci RAM do posiadanego serwera Fujitsu.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne.
3. Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.
4. Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy:
a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty
b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego
5. Zamawiający w zakresie:
a) pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl,
b) pytań merytorycznych wyznaczył następujące osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie procedury przetargowej: Magdalena Suwalska; w zakresie przedmiotu zamówienia: Adam Ignasiak, Janusz Pieprzyk
6. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina - etap 2" nr BZPiF.2710.6.2023 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-05-23
06:42:11
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
253
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
dla
części
1,
3-6.
Załączniki |
2023-04-28
11:09:23
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
253
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
dla
części
2.
Załączniki |
2023-04-21
11:00:57
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
informuję,
że
w
udostępnionej
w
dniu
18
kwietnia
2023
informacji
z
otwarcia
ofert
dla
części
2
została
popełniona
omyłka
przy
przygotowaniu
ww.
informacji
w
zakresie
kryterium
przedłużenia
okresu
gwarancji.
W
informacji
podano
tylko
przedłużenie
okresu
gwarancji
na
macierz
dyskową
bez
uwzględnienia
przedłużenia
okresu
gwarancji
na
dysk. W związku z powyższym Zamawiający udostępnia na stronie prowadzonego postępowania uzupełnioną informację z otwarcia ofert z dnia 18 kwietnia 2023 roku. Załączniki |
2023-04-18
14:01:14
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2022
roku,
poz.
1710
ze
zm.),
Zamawiający
niezwłocznie
po
otwarciu
ofert,
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
niżej
załączoną
informację
z
dnia
18
kwietnia
2023
roku.
Załączniki |
2023-04-18
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
Nr
2022,
poz.
1710
ze
zm.),
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
informację
o
kwocie,
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
poszczególnych
części
zamówienia
w
wysokości:
1) dla części 1 - 148.982,40 zł brutto 2) dla części 2 - 88.800,00 zł brutto 3) dla części 3 - 37.500,00 zł brutto 4) dla części 4 - 16.000,00 zł brutto 5) dla części 5 - 40.000,00 zł brutto 6) dla części 6 - 10.000,00 zł brutto |
2023-04-06
13:52:02
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
zamieszcza
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
wyjaśnienie
nr
1
do
SWZ
wraz
z
aktualnym
projektem
umowy.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
