Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 15-03-2023 07:38:00 |
Placing offers : | 20-03-2023 08:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21a
zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na świadczenie usługi wywozu
nieczystości stałych dla CUS w Starachowicach.
I.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wywóz nieczystości stałych według
obowiązującego katalogu odpadów jako niesegregowane (zmieszane) odpady
komunalne z miejsc, gdzie Zamawiający ma swoje siedziby tj.:
a) ul. Majówka 21a Starachowice;
b) ul. Widok 10a Starachowice.
W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:
- odbioru nieczystości po uprzednim otrzymaniu informacji od
Zamawiającego, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu;
- oczyszczanie miejsc zaśmieconych (rozproszonych śmieci) w czasie
załadunku nieczystości stałych;
- wyposażenie nieruchomości Zamawiającego w sprawne technicznie, zamykane
na kłódkę pojemniki na nieczystości stałe w ilości:
a) 2 sztuki o pojemności 1,1 m3
lub 1 pojemnik o pojemności 2,2 m3 - lokalizacja ul. Majówka 21a;
b) 2 sztuki o pojemności 1,1 m3
- lokalizacja ul. Widok 10a.
- wymiana zużytych lub naprawa uszkodzonych pojemników, których
zniszczenie nastąpiło wskutek normalnego zużycia;
- zapewnienie prawidłowości składowania oraz utylizacji śmieci w ramach
ustalonego wynagrodzenia.
Ponadto Wykonawca
wyrazi zgodę na oznakowanie pojemników na nieczystości stałe (naklejenie
naklejki) lub zapewni dwa różne pojemniki dla lokalizacji Widok 10a, celem rozgraniczenia
dla osób użytkujących.
Wykonawca
odpowiada za prawidłową utylizację śmieci.
Cena za 1 m3 zawiera
wszystkie koszty (w tym również za dzierżawę pojemników), jakim Wykonawca
obciąży Zamawiającego.
II.
Termin realizacji zamówienia:
Termin
dostawy zamówienia - od 01.04.2023 r. - 31.12.2023 r.
III.
Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.
IV
Warunki udziału w postępowaniu.
1. Posiadanie
uprawnień do wykonywania określonej działalności.
2. Posiadanie
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym
oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczania i realizacji zamówienia.
Wykonawca
powinien złożyć oświadczenie, zgodne co do treści z wzorem stanowiącym
Załącznik Nr 1 i 2 do postępowania.
V.
Płatność.
Zapłata
nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody
podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania
przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w
związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie
Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice i
odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.
VI.
Inne.
Z wybranym Wykonawcą zostanie
zawarta umowa.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-03-17 10:26 | Iwona Sołyga |
Zamawiający
modyfikuje
Załącznik
Nr
1
do
postępowania.
W załączeniu przesyła zmieniony druk - Załącznik Nr 1 do postępowania. |
2023-03-16 14:21 | Iwona Sołyga |
DAO.26.6.2023 Informacja dla Wykonawców Zamawiający modyfikuje przedmiot zamówienia i dodaje zapis w części I Przedmiot zamówienia: Zamawiający zgłosi Wykonawcy potrzebę odbioru nieczystości stałych z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. |
2023-03-16 14:20 | Iwona Sołyga |
DAO.26.6.2023 Pytanie 1 Wnosimy o zmianę zapisów: Zmawiający wskazuje odbiory odpadów po uprzednim otrzymaniu informacji od Zamawiającego, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu – wnosimy o ustalenie harmonogramu odbioru przez cały okres trwania umowy. Proponujemy odbiór odpadów z częstotliwością raz w tygodniu lub odbiór odpadów raz na dwa tygodnie. Odpowiedź do pytania Nr 1 Zamawiający nie jest w stanie ustalić konkretnego harmonogramu wywozu nieczystości stałych, co wynika chociażby z planowanych drobnych remontów. Zamawiający nie modyfikuje zapisu zawartego w opisie przedmiotu zamówienia. Szacuje się, iż wywóz nieczystości stałych odbywać się będzie średniomiesięcznie 2 razy (szacowania dokonano na podstawie danych za rok 2022). |
Announcements