Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.38.51.2023TK SPRZEDAŻ ODPADÓW ZŁOMU (surowców wtórnych) w 2023/2024r.

Awatar Pracownika
Tomasz Kotowski
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Dział Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 09-03-2023 07:36:00
Składania : 14-03-2023 11:30:00
Otwarcia : 14-03-2023 11:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.

Znak sprawy: FZ.38.51.2022TK

Nazwa zadania: SPRZEDAŻ ODPADÓW ZŁOMU (surowców wtórnych) w 2023/2024r.

1.       Wymagania Sprzedającego:

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • Podana cena zakupu musi zawierać wszystkie koszty Kupującego związane z wykonaniem zamówienia z uwzględnieniem kosztów odbioru, załadunku i kosztów wynikających z obowiązujących przepisów.
  • Kupujący załączy aktualne pozwolenia, decyzje na odbiór, transport odpadów złomu /surowców wtórnych zgodnie z ustawą o odpadach ( tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., Nr 992)
  • Sukcesywny termin odbioru odpadów złomu w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.
  • Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.
  • Termin płatności na rzecz Sprzedającego wynosi 14 dni od dnia otrzymania przez Kupującego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • Złożenie oferty przez Kupującego jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu.
  • Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
  • Wszyscy Kupujacy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do:

- załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów

  • Kupujący, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie papierowej na adres:

                                                Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

                                                                 ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń 
                Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów – Tomasz Kotowski.

·         Wszystkie wymagane dokumenty (pozwolenia,  zaświadczenia,  itp.) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Kupującego – osobę lub osoby upoważnione do występowania w imieniu Kupującego, stosownie do danych wynikających z dokumentów rejestrowych.

·         W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Kupującego, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.

·         Sprzedajacy wezwie Kupującego, którego oferta zostanie wybrana do zawarcia umowy w terminie 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

2.       Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Rybaki 31-35

87-100 Toruń

tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51

e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl

Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania

Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:

Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /Regulaminy).

Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.

Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.

Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

3.       Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, w imieniu Zamawiającego, jako Administratora danych, w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa o ochronie danych osobowych, niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia zawarcia niniejszej umowy z Wykonawcą, obowiązku informacyjnego wobec osób fizycznych zatrudnionych przez Wykonawcę lub współpracujących z Wykonawcą przy zawarciu lub realizacji niniejszej umowy, w tym także członków organów, prokurentów lub pełnomocników reprezentujących Wykonawcę - bez względu na podstawę prawną tej współpracy - których dane osobowe udostępnione zostały Zamawiającemu przez  Wykonawcę w związku z zawarciem lub realizacją niniejszej umowy. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinien zostać spełniony poprzez przekazanie tym osobom klauzuli informacyjnej zawartej w pkt.2  niniejszego zaproszenia, przy jednoczesnym zachowaniu zasady rozliczalności.

Załączniki:

1.             Formularz oferty (zał. nr 1 )

2.             Formularz ofertowy ( zał. nr  2 )

3.             Wzór umowy (zał. nr 3 )

4.             Wytyczne postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o.

5.             Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.600409151

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Sprzedajacego jest podpisanie umowy. 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wsad_złom 2023.doc doc 46 2023-03-09 07:36:00 Postępowanie
Zał. Nr 3_2023-wzór umowa.docx docx 172.18 2023-03-09 07:36:00 Postępowanie
Odpady złomu 2023_zał nr 1.doc doc 94.5 2023-03-09 07:36:00 Postępowanie
Odpady złomu zał.nr 2.xls xls 32 2023-03-09 07:36:00 Postępowanie
Aktualna Polityka Jakości i Środowiska_2020.pdf pdf 505.75 2023-03-09 07:36:00 Postępowanie
Aktualne Wytyczne .doc doc 226.5 2023-03-09 07:36:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 SPRZEDAŻ ODPADÓW ZŁOMU (surowców wtórnych). SPRZEDAŻ ODPADÓW ZŁOMU (surowców wtórnych) w okresie 12 miesięcy wg. załącznika nr 1 A,1 B oraz wzoru umowy. 1 komplet Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
35/37
87-100, Toruń
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wg. projektu umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 237