Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Budowa kanału deszczowego w ulicy Podlesie na odcinku od ul. Południowej do ul. Kpt. Mariańskiego w Starachowicach” w ramach tytułu inwestycyjnego „Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną”.

Tomasz Kaczmarski
Urząd Miejski Starachowice
Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2023 13:27:00
Składania : 08-03-2023 13:51:18
Otwarcia : 15-03-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie o cenę
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Starachowice, 08.03.2023 r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Referat Realizacji Inwestycji Urzędu Miejskiego w Starachowicach, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zaprasza do złożenia oferty dotyczącej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa kanału deszczowego w ulicy Podlesie na odcinku od ul. Południowej do ul. Kpt. Mariańskiego w Starachowicach w ramach tytułu inwestycyjnego „Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną”.


Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice,

NIP: 664-19-09-150, REGON: 291009892


    I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektroenergetycznej oraz sanitarnej zamówienia pn.: Budowa kanału deszczowego w ulicy Podlesie na odcinku od ul. Południowej do ul. Kpt. Mariańskiego w Starachowicach w ramach tytułu inwestycyjnego Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz infrastrukturą podziemnąw imieniu i na rachunek Zamawiającego. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych w tym ewentualnych robót zamiennych i dodatkowych.

    Główny zakres rzeczowy nadzorowanych robót obejmuje:

Budowę kanału deszczowego w ulicy Podlesie na odcinku od ul. Południowej do ul. Kpt. Mariańskiego w Starachowicach w ramach tytułu inwestycyjnego „Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną, który obejmuje:

Montaż kanału głównego z rur PEHD SN8 o średnicy 400 mm długości około 80 m (od istniejącej studni S11) z wpięciem do istniejącego rowu otwartego za zjazdem do posesji nr 78. Montaż kanału z rur PEHD SN8 o średnicy 300 mm długości około 15 m od studni S9 do studni SA19 zlokalizowanej w ul. kpt. Mariańskiego. Na wylocie kanału deszczowego do rowu przydrożnego należy wykonać zabezpieczenie aby uniemożliwić zanieczyszczenie kanału przez liście, gałęzie, śmieci itp.

Montaż studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych o średnicy 1200 mm z wyłazem typu ciężkiego w ilości 2,00 szt. (S10 i S9), w studniach wykonać odejścia pod przykanaliki zgodnie z projektem – które zostaną wykonane w późniejszym terminie.

Demontaż słupa oświetleniowego nr 7/3, montaż nowego słupa oświetleniowego 1/2 E-10,5/4,3 z oprawą z demontażu i przewieszeniem istniejącej linii napowietrznej AsXSn 2x25 mm2.


Szczegółowo zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu przedstawia opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją techniczną (dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) stanowiące załącznik do obowiązującej Specyfikacji Warunków Zamówienia zamieszczone na stronie internetowej:


https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-095add96-a09e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f.


Koszt robót budowlanych na podstawie informacji z otwarcia ofert wynosi (najniższa oferta): 203 629,98 zł brutto. Umowa na roboty budowlane ma charakter kosztorysowy.



II. Zakres obowiązków i uprawnień Wykonawcy:

1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego.

2. Udział w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy wykonawcy robót.

3. Zapewnienie obecności Inspektora nadzoru na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Czas pracy Inspektora winien być dopasowany do pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego. Zamawiający wymaga pobytu Inspektora nadzoru, minimum 1x w tygodniu i na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego w branży, w której prowadzone są roboty, a także organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych oraz sporządzanie protokołów z tych narad, w sytuacjach wymagających omówienia problemów.

4. Na etapie realizacji zadania opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Zamawiającego i projektanta – wszelkich zmian do projektu, wnioskowanych przez Wykonawcę robót budowlanych.

5. Systematyczne i bieżące monitorowanie przebiegu realizacji procesu inwestycyjnego oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach i przeszkodach w terminowym realizowaniu poszczególnych zadań.

6. Bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwoleń na budowę, zgłoszeń zamiaru wykonania robót, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej.

7. Bieżąca kontrola oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót (wynagrodzenie Wykonawcy robót jest wynagrodzeniem kosztorysowym), uczestniczenie wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru.

8. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją, w tym m.in. wymaganej przepisami Prawa budowlanego, kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje właściwości użytkowych dla dostarczonych materiałów, itp.

9. Potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego, sprawdzenie niezbędnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej.

10. Sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu „protokołów konieczności” dla robót dodatkowych oraz robót zamiennych.

11. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz robót zamiennych – pełnienie nadzoru nad tymi robotami.

12. Sporządzanie rozliczenia rzeczowo - finansowego inwestycji.

13. Przygotowanie informacji do sporządzania dowodów przekazania – przejęcia na majątek środków trwałych OT.

14. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (w okresie rękojmi) i nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek.

15. Wykonawca czuwa nad prawidłową i terminową realizacją robót, zawiadamiając niezwłocznie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu w/w robót.

16. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dąży do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiega stratom i marnotrawstwu.

17. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2009 r. 157 poz. 1240 póżn. zm. t.j.), poprzez należyte wypełnienie obowiązków wynikających z umowy.

Szczegółowy zakres obowiązków określa PROJEKT UMOWY stanowiący załącznik do zapytania ofertowego.


III. Termin wykonania zamówienia

  1. Termin rozpoczęcia – od dnia przekazania placu budowy.

  2. Termin zakończenia – do dnia odbioru końcowego robót budowlanych – orientacyjnie 3 miesiące od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych - jednak nie krócej niż do zakończenia wszystkich robót budowlanych (obejmuje także rozliczenie końcowe nadzorowanych robót budowlanych).

  3. Termin realizacji usługi w okresie rękojmi:

      a) Termin rozpoczęcia – od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.

      b) Termin zakończenia – do dnia, w którym upłynie okres rękojmi dla robót budowlanych lub do dnia odbioru usunięcia usterek.


Okres rękojmi za wady zbieżny z rękojmią Wykonawcy robót budowlanych – 84 miesięcy od daty zakończenia robót budowlanych.


    IV. Cena ofertowa – wynagrodzenie wykonawcy.

    Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.

Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym podatek VAT, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej – oprócz wynagrodzenia brutto dla Wykonawcy również składki ZUS i składki na Fundusz Pracy pracodawcy/zatrudniającego, stanowiące koszty Zamawiającego – w tym przypadku na wynagrodzenie składa się: wynagrodzenie brutto Wykonawcy według rachunku, plus składki ZUS i na Fundusz Pracy od wynagrodzenia brutto stanowiące koszty Zamawiającego nieujmowane w rachunku brutto przedkładanych przez Wykonawcę.

Wynagrodzenie będzie płatne na zasadach określonych w projekcie umowy.

    V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

    W zakresie zdolności zawodowej, dysponuje:



  1. jedną osobą pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru posiadającą wymagane doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych,

  2. jedną osobą pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru posiadającą wymagane doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie.

    UWAGA: W przypadku wymogu dysponowania kilkoma osobami w różnych branżach Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w ww. branżach jeśli wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia.

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 831) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które z zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ww. specjalności.

    W zakresie doświadczenia:

  1. Wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, nadzorów technicznych w tym minimum jednego nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy, remontu lub przebudowy:

  1. instalacji kanalizacji deszczowej o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.

  2. sieci oświetlenia ulicznego o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto.


    Uwaga: roboty mogą zawierać się w jednym zadaniu / zamówieniu / inwestycji / Projekcie.


    VI. Zawartość oferty.

Wykonawca przedstawia Zamawiającemu cenę, za jaką wykona przedmiot zamówienia.


    VII. Termin złożenia oferty

Ofertę prosimy złożyć w terminie do dnia 15.03.2023 r. do godz. 10.00 na www.platformazakupowa.pl.



Uwaga:

  • oferty złożone w innej od ww. formy będą podlegały odrzuceniu

  • oferty niepotwierdzone będą podlegały odrzuceniu

    VIII. Kryterium oceny

Złożone oferty będą oceniane tylko w jednym kryterium – cena 100%.

O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty.

Wybranemu wykonawcy zamawiający poda informacje dotyczące przygotowania i podpisania umowy.

W załączeniu wzór umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą.


Osoby do kontaktu:

Tomasz Kaczmarski tel. 41 273 82 96

Mateusz Bidziński tel. 41 273 83 45

adres e-mail: inwestycje@starachowice.eu


Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy w przypadku, kiedy inwestycja nie będzie realizowana.


Z uwagi na treść art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy tejże ustawy.

Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu następujących dokumentów:

  • dane Oferenta - Wykonawcy - (nazwa firmy, adres, e-mail, telefon, itd.) niezbędne do podpisania umowy;

  • Oferent nie zobowiązany do naliczania podatku VAT winien przedstawić oświadczenie o braku takiego zobowiązania;

  • kserokopie (potwierdzone „za zgodność z oryginałem”) uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01 Zapytanie ofertowe pełnienie nadzoru - kanał deszczowy ul. Podlesie-01.odt odt 66.23 2023-03-08 13:27:00 Postępowanie
02 Formularz OFERTA - kanał deszczowy ul. Podlesie.odt odt 37.59 2023-03-08 13:27:00 Postępowanie
03 Umowa - kanał deszczowy ul. Podlesie.odt odt 53.34 2023-03-08 13:27:00 Postępowanie
05 Formularz DOSWIADCZENIE - kanał deszczowy ul. Podlesie.doc doc 23.5 2023-03-08 13:27:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-03-08 13:51 Tomasz Kaczmarski Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zły tryb postępowania

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 179