Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.123.202 Wymiana piasku w piaskownicach będących w zasobie ZKZL Sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2023 12:09:00
Składania : 14-03-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:

Wymianie piasku w piaskownicach będących w zasobie ZKZL Sp. z o.o.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 88 91

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr1_PPU_wymiana piasku w piaskownicach.pdf pdf 419.16 2023-03-08 12:09:00 Postępowanie
zał. nr 2_wykaz piaskownic oraz placów zabaw wraz z ilością piasku do wymiany.pdf pdf 410.35 2023-03-08 12:09:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-03-21 08:45 Kinga Mazur Zamawiający informuje, że w postępowaniu złożone zostały 2 oferty przez wykonawców:
1) "KJK" Sp. z o.o. z siedzibą: w Pniewach, przy ul. Okrężnej 11 a, 62-045 Pniewy, Kwota oferty brutto: 48 154,56 zł
2) Wik-Eko Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Franciszka Jaśkowiaka 10B, 61-680 Poznań, Kwota oferty brutto: 56 929,91 zł.
W postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy "KJK" Sp. z o.o. z zaoferowaną kwotą 48 154,56 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana piasku w piaskownicach. Jednorazowa, całkowita wymiana piasku w 32 piaskownicach oraz uzupełnienie podłoża piaskowego na terenie 2 placów zabaw będących w zasobie ZKZL Sp. z o.o. na terenie miasta Poznania (34 adresy). Szczegółowy zakres usługi opisany został w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących zał. nr 1. Właściwa stawka VAT dla zamówienia wynosi 23%. 233.76 tona - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 60 dni od podpisania umowy Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Projektowane Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
7 Podatek VAT - Proszę o wpisanie odpowiednio: "Jestem/nie jestem zwolniony z podatku VAT." * Jeśli odpowiedź tak to proszę o wskazanie podstawy prawnej zwolnienia bądź przedłożenie odpowiedniego dokumentu jako załącznika. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 526