Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-03-2023 11:53:00 |
Składania : | 14-03-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 14-03-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Informujemy o
postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, co oznacza postępowanie w formie
uproszczonej, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t.j.) w przypadku
udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
Miejskie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Sp. z o.o. zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Dostawa sprzętu biurowego wchodzącego w skład wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanego
bezrobotnego z refundacją ze środków Funduszu Pracy”.
Specyfikacja wymaganego sprzętu ujęta została w załączniku do zapytania.
Zapraszamy do
złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że
postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających
środków na realizację zamówienia,
- zmiany
zapotrzebowania Zamawiającego,
- braku przyznania
środków finansowych, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 24 20 133 wew. 707 (Zespół Informatyczny) oraz 799 (Biuro ds. ZP) w godzinach pracy biura:
poniedziałek,
wtorek, środa 7:30-15:30
czwartek 7:30-17:00
piątek 7:30-14:00
- związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach
od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że
oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest
wysłanie zamówienia zlecenia.
Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Termin składania ofert upływa w dniu 14 marca 2023 roku o godz. 09:00. Ofertę prosimy składać jedynie za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl.
Jeżeli w
jakimkolwiek miejscu przedmiotowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do
konkretnego symbolu, wyrobu, znaku towarowego, specyficznego pochodzenia lub
nazwy producenta to wynika to tylko i wyłącznie z jego parametrów technicznych i/lub użytkowych. Oznacza to, że elementy o
innych parametrach elektronicznych, technicznych lub użytkowych nie pozwalają
na zbudowanie urządzenia o pełnej poprawnej funkcjonalności. Jeżeli inny wyrób,
innego producenta, ale posiadający RÓWNOWAŻNE (tożsame) parametry techniczne,
do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, to jest on akceptowalny jako
rozwiązanie równoważne.
Zamawiający
dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem uzyskania parametrów
technicznych, eksploatacyjnych i montażowych nie gorszych niż parametry elementów
i materiałów wskazanych w opisie przedmiotów zamówienia oraz ich zastosowanie
nie spowoduje konieczności dokonania zmian w dokumentacji.
Urządzenia muszą być
nowe, bez wad, spełniać odpowiednie normy i przepisy.
Zapytanie składa się z 2 zadań. Oznacza to, iż zamówienie zostanie udzielone niezależnie.
Bezpłatna dostawa:
adres siedziby Spółki.
Termin dostawy: 7
dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, nie później niż do 24 marca 2023 roku.
Szczegóły dostawy
będą wcześniej uzgodnione z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego: Mariusz
Muszyński (tel. 32 242-01-33 wew. 707).
Zamawiający
wymaga, aby faktura została wystawiona w dniu wysyłki przedmiotu zamówienia
(każdy sprzęt jednostkowo musi zostać ujęty na osobnej fakturze) i dostarczona elektronicznie na adres mailowy: mpgm@mpgm.com.pl z terminem
zapłaty wynoszącym 7 dni. Jeśli oryginał faktury wystawiony jest w formie
papierowej, Wykonawca dostarcza go do siedziby Zamawiającego w oryginale wraz z
dostawą przedmiotu zamówienia, wcześniej wysyłając kopie elektroniczne do
Zamawiającego.
Termin płatności: 7
dni od daty wpływu faktury.
Za ofertę
najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu powyższego kryterium otrzyma najwyższą punktację (cena=100%).
Wybór
najkorzystniejszej oferty nie jest równoznaczny z zawarciem umowy.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 specyfikacja
2023-03-16 09:11 | Joanna Szykowska |
Zamawiający
w
załączeniu
przesyła
protokół
z
wyboru
oferty.
|
Komunikaty