Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZP/05/ATT/2023 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na zabudowie łącznika, wykonaniu oddymiania budynku laboratoryjno – biurowo – warsztatowo – magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Robert de Plelo

Arkadiusz Stec
Uniwersytet Morski w Gdyni Oddział: Zespół Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2023 08:24:00
Składania : 10-03-2023 07:50:22
Otwarcia : 10-03-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


1.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

a.      sprawowanie kontroli nad prawidłowością prowadzenia robót budowanych branży konstrukcyjnej, architektonicznej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej oraz reprezentowanie interesów  inwestora w czasie realizacji tych robót,

b.      udział w przeglądach gwarancyjnych oraz egzekwowanie usunięcia ujawnionych wad i usterek,

 

2.      Do obowiązków Wykonawcy należy:

a.   sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wykorzystywanych materiałów, w szczególności  pod kątem wykluczenia  możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

b.   sprawdzanie i odbiór robót  w tym także  udział w czynnościach Zamawiającego związanych z odbiorem końcowym,

c.   potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,

d.   kontrolowanie rozliczeń robót i ostateczne rozliczenie kosztów robót,

e.   realizację wszystkich innych czynności z ramienia Zamawiającego jako inwestora, związanych z nadzorowaniem i kontrolą robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi przepisami w zakresie nadzoru oraz wykonawstwa robót budowlanych,

f.    wydawanie kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych odpowiednim wpisem dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,

g.   upoważnienie do żądania w imieniu Zamawiającego od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować realizację robót  niezgodnie  z projektem,

h.   kontrolę standardów i jakości robót realizowanych w oparciu o projekt,

i.    kontrolę realizacji wytycznych Zamawiającego,

j.    kontrolę realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z wykonawcą robót,    objętych nadzorem,

k.   koordynację wszystkich robót przewidywanych do realizacji w ramach realizowanego zadania,

l.    udział w naradach koordynacyjnych z wykonawcą robót i Zamawiającym,

m.  przybycie na teren robót lub w inne miejsce uzgodnione z Zamawiającym na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a w razie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia niezwłocznie,

n.   zobowiązanie wykonawcy robót do udzielenia na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót w terminie wskazanym przez Zamawiającego,

o.   odbiory częściowe i końcowe robót,

p.   sprawdzanie i potwierdzanie do wypłat częściowych zestawień wartości wykonanych robót zgodnie ze stanem faktycznym, a także wypłat końcowych  zgodnie ze stanem faktycznym i warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót,

q.   opiniowanie, a następnie przedkładanie do akceptacji Zamawiającego wszelkich zmian w realizacji robót, w szczególności dotyczących:

·       pominięcia danej roboty,

·       wykonania robót dodatkowych,

·       wykonania robót zamiennych,

·       wykonania robót uzupełniających,

·       konieczności zmiany kolejności robót,

·       konieczności zmiany terminu wykonania robót,

·       konieczności przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych,

·       konieczności przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, o ile ich wprowadzenie będzie konieczne dla zgodnej z umową realizacji robót,

r.    przedstawienie opinii w ważnych sprawach finansowych i prawnych

s.    nadzór nad podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami Wykonawcy robót budowlanych z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, wszelkich innych obowiązujących przepisów, umowy z Wykonawcą robót budowlanych oraz w sposób zabezpieczający interesy Zamawiającego, w tym w szczególności :

·         kompleksowa weryfikacja projektów umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, w tym także w zakresie terminów zapłaty wynagrodzenia oraz prawidłowości i skuteczności dostarczenia zgody Wykonawcy na zawarcie umowy o określonej treści między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą,

·         informowanie Zamawiającego o wszelkich elementach projektów umów których mowa w punkcie powyżej, które mogą stanowić podstawę do zgłoszenia zastrzeżeń przez Zamawiającego lub o braku takich elementów, wraz z opiniowaniem tych umów, w terminie do 7 dnia od dnia otrzymania projektu umowy przez Inżyniera Kontraktu,

·         kompleksowa weryfikacja umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, w tym także w zakresie terminów zapłaty wynagrodzenia, terminowości dostarczenia umowy Zamawiającemu oraz prawidłowości poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii umowy,

·         informowanie Zamawiającego o wszelkich elementach umów, o których mowa w punkcie powyżej, które mogą stanowić podstawę do zgłoszenia sprzeciwu przez Zamawiającego lub o braku takich elementów, wraz z opiniowaniem tych umów, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania umowy przez Inżyniera Kontraktu,

·         kompleksowa weryfikacja umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, których przedmiotem są dostawy lub usługi, w tym także w zakresie terminów zapłaty wynagrodzenia, terminowości dostarczenia umowy Zamawiającemu oraz prawidłowości poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii umowy – z wyłączeniem umów o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy z Wykonawcą, chyba że są to umowy o wartości powyżej 20 000 zł netto,

·         informowanie Zamawiającego o wszelkich elementach umów, o których mowa w punkcie powyżej, które mogą stanowić podstawę do wezwania do doprowadzenia do zmiany lub o braku takich elementów, wraz z opiniowaniem tych umów, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania umowy przez Inżyniera Kontraktu,

·         opiniowanie umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, zaakceptowanych przez Zamawiającego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, przedłożonych Zamawiającemu, w zakresie zasadności dokonania bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy lub złożenia odpowiednich kwot do depozytu sądowego, w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia uwag do wniosku podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zapłatę bezpośrednią,

·         gromadzenie i analiza dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji części zamówienia,

·         kontrola nad obecnością na placu budowy wyłącznie podwykonawców lub dalszych podwykonawców zaakceptowanych przez Zamawiającego,

·         kontrola wysokości wynagrodzenia podwykonawców o dalszych podwykonawców, w taki sposób aby nie przekroczyło ono kwot wynagrodzenia Wykonawcy za dany zakres robót.

 

3.      Zakres zamówienia obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi związanymi z :

a.     zabudowa łącznika w poniższych branżach :

·         konstrukcyjnej,

·         architektonicznej,

·         sanitarnej,

·         elektrycznej,

·         telekomunikacyjnej

b.     wykonanie odymiania budynku w poniższych branżach :

·         architektonicznej,

·         sanitarnej,

·         elektrycznej,

·         telekomunikacyjnej

4.      Wymagania Zamawiającego:

a.      Dysponowanie pracownikiem /osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane  (Dz .U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadanie nie mniej niż 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.

b.      Dysponowanie  pracownikiem /osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami – uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane  (Dz .U. z 2021 r. poz. 2351  z późn. zm.) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadanie nie mniej niż 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.

c.      Dysponowanie  pracownikiem /osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami – uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane  (Dz .U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadanie nie mniej niż 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.

d.      Dysponowanie pracownikiem /osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane  (Dz .U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadanie nie mniej niż 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.          

 

5.      Termin realizacji zamówienia:

Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia ustala się na dzień : podpisania umowy

Termin zakończenia realizacji zamówienia ustala się na dzień : 31.08.2023 r.

 


 

Poniżej link do dokumentacji :

 

http://gofile.me/5YuQa/jdUALbSQb

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2023-03-10 07:50 Arkadiusz Stec Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Dzień dobry,

W związku ze zmiana zakresu zamówienia Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania

2023-03-10 07:31 Arkadiusz Stec Dzień dobry

W związku ze zmianą zakresu zamówienia Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia postępowania

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość przeznaczona - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 80% wynagrodzenia płatne będzie do 30 dni od dnia zakończenia zamówienia. 20% wynagrodzenia po otrzymaniu przez Zamawiającego Prawomocnej Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 31.08.2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wymagane uprawnienia zgodnie z pkt 4 lit. a-d - Uprawnienia i Izby osób wskazanych w pkt 4 lit. a-d. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 370