Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-03-2023 09:50:00 |
Składania : | 06-03-2023 13:00:00 |
Otwarcia : | 06-03-2023 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę płotków zabezpieczających i pachołków drogowych.
Parametry płotków:
1. Rozstawne czteromodułowe:
Wysokość ok. 1,68 m
Wymiary rozłożone ok. 1,7 х 1,7 х 1,68 m
SŁUPEK:
Materiał stal
Wykonanie malowanie proszkowe
Kolor czerwony
2. Pojedyncze:
Wysokość ok. 1,24 m
Wymiary rozłożone ok. 2,13 m
Wymiary modułu ok. 2,13 m
Liczba modułów: 1
1. Termin realizacji zamówienia: 7 dni od daty złożenia zamówienia.
2. Miejsce dostawy: franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.
3. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
4. Okres rękojmi: minimum 24 m-ce. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa minimalny okres rękojmi– na 24 miesiące, niespełnienie tego wymogu wyklucza ofertę z postępowania. Wykonawca w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest dokonać wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia.
5. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-03-08 15:48 | Malwina Pawełas | Zamawiający informuje, że postępowanie zostaje unieważnione na na podstawie § 6 ust. 19 pkt. 5 „Regulaminu udzielania zamówień przez EPEC Sp. z o.o.” |
Komunikaty