Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 01-03-2023 10:18:00 |
Placing offers : | 06-03-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 06-03-2023 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
1. Informujemy uprzejmie, że jesteśmy zainteresowani sukcesywnymi dostawami papieru i kopert utajnionych zgodnie z załączonym harmonogramem (Załącznik nr 1).
2. Bazą
dostawy jest siedziba Zamawiającego, ul. Witomińska 29, Dział Gospodarki Majątkiem i Administracji p. 003.
3. Prosimy
Państwa o sporządzenie oferty z podaniem wartości netto i brutto z
uwzględnieniem bazy dostawy i
obowiązującej stawki podatku VAT dla oferty oraz terminów dostaw.
4. Dostarczony towar powinien być zgodny z wymaganiami zawartymi w Załączniku 1.
5. Realizacja zamówienia nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty i po otrzymaniu przez wykonawcę formularza zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.
6. Informujemy Państwa, że standardowo współpracujemy z kontrahentami, gdzie płatność realizowana jest przelewem w ciągu 30 dni od daty odbioru towaru wraz z fakturą. Prosimy o potwierdzenie tych warunków.
7. Wymagany termin związania ofertą to 14 dni od daty jej złożenia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements