Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/2023/materiały ortodoncja Sukcesywna dostawa materiałów ortodontycznych i implantologicznych w 9 pakietach dla potrzeb Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o

Termin:
Zamieszczenia : 27-02-2023 22:36:00
Składania : 09-03-2023 09:00:00
Otwarcia : 09-03-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 588.27 2023-03-09 11:18:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia po poprawieniu omyłek rachunkowych.pdf pdf 588.47 2023-03-15 20:01:27 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze ofert.doc doc 95 2023-03-15 21:21:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-15 21:21 Dagmara Żukowska Zawiadomienie o wyborze ofert

Zawiadomienie o wybo [...].doc

2023-03-15 20:01 Dagmara Żukowska Informacja z otwarcia ofert po porawieniu omyłek rachunkowych

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-09 11:18 Dagmara Żukowska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-09 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia:
Pakiet 1 – kleje ortodontyczne – 899 zł
Pakiet 2 – aparaty wspomagające – 54 395 zł
Pakiet 3 – główne elementy aparatów stałych – 89 033 zł
Pakiet 4 – elementy elastyczne, ligatury – 11 170 zł
Pakiet 5 – narzędzia ortodontyczne – 13 760 zł
Pakiet 6 – ortodontyczny sprzęt drobny – 14 905 zł
Pakiet 7 – łuki ortodontyczne – 30 129 zł
Pakiet 8 – materiały do implantacji – 83 430 zł
Pakiet 9 – materiały do augmentacji – 56 000 zł
2023-03-06 11:47 Dagmara Żukowska Odpowiedzi na pytania+ zmiana terminu składania i otwarcia ofert
2023-02-28 14:11 Dagmara Żukowska W załączeniu SWZ z poprawionymi błędami w rozdz. XVII, X i XI
2023-02-28 13:53 Dagmara Żukowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 799