Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IBI.272.9.2023 Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjnym na Dostawę sceny zadaszonej z wyposażeniem w ramach projektu „Mobilne studio nagrań”.

Awatar Pracownika
Marcin Nowak
Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu Oddział: Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
Termin:
Zamieszczenia : 27-02-2023 07:55:00
Składania : 09-03-2023 09:00:00
Otwarcia : 09-03-2023 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 56 683 53 80 w. 81

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.doc doc 740.5 2023-02-27 07:55:00 Postępowanie
Zał. nr 1 OPZ.doc doc 253.5 2023-02-27 07:55:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Oświadczenie.doc doc 137 2023-02-27 07:55:00 Postępowanie
Zał. nr 3 projekt umowy.doc doc 485.5 2023-02-27 07:55:00 Postępowanie
Zał. nr 4 Oswiadczenie_art_125_Pzp.doc doc 232 2023-02-27 07:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 formularz ofertowy.docx docx 210.35 2023-02-27 07:55:00 Postępowanie
info_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 162.99 2023-03-09 09:33:50 Publiczna wiadomość
wybor_oferty.pdf pdf 184 2023-03-13 07:54:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-13 07:54 Marcin Nowak Zawiadomienie o wyborze oferty.

wybor_oferty.pdf

2023-03-09 09:33 Marcin Nowak Informacja z sesji otwarcia ofert.

info_z_otwarcia_ofer [...].pdf

2023-03-09 09:05 Marcin Nowak Zamawiający informuje, że kwota jaką może przeznaczyć na realizację zadania wynosi 98.000,00 zł brutto.
2023-03-06 14:17 Marcin Nowak Odpowiedź na zapytanie do SWZ
Zapytanie:
Czy w punkcie 1 zamawiający dopuszcza podest o specyfikacji
Wysokość 90 mm
Szerokość 2m
Głębokość 1m
Waga 32,45 kg
Materiał Aluminum, sklejka brzozowa hexa
Sklejka 12 mm (100% brzoza)
Obciążenie 750 kg /m2
Czy zamawiający wymaga, aby do sceny dołączone były barierki ochronne do umieszczenia na obwodzie sceny, schody oraz poręcz przy schodach.

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza podest o specyfikacji:
Wysokość 90 mm
Szerokość 2m
Głębokość 1m
Waga: 32,45 kg
Materiał Aluminum, sklejka brzozowa hexa
Sklejka 12 mm (100% brzoza)
Obciążenie 750 kg /m2.

Zamawiający nie wymaga barierek ochronnych do umieszczenia na obwodzie sceny.

Schody oraz poręcz przy schodach są wymagane.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Scena 6x4 m z wyposażeniem zgodnie z OPZ: 1) Podest sceniczny blat antypoślizg. o wym.2x1m - 12szt. 2) Nogi regulowane 60-100cm - 12kpl. 3) Uchwyty, łączniki – kpl 4) Schody modułowe – 1kpl 5) Zadaszenie dwuspadowe 6x4m – 1kpl 6) Plandeka niepalna – 1szt 7) Siatki boczne oraz tylna - 1kpl 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 516