Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-02-2023 15:37:00 |
Składania : | 27-02-2023 13:30:00 |
Otwarcia : | 27-02-2023 13:45:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Wykonawca gwarantuje, że wszystkie produkty wymienione w postępowaniu są nowe. W załączniku - Opis przedmiotu zamówienia, podane sa zdjęcia materiałów.
Proszę o podawanie cen jednostkowych za 1 sztukę / opakowanie / zestaw / komplet. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-02-24 17:28 | Mariusz Czyż |
Zamawiający – Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, uprzejmie informuję iż wpłynęły następujące pytania w postępowaniu: Pytanie 1. "Proszę o dokładne określenie ile kolorów nadruku na zakreślaczu, notatniku a5, torba bawełniana 1 kolor czy więcej? BARDZO WAŻNE DLA WYCENY proszę o podanie ew. ilości kolorów do druku metody używane do nadruku na tych produktach każdy widziany kolor jest osobnym kolorem więc bardzo proszę w odpowiedzi nie używać określenia full kolor bo to dotyczy druku metodą cmyk która jest nie używana na tych produktach. Proszę o ew. zamieszczeni poglądowych logo do wglądu jeżeli Państwo zdecydujecie nadruk w kolorach. W oczekiwaniu na odpowiedzi proszę o przesuniecie terminu składania ofert". W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje jeśli chodzi o określenie ile kolorów nadruku na zakreślaczu, notatniku a5 - to te informacje zawarte są w skorygowanym załączniku dopisane na czerwono. Co do torby bawełnianej to - wszystkie wydruki logo na torbie będą w kolorze białym, szczegóły w skorygowanym załączniku. Pytanie 2. "Czy jest możliwość podesłania logotypów do znakowania,rozumiem że będzie tylko jedno pełne logo i skróty organizacji WHO i te drugie. Ile ma być miejsc do wysyłki,bo jeżeli transport jest na terenie Warszawy to będzie gratis." W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje, iż logotypy mogą być podesłane najwcześniej w poniedziałek, ich wygląd do druku ad. poszczególnych produktów, zawarty został w skorygowanym załączniku. Jeśli chodzi o adres do wysyłki to 100 szt każdego z produktów ma być wysłane na adres IS-PIB w Warszawie w podanym w umowie terminie czyli do 10.03.2023, natomiast pozostałe 700 sztuk każdego z produktów po ich skompletowaniu w pakiety, zgodnie z zapisami umowy maja być wysłane przez Wykonawcę do 15 lub 17 różnych miast w całej Polsce. Specyfikacja adresowa wraz ze szczegółowa zawartością pakietów, dla każdego adresu, zostanie wysłana w terminie wynikającym z umowy, tj. do 09.03.2023 r. Pytanie 3. "Czy dopuszczają Państwo logo grawerowane (czyli nie kolorowe)? Jeśli ma być w pełnych kolorach - proszę o podanie ile kolorów zawiera logo, które ma być umieszczone na produktach." W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje, iż logotypy mogą być podesłane najwcześniej w poniedziałek, ich wygląd do druku ad. poszczególnych produktów, zawarty został w skorygowanym załączniku. Pytanie 4. "Ile adresów, pod które należy wysłać materiały, będzie w liście dystrybucyjnej? Czy poszczególne komplety materiałów będą w tej samej ilości wysyłane na te adresy?" W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje, iż skompletowane w pakiety materiały, mają być wysłane przez Wykonawcę do 15 lub 17 różnych miast w całej Polsce. Poszczególne komplety materiałów będą zasadniczo w tej samej ilości wysyłane na wskazane adresy. Z poważaniem |
Komunikaty