Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.2710.2.2023.AP „Dostawa odczynników chemicznych „podstawowych” na potrzeby jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego - zadania”

Anna Pawliszyn
Uniwersytet Wrocławski
Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2023 15:02:00
Składania : 28-03-2023 10:00:00
Otwarcia : 28-03-2023 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  


KWOTA BRUTTO PLN PRZEZNACZONA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA W POSZCZEGÓLNYCH ZADANIACH WYNOSI:

zadanie nr 1 225 253,13 zł brutto
zadanie nr 2 94 846,73 zł brutto
zadanie nr 3 40 572,78 zł brutto
zadanie nr 4 125 080,82 zł brutto
zadanie nr 5 189 728,61 zł brutto
zadanie nr 6 106 245,75 zł brutto
zadanie nr 7 12 854,18 zł brutto

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie dostawa odczynników chemicznych po publikacji.pdf pdf 315.44 2023-02-22 15:02:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami nr 1 i 5-8.docx docx 295.49 2023-02-22 15:02:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami nr 1 i 5-8.pdf pdf 625.23 2023-02-22 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie JEDZ.zip zip 83.82 2023-02-22 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 _ arkusz kalkulacyjny_opz dla zadania 1-7.xlsx xlsx 278.55 2023-02-22 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ- Wzór umowy.pdf pdf 241.92 2023-02-22 15:02:00 Postępowanie
odczynniki Informacja o wyniku postępowania strona.pdf pdf 178.82 2023-06-23 13:26:53 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla Wykonawców.pdf pdf 175.31 2023-03-13 12:44:44 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla Wykonawców.pdf pdf 142.15 2023-03-16 13:29:49 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla Wykonawców.pdf pdf 152.22 2023-03-20 10:43:02 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 _ arkusz kalkulacyjny_opz dla zadania 1-7_ po zmianach dla zadania 6.xlsx xlsx 278.7 2023-03-20 10:43:02 Publiczna wiadomość
Sprostowanie ogłoszenia _ zmiana terminów.pdf pdf 73.16 2023-03-22 09:56:43 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 199.39 2023-03-28 14:34:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-23 13:26 Anna Pawliszyn Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zad nr 1,2,3, 7 i unieważnieniu postępowania w zad. 4,5, 6

odczynniki Informacj [...].pdf

2023-03-28 14:34 Anna Pawliszyn Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-28 10:00 Komunikat Zamawiającego KWOTA BRUTTO PLN PRZEZNACZONA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA W POSZCZEGÓLNYCH ZADANIACH WYNOSI:

zadanie nr 1 225 253,13 zł brutto
zadanie nr 2 94 846,73 zł brutto
zadanie nr 3 40 572,78 zł brutto
zadanie nr 4 125 080,82 zł brutto
zadanie nr 5 189 728,61 zł brutto
zadanie nr 6 106 245,75 zł brutto
zadanie nr 7 12 854,18 zł brutto
2023-03-22 09:56 Anna Pawliszyn Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia po publikacji w DUUE

Sprostowanie ogłosze [...].pdf

2023-03-20 10:43 Anna Pawliszyn
W załączeniu informacja nr 3 dla Wykonawców wraz ze zmienionym arkuszem kalkulacyjnym dla zadania nr 6.

Informacja nr 3 dla [...].pdf

Załącznik nr 3 _ ark [...].xlsx

2023-03-16 13:29 Anna Pawliszyn W załączeniu Informacja nr 2 dla Wykonawców
Łączę wyrazy szacunku
Anna Pawliszyn

Informacja nr 2 dla [...].pdf

2023-03-13 12:44 Katarzyna Danielewska-Drzazga Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1185