Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DKW.2233.15.2023.AK Zakup i dostawa druków akcydensowych na potrzeby Aresztu Śledczego w Suwałkach.

Agnieszka Kucewicz
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie Oddział: Areszt Śledczy w Suwałkach
Termin:
Zamieszczenia : 15-02-2023 15:24:00
Składania : 23-02-2023 09:00:00
Otwarcia : 23-02-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 87 565 25 35 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zaproszenie- druki.pdf pdf 2747.83 2023-02-15 15:24:00 Postępowanie
umowa-druki.pdf pdf 3028.47 2023-02-15 15:24:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Atestat pobranych środków higieny i przedmiotów przechodzących z chwilą wydania na własność osadzonego (papier samokopiujący) - 10 bloczek - (0)
2 Wykaz przedmiotów niebezpiecznych i niedozwolonych (papier samokopiujący) Gm 35s 10 bloczek - (0)
3 Karta rzeczy należących do jednostki/ rzeczy stanowiące własność tymczasowo aresztowanego- skazanego - 2000 szt. - (0)
4 Magazyn wyda GM-126 12 bloczek - (0)
5 Dziennik konserwacyjno-remontowy GK-39 10 szt. - (0)
6 Książka wydanych posiłków (pozioma) Gż-7 12 szt. - (0)
7 Akta zatrudnieniowe R-1 1000 szt. - (0)
8 Rejestr zatrudnienia osadzonego R-2 1 bloczek - (0)
9 Rejestr finansowy osadzonego zatrudnionego R-3 1 kpl. - (0)
10 Karta pracy osadzonego zatrudnionego nieodpłatnie w wymiarze do 90 godzin miesięcznie R-10 25 bloczek - (0)
11 Karta pracy osadzonego R-6 5 bloczek - (0)
12 Teczka osobopoznawcza P-4 1000 szt. - (0)
13 Rejestr zatrudnienia nieodpłatnego R-8 5 bloczek - (0)
14 Przepustka jednorazowa dla osoby wychodzącej z terenu jednostki 23sp 5 bloczek - (0)
15 Księga inwentarzowa księgozbioru A4 100 k Pu-B.123c 5 szt. - (0)
16 Karta książki papier 200 g (2)130x75 Pu-B.170 30 kpl. - (0)
17 Karta czytelnika papier 200g (2)A-6 Pu-B.171 3 kpl. - (0)
18 Książka Zdrowia Osadzonego Z-1 500 szt. - (0)
19 Księga zabiegów MZ/Szp-99sp 6 szt. - (0)
20 Księga ambulatoryjna przyjęć Z-3/1 10 szt. - (0)
21 Skierowanie do badań radiologicznych MZ/G-34b 3 bloczek - (0)
22 Skierowanie na konsultację MZ/Pom-1 10 bloczek - (0)
23 Karta depozytowa F-5 1000 szt. - (0)
24 Kwitariusz przychodowy na papierze samokopiującym K-103/s 10 szt. - (0)
25 Dziennik ewidencyjny KT-31 2 szt. - (0)
26 Rejestr instruktażu ogólnego BHP BHP-7 2 szt. - (0)
27 Akta osobowe funkcjonariusza (A, B, C) K-13 100 szt. - (0)
28 Ewidencja akt osobowych funkcjonariusza SW K-13/1 1 szt. - (0)
29 Rejestr wydanych legitymacji służbowych K-50 1 szt. - (0)
30 Teczka akt osobowych A B C D Os-223/4 10 szt. - (0)
31 Okładka do listy obecności Os-224 4 szt. - (0)
32 Skorowidz imienno-rzeczowy Op-8 3 szt. - (0)
33 Dziennik skarg, próśb i wniosków Op-11 3 szt. - (0)
34 Dziennik korespondencyjny szyty Op-2 6 szt. - (0)
35 Pocztowa książka nadawcza KN-10/S 50 szt. - (0)
36 Pokwitowanie odbioru karne/ dwustronne 160x100 mm + 2 taśmy (zwrotka z klejem) - 1000 szt. - (0)
37 Książka przebiegu służby dowódcy zmiany O-2/16 20 szt. - (0)
38 Raport z apelu porannego/wieczornego O-8/16 10 bloczek - (0)
39 Oddziałowa książka ruchu O-10/16 10 szt. - (0)
40 Protokół kontroli celi mieszkalnej O-12/16 5 bloczek - (0)
41 Karta tożsamości skazanego O-18/16 2 bloczek - (0)
42 Przepustka stała O-20/16 2 bloczek - (0)
43 Książka ruchu osób i pojazdów( brama/biuro przepustek) O-21-16 20 szt. - (0)
44 Przepustka dla osadzonych przebywających (konwojowanych) poza terenem jednostki organizacyjnej O-23/16 5 bloczek - (0)
45 Książka ewidencji środków odurzających lub substancji psychotropowych O-30/16 1 szt. - (0)
46 Książka ewidencji wydanego uzbrojenia Ou-7 3 szt. - (0)
47 Wniosek o przekazanie zakwestionowanych przed. Skaz. Do mag. Wzór.nr58sp 12 bloczek - (0)
48 Tarcza strzelecka SP-9 2 kpl. - (0)
49 Książka kontroli miejsc pracy osadzonych zatrudnionych na zewnątrz O-14/16 5 szt. - (0)
50 Akta ewidencyjne-E ( akta ewidencyjne + wkładka do akt) E 500 szt. - (0)
51 Karta identyfikacyjna - 50 szt. - (0)
52 Kalendarz zwolnień skazanych/ tymczasowo aresztowanych (format A4) E-3 2 szt. - (0)
53 Potwierdzenie doprowadzenia (format A6) E-5 50 bloczek - (0)
54 Rejestr poleconej korespondencji prywatnej doręczonej osadzonym - 1 szt. - (0)
55 Książka stanu osadzonych (format A5) E-2 2 szt. - (0)
56 Zakładka do akt (format A5) E-2 300 bloczek - (0)
57 Potwierdzenie odbioru korespondencji urzędowej (format A7) - 80 bloczek - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2997 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 95% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji do 22.03.2023 r (0)
4 Zatrudnienie osadzonych przy realizacji przedmiotu zamówienia 5% opis kryterium zawarty w zaproszeniu do złożenia ofert (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 350