Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usługi wsparcia serwisowego dla macierzy dyskowych

Natalia Gryzło
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Informatyki
Termin:
Zamieszczenia : 15-02-2023 12:31:00
Składania : 22-02-2023 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Świadczenie usługi wsparcia serwisowego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy dla następujących macierzy dyskowych:

1.            Macierz EMC VNX5300

DPE + 4x3,5inch DAE

45x600GB 15k, 20x200GB SSD, 10x2TB NL-SAS

3.            Macierz HP MSA 2312fc

12x1TB SATA

3.            Macierz EMC DD2500

12x3TB NL-SAS

4.            Macierz EMC DD6300

                12x4TB NL-SAS, 1x800GB SSD

5.            Macierz HP MSA 2040

24X900GB 10k SAS (aktualnie w macierzy jest 9 dysków, należy dostarczyć dodatkowo 15 dysków 900GB SAS, Spare Number 730703-001)

 Wymagania

Usługa musi być świadczona w trybie 13x5 (przez 13 godzin dziennie od 8:00 do 21:00, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt) z czasem reakcji na poziomie 4 godzin. Gwarantowany czas naprawy (lub czas dostarczenia części zamiennej) maksimum 2 dni robocze od momentu zgłoszenie przez Zamawiającego.

W okresie świadczenia usługi wymagane jest bezpłatne usuwanie awarii oraz bezpłatny dostęp do części zamiennych wymienianych w przypadku awarii. Dostarczone części zamienne muszą być oryginalne i certyfikowane przez producenta posiadanych macierzy o parametrach nie gorszych niż aktualnie posiadane przez Zamawiającego.

W przypadku awarii w zależności od stopnia złożoności usterki przedstawiciel Wykonawcy przyjedzie na miejsce instalacji sprzętu w celu wykonania naprawy i wymiany poszczególnych komponentów. W przypadku awarii dysku Zamawiający wymaga jedynie dostarczenia kurierem sprawnego dysku i wymianę przeprowadzi we własnym zakresie.

Wszystkie koszty tj. części potrzebne do naprawy i ich transport, robociznę, dojazd serwisantów ponosi Wykonawca.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 58 58 995 - Maciej Szymczak  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
raport-uproszczony-728596.pdf pdf 95.75 2023-02-23 11:17:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-23 11:17 Natalia Gryzło Raport wyboru ofert w załączeniu.

raport-uproszczony-7 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi wsparcia serwisowego dla macierzy dyskowych - 12 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 493