Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: MTP/2023/DAL1/4 Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. MTP oraz Portu Sołacz w okresie od 01 kwietnia 2023 do 31 marca 2025 roku

Deadlines:
Published : 15-02-2023 16:24:00
Placing offers : 01-03-2023 12:00:00
Offers opening : 01-03-2023 12:05:00
Procedure: Zapytanie o ofertę - RFQ
Type: Service

Requirements and specifications

DOKUMENTACJA OFERTOWA

Nr MTP/2023/DAL1/4

 

Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. MTP oraz Portu Sołacz w okresie od 01 kwietnia 2023 do 31 marca 2025 roku

 

Postępowanie prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mtp

 

 

INFORMACJE OGÓLNE

Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania ofertowego.

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.

Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.

 

1.     ZAMAWIAJĄCY

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 362 346 000,00 PLN

 

2.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

2.1   Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. oraz Portu Sołacz w okresie
od 01 kwietnia 2023 roku do 31 marca 2025 roku w następujących wariantach:

1)     Wariant 1: dla powierzchni dachowej w przedziale 25 000 – 30 000 m2

2)     Wariant 2: dla powierzchni dachowej w przedziale 30 001 – 50 000 m2

3)     Wariant 3: dla powierzchni dachowej w przedziale 50 001 – 70 000 m2

 

2.2  Wyżej wymieniana usługa będzie realizowana:

1)     w trybie ciągłym, rozliczana co miesiąc na podstawie obowiązującej w umowie stawki ryczałtowej uzależnionej od wariantu wielkości obsługiwanej powierzchni dachowej, dla następujących zadań:

a)     wykonywania przeglądów serwisowych dachów co najmniej dwukrotnie w każdym miesiącu oraz na przybycia każde żądanie Zamawiającego, w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia,

b)     niezwłocznego usuwania wszelkich nieszczelności pokrycia dachowego, opierzeń blacharskich, obróbek dekarskich, świetlików, urządzeń dachowych oraz rynien
i rur spustowych w trakcie przeprowadzanego przeglądu lub w efekcie otrzymanego zgłoszenia od Zamawiającego. W ramach opłaty ryczałtowej Oferent wykona jednorazowo do trzech napraw, o pow. do 0,25 m2 każda, na połaci dachu o powierzchni 1000 m2,

c)     stałego utrzymania w czystości dachów, poprzez bieżące usuwanie wszelkich zanieczyszczeń, liści, oblodzeń, sopli lodowych, nawisów śnieżnych oraz zapewnienie ciągłej drożności odpływów, rynien dachowych i rur spustowych
z rewizją włącznie,

2)     w trybie indywidualnego zlecenia, rozliczanego na podstawie obowiązującej w umowie stawki ryczałtowej za „m2” odśnieżanej połaci dachu i wariantu czasu rozpoczęcia prac:

a)     Wariant A: w ciągu 2 godzin od otrzymania zlecenia,

b)     Wariant B: w ciągu 12 godzin od otrzymania zlecenia.

  

2.3  Dla realizacji określonego zakresu robót Wykonawca zapewni:

1)     Właściwą i wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadających niezbędne uprawnienia branżowe,

2)     Sprzęt, środki i materiały niezbędne do wykonywania usługi,

3)     Terminowość i wysoką jakość wykonywanych prac,

4)     Środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,

5)     Firmowe, estetyczne ubiory robocze,

6)     Właściwe i skuteczne zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac,

7)     Pełne bezpieczeństwo pracy osób wykonujących usługę w oparciu o przepisy BHP
i obowiązujące regulaminy MTP.

 

2.4  Zamawiający oczekuje świadczenia usługi również w dniach ustawowo wolnych od pracy.

 

2.5  Termin realizacji usługi: 01.04.2023r. – 31.03.2025r.

           

 

3.     OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

3.1.  Zamawiający zaleca, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenach Zamawiającego  oraz
w Porcie Sołacz, gdzie mają być wykonywane prace dekarskie oraz uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
w dniach 20.02.2023r. - 21.02.2023r. Oferent zgłasza chęć uczestniczenia w wizji lokalnej 
za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

 

3.2.  Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w innych dniach, ale bez wpływu na zmianę terminu składania ofert.

 

3.3.  Ofertę i wszystkie załączniki do oferty należy składać w postaci elektronicznej – w formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.

 

3.4.      Oferent może złożyć jedną ofertę pod rygorem odrzucenia. Oferty niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.

 

3.5.      Oferta powinna zawierać:

1)       Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku złożenia przez Oferenta oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi zawierać wszelkie informacje wymagane
w Dokumentacji Ofertowej i wynikające z zawartości formularza ofertowego,

2)       Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty,

3)       Parafowany projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej,

4)       Dane finansowe Oferenta – Załącznik nr 4,

5)       Informacje o zatrudnieniu, kwalifikacjach technicznych oraz doświadczeniu Oferenta - Załącznik nr 5.

 

3.6.      Oferta powinna być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę lub osoby upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Oferenta lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania.

 

3.7.      Wszystkie oferowane stawki są w kwotach netto i będą zwiększone o należny podatek VAT.

 

3.8.      Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

3.9.      Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych w zakresie wariantów serwisowych.

 

3.10.      W zakresie usługi odśnieżania Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę w dwóch wariantach zgodnie z pkt.2.2 ppkt.2)

 

 

4.     TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

5.     WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA

 

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

 

1)       Oferentów, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę spółce Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie bądź też nie przystąpili do podpisania umowy,

2)       Oferentów, którzy na dzień składania oferty pozostają ze spółką Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. w sporze dotyczącym roszczeń majątkowych (niezależnie od podstawy odpowiedzialności tych podmiotów),

3)       Oferentów, w stosunku do których otwarto likwidację lub wobec których ogłoszono upadłość,

4)       Oferentów, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub korzystali, w celu sporządzenia oferty, z osób uczestniczących w dokonywaniu tych czynności,

5)       Oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

6)       Oferentów posiadających  zaległości płatnicze wobec Zamawiającego.

 

6.     MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta, formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej.

Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja.

 

7.     KRYTERIA WYBORU OFERENTA

 

7.1.  Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:

1)                  Zaproponowane stawki,

2)                  Zaproponowane zasoby kadrowe.

 

7.2.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru jednego lub kilku Oferentów do realizacji usługi oraz przydziału wybranemu Oferentowi lub Oferentom wariantu współpracy określającego powierzchnię połaci dachowych podlegających świadczeniu usługi
w odniesieniu do planu i zestawienia obiektów MTP stanowiący Załącznik nr 2 do dokumentacji ofertowej.

 

7.3.  Zamawiający może odrzucić ofertę o najniższych stawkach jeśli uzna ją za nierealną
w świetle warunków technicznych lub kontraktowych.

 

8.     TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ

 

8.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 23.02.2023r. włącznie. Oferent zadaje pytania za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

 

8.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

 

8.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel. 22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl

 

8.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

 

9.     TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 01.03.2023r., do godz. 12:00.

 

 

10. OTWARCIE OFERT

 

10.1.       Komisyjne otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.

 

10.2.       Zamawiający przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.

 

 

11. OGŁOSZENIE WYNIKÓW

 

Oferent, którego ofertę wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym Oferentom.

 

12. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.

 

13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA

 

Oferent w terminie do 7 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć podpisaną przez siebie umowę zgodną z warunkami określonymi w ofercie.

Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

 

 

Administratorem danych osobowych są Międzynarodowe Targi Poznańskie z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 14. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem konkursu ofert, do momentu wyrażenia sprzeciwu. Reklamacje i sprzeciwy dotyczące przetwarzania danych osobowych w serwisie należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@mtp.pl (Inspektor Ochrony Danych). W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym z Administratorem w celu prowadzenia konkursów ofert.  Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do przenoszenia danych osobowych.  Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

 

 

                                                                          

Załączniki:

Nr 1 – Formularz ofertowy,

Nr 2 – Plany terenów MTP z zestawieniem powierzchni połaci dachowych obiektów

Nr 3 – Projekt umowy

Nr 4 – Dane finansowe Oferenta,

Nr 5 – Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne i doświadczenie Oferenta.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 4 dane finansowe.doc doc 32.5 2023-02-15 16:24:00 Proceeding
Załącznik nr 5 kwalifikacje, doświadczenie .doc doc 41.5 2023-02-15 16:24:00 Proceeding
Załącznik nr 1 formularz ofertowy_10.02.2023.doc doc 62 2023-02-15 16:24:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - powierzchnia połaci dachowych z planami .pdf pdf 1239.49 2023-02-15 16:24:00 Proceeding
Załącznik nr 3 projekt umowy_roboty dekarskie ver.2.pdf pdf 100.59 2023-02-20 19:52:56 Proceeding
Załącznik nr 4 dane finansowe.doc doc 32.5 2023-02-15 16:24:00 Criterion
Załącznik nr 5 kwalifikacje, doświadczenie .doc doc 41.5 2023-02-15 16:24:00 Criterion
Załącznik nr 1 formularz ofertowy_10.02.2023.doc doc 62 2023-02-15 16:24:00 Criterion
Załącznik nr 3 projekt umowy_roboty dekarskie ver.2.pdf pdf 100.59 2023-02-20 19:51:41 Criterion

Announcements

2023-03-06 13:00 Rafał Durczak Zamawiający informuje o zakończeniu postępowania bez wyboru oferty.

2023-02-24 12:53 Michał Sobczak W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pyt. 1.
Dzień dobry, proszę o doprecyzowanie w jaki sposób jest obliczana oraz tym samym w jaki sposób należy podać stawkę wynagrodzenia za 1m2 za usługę serwisowania dachu w zaproponowanych różnych przedziałach metrażowych.
Stawkę serwisu dachu za 1m2 należy przemnożyć przez 12 miesięcy i taką kwotę wpisać w rubrykę cena netto? W opisie jest określenie na "rok".

Odp. 1.
Cena stawki ryczałtowej, niezależnie od oferowanego wariantu/wariantów przedziału powierzchni połaci dachowej, powinna odzwierciedlać roczny koszt net świadczenia usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów w przeliczeniu na 1m2 serwisowanej powierzchni.
2023-02-20 20:21 Rafał Durczak Szanowni Państwo,
Informujemy, że w Załączniku nr 3 do postępowania ofertowego, stanowiącym Projekt do umowy_roboty dekarskie, zmianie uległy zapisy w §1 ust.3, polegające na usunięciu w nim n/w wpisu:

„d. zapewnienia odpowiedniej, wysokiej jakości materiałów użytych do realizacji wydruków, zgodnych z próbnikiem, stanowiącym Załącznik 1 do niniejszej umowy i wysokiej jakości prac związanych z wykonywaniem wydruków, ich wykończeniem i transportem”

Pozostałe zapisy projektu umowy nie uległy zmianie.

W związku z powyższym Załącznik nr 3 został zamieniony na stronie postępowania, otrzymał nową nazwę - „Załącznik nr 3 projekt umowy_roboty dekarskie ver.2”, a zapisy w nim zawarte są obowiązujące w postępowaniu ofertowym.

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Serwis Wariant 1 Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. oraz Portu Sołacz w okresie od 01 kwietnia 2023 roku do 31 marca 2025 roku dla powierzchni dachowej w przedziale 25 000 – 30 000 m2 w przeliczeniu na 1m2 połaci dachu/rok. 1 service - (0)
2 Serwis Wariant 2 Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. oraz Portu Sołacz w okresie od 01 kwietnia 2023 roku do 31 marca 2025 roku dla powierzchni dachowej w przedziale 30 001 – 50 000 m2 w przeliczeniu na 1m2 połaci dachu/rok. 1 service - (0)
3 Serwis Wariant 3 Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. oraz Portu Sołacz w okresie od 01 kwietnia 2023 roku do 31 marca 2025 roku dla powierzchni dachowej w przedziale 50 001 – 70 000 m2 w przeliczeniu na 1m2 połaci dachu/rok. 1 service - (0)
4 Odśnieżanie Wariant A Jednorazowe usunięcie śniegu z 1 m2 dachu dla czasu rozpoczęcia prac w ciągu 2 godzin od otrzymania zlecenia. 1 m^2 - (0)
5 Odśnieżanie Wariant B Jednorazowe usunięcie śniegu z 1 m2 dachu dla czasu rozpoczęcia prac w ciągu 12 godzin od otrzymania zlecenia. 1 m^2 - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Dane finansowe - Należy dodać wypełniony Załącznik nr 4. Attachment required

Załącznik nr 4 dane [...].doc

(0)
3 Kwalifikacje, doświadczenie - Należy dodać wypełniony Załącznik nr 5. Attachment required

Załącznik nr 5 kwali [...].doc

(0)
4 Projekt umowy roboty dekarskie - Należy dodać parafowany projekt umowy występujący jako Załącznik nr 3 Attachment required

Załącznik nr 3 proje [...].pdf

(0)
5 Formularz ofertowy - Należy dodać wypełniony Załącznik nr 1 Attachment required

Załącznik nr 1 form [...].doc

(0)
(0)

The number of page views: 527