Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 15-02-2023 16:24:00 |
Placing offers : | 01-03-2023 12:00:00 |
Offers opening : | 01-03-2023 12:05:00 |
Procedure: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Type: | Service |
DOKUMENTACJA
OFERTOWA
Nr MTP/2023/DAL1/4
Świadczenie
usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp.
z o.o. MTP
oraz Portu Sołacz w okresie od 01 kwietnia 2023 do 31 marca 2025 roku
Postępowanie
prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mtp
INFORMACJE OGÓLNE
Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania
ofertowego.
Zamawiający nie podlega
przepisom ustawy z 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.
U. z 2021r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.
Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze
wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią komplet
materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
1. ZAMAWIAJĄCY
Międzynarodowe
Targi Poznańskie sp. z o.o.
ul.
Głogowska 14
60-734
Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 362 346 000,00 PLN
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1 Świadczenie usług naprawy, konserwacji i
zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów
Poznańskich sp. z o.o. oraz Portu Sołacz w okresie
od 01 kwietnia 2023 roku do 31 marca 2025
roku w następujących wariantach:
1)
Wariant
1: dla powierzchni dachowej w przedziale 25 000 – 30 000 m2
2)
Wariant
2: dla powierzchni dachowej w przedziale 30 001 – 50 000 m2
3)
Wariant
3: dla powierzchni dachowej w przedziale 50 001 – 70 000 m2
2.2 Wyżej wymieniana
usługa będzie realizowana:
1)
w
trybie ciągłym, rozliczana co miesiąc na podstawie obowiązującej w umowie
stawki ryczałtowej uzależnionej od wariantu wielkości obsługiwanej powierzchni
dachowej, dla następujących zadań:
a)
wykonywania
przeglądów serwisowych dachów co najmniej dwukrotnie w każdym miesiącu oraz na przybycia
każde żądanie Zamawiającego, w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia,
b)
niezwłocznego
usuwania wszelkich nieszczelności pokrycia dachowego, opierzeń blacharskich,
obróbek dekarskich, świetlików, urządzeń dachowych oraz rynien
i rur spustowych w trakcie przeprowadzanego przeglądu lub w efekcie otrzymanego
zgłoszenia od Zamawiającego. W ramach opłaty ryczałtowej Oferent wykona jednorazowo
do trzech napraw, o pow. do 0,25 m2 każda, na połaci dachu o
powierzchni 1000 m2,
c)
stałego
utrzymania w czystości dachów, poprzez bieżące usuwanie wszelkich
zanieczyszczeń, liści, oblodzeń, sopli lodowych, nawisów śnieżnych oraz
zapewnienie ciągłej drożności odpływów, rynien dachowych i rur spustowych
z rewizją włącznie,
2)
w
trybie indywidualnego zlecenia, rozliczanego na podstawie obowiązującej w
umowie stawki ryczałtowej za „m2” odśnieżanej połaci dachu i
wariantu czasu rozpoczęcia prac:
a)
Wariant A: w ciągu 2 godzin od otrzymania zlecenia,
b)
Wariant B: w ciągu 12 godzin od otrzymania zlecenia.
2.3 Dla realizacji
określonego zakresu robót Wykonawca zapewni:
1)
Właściwą
i wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadających niezbędne uprawnienia
branżowe,
2)
Sprzęt,
środki i materiały niezbędne do wykonywania usługi,
3)
Terminowość
i wysoką jakość wykonywanych prac,
4)
Środki
łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
5)
Firmowe,
estetyczne ubiory robocze,
6)
Właściwe
i skuteczne zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac,
7)
Pełne
bezpieczeństwo pracy osób wykonujących usługę w oparciu o przepisy BHP
i obowiązujące regulaminy MTP.
2.4 Zamawiający
oczekuje świadczenia usługi również w dniach ustawowo wolnych od pracy.
2.5 Termin
realizacji usługi: 01.04.2023r. – 31.03.2025r.
3. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
3.1.
Zamawiający zaleca, aby oferent
dokonał wizji lokalnej na terenach Zamawiającego oraz
w Porcie Sołacz, gdzie mają być wykonywane prace dekarskie oraz uzyskał
wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt, w terminie uzgodnionym z
Zamawiającym,
w dniach 20.02.2023r. - 21.02.2023r.
Oferent zgłasza chęć uczestniczenia w wizji lokalnej za pośrednictwem
platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem
przycisku „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”.
3.2.
Zamawiający dopuszcza możliwość
odbycia wizji lokalnej w innych dniach, ale bez wpływu na zmianę terminu
składania ofert.
3.3.
Ofertę i wszystkie załączniki do oferty
należy składać w postaci elektronicznej – w formie podpisanego skanu lub
dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.
3.4.
Oferent
może złożyć jedną ofertę pod rygorem odrzucenia. Oferty niejednoznaczne nie
będą brane pod uwagę.
3.5.
Oferta
powinna zawierać:
1)
Wypełniony
i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do
niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku złożenia przez Oferenta
oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi być tożsama z
treścią załączonego formularza i jej treść musi zawierać wszelkie informacje
wymagane
w Dokumentacji Ofertowej i wynikające z zawartości formularza ofertowego,
2)
Pełnomocnictwo
do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie
wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty,
3)
Parafowany
projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej,
4)
Dane
finansowe Oferenta – Załącznik nr 4,
5)
Informacje o zatrudnieniu, kwalifikacjach technicznych
oraz doświadczeniu Oferenta - Załącznik nr 5.
3.6.
Oferta
powinna być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę lub osoby
upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Oferenta lub
posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania.
3.7.
Wszystkie
oferowane stawki są w kwotach netto i będą zwiększone o należny podatek VAT.
3.8.
Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3.9. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych w zakresie wariantów serwisowych.
3.10.
W
zakresie usługi odśnieżania Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę w dwóch
wariantach zgodnie z pkt.2.2 ppkt.2)
4. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą
wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg
terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)
Oferentów, którzy w ciągu ostatnich
trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę spółce
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., nie wykonując zamówienia lub
wykonując je nienależycie bądź też nie przystąpili do podpisania umowy,
2)
Oferentów, którzy na dzień składania
oferty pozostają ze spółką Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. w sporze
dotyczącym roszczeń majątkowych (niezależnie od podstawy odpowiedzialności tych
podmiotów),
3)
Oferentów, w stosunku do których
otwarto likwidację lub wobec których ogłoszono upadłość,
4)
Oferentów, którzy wykonywali czynności
związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub korzystali, w celu
sporządzenia oferty, z osób uczestniczących w dokonywaniu tych czynności,
5)
Oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe
informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
6)
Oferentów
posiadających zaległości płatnicze wobec
Zamawiającego.
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć
za pośrednictwem platformy zakupowej. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany
przez osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu
Oferenta, formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej
Dokumentacji Ofertowej.
Ofertę należy złożyć
poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków
formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera
dokumentacja.
7. KRYTERIA WYBORU OFERENTA
7.1. Każda oferta podlega
indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
1)
Zaproponowane
stawki,
2)
Zaproponowane
zasoby kadrowe.
7.2. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do swobodnego wyboru jednego lub kilku Oferentów do realizacji
usługi oraz przydziału wybranemu Oferentowi lub Oferentom wariantu współpracy
określającego powierzchnię połaci dachowych podlegających świadczeniu usługi
w odniesieniu do planu i zestawienia obiektów MTP stanowiący Załącznik nr 2 do
dokumentacji ofertowej.
7.3. Zamawiający może odrzucić
ofertę o najniższych stawkach jeśli uzna ją za nierealną
w świetle warunków technicznych lub kontraktowych.
8. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
8.1.
Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do
Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w
terminie nie później niż do dnia 23.02.2023r. włącznie. Oferent zadaje pytania za pośrednictwem
platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z
wykorzystaniem przycisku „Wyślij
wiadomość do Zamawiającego”.
8.2.
Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w
formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom
postępowania, bez wskazania źródła zapytania.
8.3.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy
o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel.
22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl
8.4.
Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania
Oferentów.
9. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 01.03.2023r., do godz. 12:00.
10. OTWARCIE OFERT
10.1.
Komisyjne
otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.
10.2.
Zamawiający
przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.
11. OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Oferent, którego ofertę wybrano zostanie
powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja o wynikach
postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym Oferentom.
12. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają
sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA
Oferent w terminie do 7 dni od chwili
ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć podpisaną przez siebie
umowę zgodną z warunkami określonymi w ofercie.
Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w
terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie
spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres
związania ofertą.
Administratorem danych osobowych są
Międzynarodowe Targi Poznańskie z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 14. Dane
osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem konkursu
ofert, do momentu wyrażenia sprzeciwu. Reklamacje i sprzeciwy dotyczące
przetwarzania danych osobowych w serwisie należy zgłaszać drogą elektroniczną
na adres e-mail: iod@mtp.pl (Inspektor Ochrony Danych). W razie takiej
konieczności dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym z
Administratorem w celu prowadzenia konkursów ofert. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści
swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody lub
wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do przenoszenia danych
osobowych. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich
starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony
danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową
utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem,
zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Załączniki:
Nr 1
– Formularz ofertowy,
Nr 2
– Plany terenów MTP z zestawieniem powierzchni połaci dachowych obiektów
Nr 3
– Projekt umowy
Nr 4
– Dane finansowe Oferenta,
Nr 5
– Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne i doświadczenie Oferenta.
2023-03-06 13:00 | Rafał Durczak |
Zamawiający
informuje
o
zakończeniu
postępowania
bez
wyboru
oferty. |
2023-02-24 12:53 | Michał Sobczak |
W
odpowiedzi
na
zadane
pytanie
Zamawiający
udziela
odpowiedzi: Pyt. 1. Dzień dobry, proszę o doprecyzowanie w jaki sposób jest obliczana oraz tym samym w jaki sposób należy podać stawkę wynagrodzenia za 1m2 za usługę serwisowania dachu w zaproponowanych różnych przedziałach metrażowych. Stawkę serwisu dachu za 1m2 należy przemnożyć przez 12 miesięcy i taką kwotę wpisać w rubrykę cena netto? W opisie jest określenie na "rok". Odp. 1. Cena stawki ryczałtowej, niezależnie od oferowanego wariantu/wariantów przedziału powierzchni połaci dachowej, powinna odzwierciedlać roczny koszt net świadczenia usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów w przeliczeniu na 1m2 serwisowanej powierzchni. |
2023-02-20 20:21 | Rafał Durczak |
Szanowni
Państwo, Informujemy, że w Załączniku nr 3 do postępowania ofertowego, stanowiącym Projekt do umowy_roboty dekarskie, zmianie uległy zapisy w §1 ust.3, polegające na usunięciu w nim n/w wpisu: „d. zapewnienia odpowiedniej, wysokiej jakości materiałów użytych do realizacji wydruków, zgodnych z próbnikiem, stanowiącym Załącznik 1 do niniejszej umowy i wysokiej jakości prac związanych z wykonywaniem wydruków, ich wykończeniem i transportem” Pozostałe zapisy projektu umowy nie uległy zmianie. W związku z powyższym Załącznik nr 3 został zamieniony na stronie postępowania, otrzymał nową nazwę - „Załącznik nr 3 projekt umowy_roboty dekarskie ver.2”, a zapisy w nim zawarte są obowiązujące w postępowaniu ofertowym. Za powstałe utrudnienia przepraszamy. |
Announcements