Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PKM/TR/PP/05/2023 Wykonanie remontu elewacji budynku administracyjnego PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.

Termin:
Zamieszczenia : 09-02-2023 14:37:00
Składania : 28-02-2023 09:00:00
Otwarcia : 28-02-2023 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem udzielania zamówień w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach.

Przedmiotem zamówienia jest: "Wykonanie remontu elewacji budynku administracyjnego PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach" - nr sprawy: PKM/TR/PP/05/2023

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 33 04 660

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 747.08 2023-02-09 14:37:00 Przedmiot zamówienia
Formularz Ofertowy.doc doc 188 2023-02-09 14:37:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 do SWZ.zip zip 11384.29 2023-02-09 14:37:00 Przedmiot zamówienia
Zmiany do SWZ od 1 do 2.pdf pdf 270.48 2023-02-14 13:54:43 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania od 1 do 2.pdf pdf 207.71 2023-02-14 13:56:31 Publiczna wiadomość
zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 151.34 2023-02-28 12:16:15 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 366.91 2023-03-08 07:19:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-08 07:19 Izabela Skiba Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-02-28 12:16 Izabela Skiba Zestawienie złożonych ofert

zestawienie złożonyc [...].pdf

2023-02-28 09:23 Izabela Skiba Zamawiający informuje, że zgodnie z Uchwałą nr 17/2023 z dnia 28.02.2023r. kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 800 000,00 zł netto / 984 000,00 zł brutto.
2023-02-14 13:56 Izabela Skiba Odpowiedzi na pytania

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-02-14 13:54 Izabela Skiba Zmiany do SWZ do 1 do 2

Zmiany do SWZ od 1 d [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łączna wartść robót -

SWZ.pdf

Formularz Ofertowy.d [...].doc

Załącznik nr 1 do SW [...].zip

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Długość okresu dwarancji 20% Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesiące, a najkrótszy okres gwarancji wynosi 24 miesiące (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 615