Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 07-02-2023 13:40:00 |
Placing offers : | 17-02-2023 09:00:00 |
Offers opening : | 17-02-2023 09:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-04-06 15:00 | Ilona Wróblewska | W załączeniu informacja o wyborze oferty w zakresie części 1. |
2023-03-22 15:00 | Ilona Wróblewska | W załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o ponownym badaniu i ocenie ofert w zakresie części 1 - Meble i wyposażenie sal |
2023-03-10 10:28 | Ilona Wróblewska |
W
załączeniu
informacja
o
wyborze
oferty
w
zakresie
części
2.
|
2023-03-09 15:10 | Ilona Wróblewska | W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 1,3,4,5. |
2023-02-17 10:45 | Ilona Wróblewska |
W
załączeniu
informacja
z
otwarcia
ofert.
|
2023-02-17 09:00 | Buyer message |
Kwota
przeznaczona
na
realizację
zadania: Część 1 - Meble i wyposażenie sal - 255 266,28 zł brutto Część 2 - Urządzenia RTV, multimedialne, komputery - 88 221,00 zł brutto Część 3 - Pozostałe wyposażenie - 22 684,48 zł brutto Część 4 - Pomoce dydaktyczne, zabawki - 110 975,90 zł brutto Część 5 - Urządzenia elektryczne - 5 905,00 zł brutto. |
2023-02-14 13:59 | Ilona Wróblewska | W załączeniu odpowiedzi na pytania. |
Announcements