Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 2023/BZP 00084623/01 Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka I przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach etap II ZF.271.2.2023

Ilona Wróblewska
Gmina Jelcz-Laskowice
Deadlines:
Published : 07-02-2023 13:40:00
Placing offers : 17-02-2023 09:00:00
Offers opening : 17-02-2023 09:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 200.76 2023-02-07 13:40:00 Proceeding
SWZ.pdf pdf 457.18 2023-02-07 13:40:00 Proceeding
Załącznik nr 8 do SWZ - wzór umowy.pdf pdf 220.58 2023-02-07 13:40:00 Proceeding
Załącznik nr 11 do SWZ - OPZ.zip zip 7128.96 2023-02-07 13:40:00 Proceeding
Załączniki edytowalne do SWZ.zip zip 132.52 2023-02-07 13:40:00 Proceeding
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 112.89 2023-02-14 13:59:52 Public message
informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 118.37 2023-02-17 10:45:28 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_strona cz.1.3.4.5.pdf pdf 275.78 2023-03-09 15:10:07 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_strona - cz 2.pdf pdf 190.08 2023-03-10 10:28:01 Public message
unieważnienie czynności wyboru najkorzystniejszej oferty - cz 1.pdf pdf 450.44 2023-03-22 15:00:19 Public message
Informacja o wyborze oferty strona www - część 1 - 06.04.2023.pdf pdf 347.87 2023-04-06 15:00:43 Public message

Announcements

2023-04-06 15:00 Ilona Wróblewska W załączeniu informacja o wyborze oferty w zakresie części 1.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-03-22 15:00 Ilona Wróblewska W załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o ponownym badaniu i ocenie ofert w zakresie części 1 - Meble i wyposażenie sal

unieważnienie czynno [...].pdf

2023-03-10 10:28 Ilona Wróblewska W załączeniu informacja o wyborze oferty w zakresie części 2.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2023-03-09 15:10 Ilona Wróblewska W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 1,3,4,5.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2023-02-17 10:45 Ilona Wróblewska W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

informacja_z_otwarci [...].pdf

2023-02-17 09:00 Buyer message Kwota przeznaczona na realizację zadania:
Część 1 - Meble i wyposażenie sal - 255 266,28 zł brutto
Część 2 - Urządzenia RTV, multimedialne, komputery - 88 221,00 zł brutto
Część 3 - Pozostałe wyposażenie - 22 684,48 zł brutto
Część 4 - Pomoce dydaktyczne, zabawki - 110 975,90 zł brutto
Część 5 - Urządzenia elektryczne - 5 905,00 zł brutto.
2023-02-14 13:59 Ilona Wróblewska W załączeniu odpowiedzi na pytania.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1100